- Detta ämne har 15 svar, 1,691 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 10 månader sedan av Basse.
-
FörfattareInlägg
-
18 januari, 2012 kl. 13:27 #27517adam.b.wDeltagare
hej någon som kan tippsa mig om en bra sida där jag kan beställa skivor och belägg till min käraste ägodel:D
om någon har liggandes så hör gärna av er. annars är tipps mycket uppskattat.de skulle sitta fint med lite nytt nu till våren.
mvh Adam
18 januari, 2012 kl. 16:00 #235337MuminDeltagarePeansweden har bra skit 😉 dba skivor + xp8 belägg så har du fint skit. 😉
18 januari, 2012 kl. 16:26 #235349TypeRDeltagareas above http://www.godspeedbrakes.co.uk/~godspeed/ has huge knowledge and great prices if your not sure give him a call allways willing to help and discuss upgrade options etc etc
18 januari, 2012 kl. 18:58 #235338Christian SDeltagarehej någon som kan tippsa mig om en bra sida där jag kan beställa skivor och belägg till min käraste ägodel:D
om någon har liggandes så hör gärna av er. annars är tipps mycket uppskattat.de skulle sitta fint med lite nytt nu till våren.
mvh Adam
Peansweden har bra skit 😉 dba skivor + xp8 belägg så har du fint skit. 😉
skulle köpt mina, dom va i bra skick då dom inte gått så långt och jag begärde ungefär hälften av vad dom kostar att köpa nya på peansweden;)
18 januari, 2012 kl. 19:36 #235350TypeRDeltagareumm not sure if ive got some at work
18 januari, 2012 kl. 20:14 #235339goffemannenDeltagareköp ett par DBA 4000 skivor och stoptech belägg till en STI 01-04 å sen byt med mig. Och sen fixar du en uppsättning fina fälgar till mig som går över brembo oken =).
DBA 4000 skivor fram.
Stoptech bromsbelägg
Nä men skämt åt sido. Jag har denna kombination och den funkar kanon bra för att köra lite på bana med också, trotts att det är original storlek. Jag köpte det på Peansweden. Per är riktigt duktig på de han håller på med. Kundservicen är på topp.
Ja har nu fått tag i ett par brembo ok från en sti 03a till kanon pris. Men de kommer nog inte sitta på bilen förens 2013. Finns inga pengar till allt än. Fina skivor,belägg och nya fälgar kostar ju en slant. Funderar på Performance Friction skivor och belägg(PF01) till de oken.
19 januari, 2012 kl. 17:44 #235351TypeRDeltagarei have a set of standard discs from my type R 97 that are hardly used
20 januari, 2012 kl. 07:30 #235345adam.b.wDeltagaretack för alla svara jag ska ha de med mina orginal ok som sitter på bilen.
och jag är mer ute efter någont som tar lite bättre än orginal.
inga racing grejer de har jag i daxläget inte råd med då nästa månad kommer utgifterna ligga på 16,000 till bilen 😮20 januari, 2012 kl. 07:32 #235346adam.b.wDeltagareskulle köpt mina, dom va i bra skick då dom inte gått så långt och jag begärde ungefär hälften av vad dom kostar att köpa nya på peansweden;)
a de skulle jag gjort men hade inte dom pengarna då.
sen plötsligt så va bromsarna mer slitna än vad jag trodde 😮2 februari, 2012 kl. 06:35 #235340goffemannenDeltagareKolla under säljes. Mina frambromsar är tillsalu nu.
/ David J – Superior Media
2 februari, 2012 kl. 07:00 #235347adam.b.wDeltagareSka kika på det;-)
4 februari, 2012 kl. 17:43 #235343BasseDeltagareHusk på, at skal du på bane så er stoptech streetperformance ikke det bedste.
De er ikke bygget til det – det er gade beläg, men det går at tage nogle varv såklart.Har selv org. skivor och streetperformance på mine – og efter en runde på ringen, så skal de ind og køle af f.eks.
Er nok lidt bedre med DBA skivor på i den kombo dog.4 februari, 2012 kl. 19:01 #235341goffemannenDeltagareHusk på, at skal du på bane så er stoptech streetperformance ikke det bedste.
De er ikke bygget til det – det er gade beläg, men det går at tage nogle varv såklart.Har selv org. skivor och streetperformance på mine – og efter en runde på ringen, så skal de ind og køle af f.eks.
Er nok lidt bedre med DBA skivor på i den kombo dog.Mina stoptech belägg och dba skivor funkade kanon på kinnekulle. Visst ja körde inte 100% kanske. Första gången jag körde på bana med bilen. Men de fadeade inte iaf. Och ja körde 10varv pass.
Sen skriver trådskaparen att han vill ha nått som är lite bättre än original. Och dessa är mkt bättre än original.
4 februari, 2012 kl. 19:56 #235348adam.b.wDeltagareJag vill bara byta till bättre skivor och belägg men forrfarande kunna ga orginal oken:-)
tack för alla fina och bra förslag alla 😀
det är verkligen uppskattat. inte nog med att man har en helt underbar bil. forumet är enu bättre.4 februari, 2012 kl. 20:37 #235342goffemannenDeltagareJag vill bara byta till bättre skivor och belägg men forrfarande kunna ga orginal oken:-)
tack för alla fina och bra förslag alla 😀
det är verkligen uppskattat. inte nog med att man har en helt underbar bil. forumet är enu bättre.då passar mina skivor och belägg perfekt. har lagt upp bilder på dem i säljes tråden nu.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.