• Detta ämne har 102 svar, 11,398 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av pettsun.
Visar 13 inlägg - 91 till 103 (av 103 totalt)
  • Författare
    challe
    Deltagare

Kan nu med stolhet och glädje meddela att jag innehar Medlemsnummer 1651 !! 😀 😀 Celebration is in order 😉

Och i nästa vecka kommer ditt medlemskort 🙂

Vince
      Keymaster

Kan nu med stolhet och glädje meddela att jag innehar Medlemsnummer 1651 !! 😀 😀 Celebration is in order 😉

Grattis och välkommen i klubben 🙂

FeA
        Deltagare

idag fick sambo malin körkort. första gången hon fick sätta sig bakom ratten på subarun. nu vill hon själv köpa en;-) jag lyckades vända om henne ganska bra. från att vilja köpa en dodge ram. till en liten plastraket:-P så idag är jag riktigt stolt över henned—0.o—b

Dodge Ram är mycket ballare! Framförallt när en tjej kör, gärna LB-reggad oxå 😉

linusniemi
          Deltagare

Dodge Ram är mycket ballare! Framförallt när en tjej kör, gärna LB-reggad oxå 😉

Nissan titan long bed är ju de fetaste! Dubbelhytt med långt as till flak 😉

Igge
            Deltagare

Jag ser fram emot min säng 🙁

Någon mer som jobbar natt?
              Första skiftet på en 6 veckor lång (/kort?) period, god anledning att vara trött känns det som…

ZzZzZzZzZzZzZzZz

[Tapatalk]

Lirkus
              Deltagare

Jag ser fram emot min säng 🙁

Någon mer som jobbar natt?
                Första skiftet på en 6 veckor lång (/kort?) period, god anledning att vara trött känns det som…

ZzZzZzZzZzZzZzZz

[Tapatalk]

Kliver ut inatt! 🙂 Men jag har bara 4 nätter nu !! “Gilla” 😉

Igge
                Deltagare

Kliver ut inatt! 🙂 Men jag har bara 4 nätter nu !! “Gilla” 😉

Skryt lagom! 😛

Gomorron på er förresten!

Lite härligt att vakna halv tre på en måndag 😀

Igge
                  Deltagare

Går det att laga en kylare?
                    I så fall: är någon intresserad av en lätt läckande kylare från en gt ’99?

[Tapatalk]

Fricke.w
                    Deltagare

kylar tättning kannske ? beror ju på hur mycket den läcker, men på min caddy körde jag sönder kyalren i neder kant, och den hävde jag i kylar tättning i, den har hålt 2 år så nu, peppar peppar.
                      Men blir ju så klart kannske högre tryck i en bil som brukas hårdare än en caddy 😀

Igge
                      Deltagare

Var inget extremt läckage när den satt på min bil, men fuktade lite.
                        Fick pytsa i lite då och då, men inte värre än så.

Men är det någon som kan tänka sig intresserad av en sådan eller är den bara att köra på tippen?

[Tapatalk]

Simon.x
                        Deltagare

japp det går o laga en kylare 🙂

Testa med ingefära (krydda)

Sen beror det på hur mycket den läker och vart.

Nej jag lagar inte kylare har iofs fixat länge sedan men denna läckte vid en skarv vid kylar locket

//Simon

Igge
                          Deltagare

Jag ska inte laga den, har redan bytt. Men tänker om det är värt att slänga ut en skänkesannons eller om den bara tar onödig plats.

pettsun
                            Deltagare

nån som vet vars styrdonet för automatisk nivåreglering av halvljuset sitter?
                              Bilen är en 06as Forester, men de är säkert samma som imprezorna, outback, legacy.

Visar 13 inlägg - 91 till 103 (av 103 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.