SSC Allmänt snack Allmänt småprat Skönt att slippa gå i svettiga jeans!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album475/DSC_4104_copy.jpg
      http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album475/DSC_4105_copy_001.jpg

(Tack StreetPerformance för ett bra erbjudande! Hoppas fler nappar! Mer info under ’Klubb/Sponsor-delen’ här på forumet)

Over and out!

/Block

…………………..
      Thai-Perr

simo
      Deltagare

Ser bra ut Blocken….men kortbrallor o västkusten e allt bättre 😉

/U

Blocken
        Deltagare

Japp… jag är på väg! Åker NYSS! 😀

/Bläck

…………………..
          Thai-Perr

modulated
          Deltagare

Härligt. Ser precis lagom varmt ut, speciellt idag när det regnar. 😛

// Patrick P.

Strat
            Deltagare

Äsch, hade velat se dig i nåt ännu tajtare. Men, det får väl duga :9 😀

/Claes

modulated
              Deltagare

Vill minnas att det skall finnas bildbevis på herr Bloch i chaps,
                som inte var alltför stora direkt ;). Dock så kanske de inte är helt
                rätt val för bilåkning iofs.

// Patrick P – schnortrött.

Yonaz
                Deltagare

Han klär i rött :7

Må väl på kusten, det skulle jag göra 🙂

/J – med 5 dagar kvar till semester!

Manor
                  Deltagare

Helt ärligt…jag kan inte hitta klubb/sponsorsidan och jag kan lova att jag har letat. När jag är inloggad så kan jag söka medlemmar, titta på statistik och läsa dokumentarkivet. Det finns också en text som säger att:
                    Klubben har rabatt på ett flertal företag som pysslar med tillbehör till Impreza
                    …men ingen tillhörande länk.

Under länken shoppen finns alternativen klubbprylar och annonsprylar.

Hur hittar jag rätt?

HJÄLP!!! Finns det kanske någon som kan ge mig länken?

mvh Mats N

PetterSolberg
                    Deltagare
                      Yonaz
                      Deltagare

Helt ärligt…jag kan inte hitta klubb/sponsorsidan och jag kan lova att jag har letat. När jag är inloggad så kan jag söka medlemmar, titta på statistik och läsa dokumentarkivet. Det finns också en text som säger att: Klubben har rabatt på ett flertal företag som pysslar med tillbehör till Impreza…men ingen tillhörande länk.Under länken shoppen finns alternativen klubbprylar och annonsprylar.Hur hittar jag rätt? HJÄLP!!! Finns det kanske någon som kan ge mig länken?mvh Mats N

”Klubb/Sponsor-delen här på forumet” Skriver han Maaaaatz :*

modulated
                        Deltagare

MÄtz kan bara läsa saker om de är skrivna i Cobol som den gamle
                          IT-räv han ändå är ;).

// Patrick P – nästan läskunnig.

simo
                          Deltagare

Det riktigt svåra Mätz är när man ska hitta en OMP overall på StreetPerformances sida…men det e klar jag e oxå gammal o ITmupp 😉

/U

Mats
                            Deltagare

Helt ärligt…jag kan inte hitta klubb/sponsorsidan och jag kan lova att jag har letat. När jag är inloggad så kan jag söka medlemmar, titta på statistik och läsa dokumentarkivet. Det finns också en text som säger att: Klubben har rabatt på ett flertal företag som pysslar med tillbehör till Impreza…men ingen tillhörande länk.Under länken shoppen finns alternativen klubbprylar och annonsprylar.Hur hittar jag rätt? HJÄLP!!! Finns det kanske någon som kan ge mig länken?mvh Mats N

Kanske du inte betalt årsavgiften?? 😀
                              Pröva med denna länk: http://www.impreza.nu/ssi2/shop/sponsors/offers.php

Mats GBG
                              Regionsansvarig Göteborg

Manor
                              Deltagare

MÄtz kan bara läsa saker om de är skrivna i Cobol som den gamleIT-räv han ändå är ;).// Patrick P – nästan läskunnig.

Ni har så rätt så :D.

Vem äger http://www.cobol.se?
                                Vem har en Greyhound som heter Cobol?
                                Vem har en inregistrerad firma med namn My Racing Cobol?

Hur som haver så har jag fattat att det var i forumet som jag skulle ha letat efter sponsorgrejen…men visst ska det väl finnas något på http://www.impreza.nu också, eller har jag drömt det? Där kan jag åtminstone inte hitta någon sida som beskriver de företag (och produkter) som vi SSi:are har rabatt på…och jag har letat och letat (och givetvis loggat på mig.

mvh Mats N
                                PS. Mats LLLLLL, medlemsavgiften är betald och mitt medlemskort är inplastat * 2 ;).

pannan
                                Deltagare

Haha vill du att man skall ha mardrömmar nu eller 😀

Fint som fasen det där, fast det som lockar mest är en bra peltorhjälm.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 21 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.