- Detta ämne har 102 svar, 11,398 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av pettsun.
-
FörfattareInlägg
-
28 juli, 2012 kl. 00:46 #245536nossnoJDeltagare
Jaha då sitter man i underbara Göteborg och ska på Bruce!! Någon här son skall ut i morgon?? Hade varit kul och ses!! 😉
31 juli, 2012 kl. 08:27 #245581linusniemiDeltagareingen som kan hjälpa mig med min bil?
5 augusti, 2012 kl. 20:17 #245540tonfisken89DeltagareSemestern firas med öl!
6 augusti, 2012 kl. 05:46 #245507abacusDeltagareVad fysiken här var man förbi Gotland ring på måndagen 5 aug. Kl 11.15 på en trackday inte en kotte på plats…..
Skulle inte köra utan bara kolla lite…..Skicka ifrån min Samsung galaxy tab2
6 augusti, 2012 kl. 06:34 #245499KvarnisDeltagarekul tråd, verkar som att han menar allvar! 🙂
http://www.zatzy.com/teknik/385608-problem-min-subaru-impreza-rx-99-a.htmllol :d
6 augusti, 2012 kl. 10:29 #245564JoakimgabrielssonDeltagareVart kan man köpa en pinnbult till hjulnavet bak till Imprezan? Antar man måste lämna bort för få det fixat? Ena har gått av för mig 🙁
Du köper pinbultar för 39 kr hos subaru. bytte i fram och i bak nyss. Fram, superenkelt, bak lite klurigare (om man har en fastrostad skiva och en skuren centerbult. Men annars en smidig opperation! I bak måste du lossa på centerbulten som sitter mitt i hubben och fäster drivaxeln för att få bort hubben. Var försiktig med hjullagret bara.
8 augusti, 2012 kl. 10:17 #245582linusniemiDeltagaresatan så skönt med ledigvecka 😀
8 augusti, 2012 kl. 13:34 #245534ArsonDeltagareDu köper pinbultar för 39 kr hos subaru. bytte i fram och i bak nyss. Fram, superenkelt, bak lite klurigare (om man har en fastrostad skiva och en skuren centerbult. Men annars en smidig opperation! I bak måste du lossa på centerbulten som sitter mitt i hubben och fäster drivaxeln för att få bort hubben. Var försiktig med hjullagret bara.
Tack för infon 🙂 Ska ge mig på detta vid tillfälle!
9 augusti, 2012 kl. 18:52 #245583linusniemiDeltagarealltid skönt att bränna lös lite slantar på sin pärla 😉 nya stift och dp beställt, närmar sig EcuTek mappning hos jrm snart!! synd bara att det är ca 130mil enkel väg för mig till södertälje, så man får hoppas det är värt de! 😀
9 augusti, 2012 kl. 19:17 #245558ZlasherDeltagarealltid skönt att bränna lös lite slantar på sin pärla 😉 nya stift och dp beställt, närmar sig EcuTek mappning hos jrm snart!! synd bara att det är ca 130mil enkel väg för mig till södertälje, så man får hoppas det är värt de! 😀
Låter najs det, jag har nyss mappat och blev tok nöjd.
Blir ju som en ny bil.
Och 320 hk i din maskin lär vara som natt och dag:D
En sak att tänka på medan de mappar är väl att ha något att göra, då man inte brukar få vara med.9 augusti, 2012 kl. 19:22 #245584linusniemiDeltagareLåter najs det, jag har nyss mappat och blev tok nöjd.
Blir ju som en ny bil.
Och 320 hk i din maskin lär vara som natt och dag:D
En sak att tänka på medan de mappar är väl att ha något att göra, då man inte brukar få vara med.läste de, man blir ju inte mindre sugen på att mappa den när man får höra de! 😉
Joo tänkte på de jag också, blir att boka nånstans att bo där, får räkna med 1 dag att resa dit, 1 dag till att dem får mappa den och sen 1 dag att åka hem på 😀
btw, vad gick mappningen lös på för dig? 🙂
9 augusti, 2012 kl. 19:28 #245559ZlasherDeltagareläste de, man blir ju inte mindre sugen på att mappa den när man får höra de! 😉
Joo tänkte på de jag också, blir att boka nånstans att bo där, får räkna med 1 dag att resa dit, 1 dag till att dem får mappa den och sen 1 dag att åka hem på 😀
btw, vad gick mappningen lös på för dig? 🙂
Okej, jo det är nog lika bra, de tar några timmar.
Sen kan det vara bra att vara ute och teståka och leka med funktionerna och se så allt fungerar ett tag innan du åker hem.De fyllde på lite olja i min maskin, för 300 pix.
men annars kostade själva mappningen 7900:- som medlem i klubben får man ju 900;- billigare.
Men det är väl licensen som är saftig, vet inte vad de tar om man sen ska mappa om. Antar att det är timpris som gäller då.Jag blev lite besviken att jag inte fick någon bänkning eller papper på effekten dock.
9 augusti, 2012 kl. 19:35 #245502andreaswrxDeltagareOkej, jo det är nog lika bra, de tar några timmar.
Sen kan det vara bra att vara ute och teståka och leka med funktionerna och se så allt fungerar ett tag innan du åker hem.De fyllde på lite olja i min maskin, för 300 pix.
men annars kostade själva mappningen 7900:- som medlem i klubben får man ju 900;- billigare.
Men det är väl licensen som är saftig, vet inte vad de tar om man sen ska mappa om. Antar att det är timpris som gäller då.Jag blev lite besviken att jag inte fick någon bänkning eller papper på effekten dock.
ta din motor olja?
9 augusti, 2012 kl. 20:00 #245585linusniemiDeltagareOkej, jo det är nog lika bra, de tar några timmar.
okej jo medlem i klubben är jag så det låter ju bra 🙂
varför fick du inte de? brukar man inte få papper på effekten?
9 augusti, 2012 kl. 22:07 #245524goffemannenDeltagareDe har väl inte bänken uppe just nu?? Läste de på annat ställe på forumet.
/ David J – Superior Media
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.