Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    PPP
    Deltagare

Tänkte bara dela med mig av en intressant upplevelse. Gav polaren Elmar från Tyrolen skjuts med min nyss hämtade WRX 06. Han sätter sig i bilen och blir helt entusiastisk, men inte över den fina bilen som jag väntat mig. Han säger: Låt oss dra till Mediamarkt och “pimp your ride” genom att byta ut bilstereon! x( Jag hävdade stött att stereon minsann var bra, varefter Elmar lutar sig fram och vrider upp ljudet på max en sekund och sedan tittar tyst på mig. 😮

Efter en stunds förvirrat prat förstår jag att män från Tyrolen mäter sig med varandra genom bilstereons styrka, och jag kommer ihåg att Elmar lagt ner mer pengar på sin bilstereo (över 2 kW) än vad hans gamla Volvo kostade i inköp. (Ungefär som man förr i Norrland mätte sig med extraljusens antal och styrka.) För honom var det en självklarhet att åka ner och bestycka den nya bilen, som ju (i hans tycke) levererades i det närmaste naken.

Så, skjutsa inte män från Tyrolen i bilen om ni inte vill diskutera (eller ha råd om) bilstereon! 🙂

// Per

Desen
      Deltagare

Har alltid varit så och kommer alltid att var så att män mäter sina “saker” mot varandra.

Kom ihåg -Den som har flest prylar när han dör, vinner!

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
        300 st posters av Block 1250kr
        1st porrfilm 199kr
        2st öl 28kr
        Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Blocken
        Deltagare

Stereon är tredje pedalen från vänster… 😉

/Blocken

…………………..
          Thai-Perr

rallymarkus
          Deltagare

Stereon är tredje pedalen från vänster… ;)/Blocken…………………..Thai-Perr

Amen :+

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.