SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor skriker och laddar över:-P

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

Tjenare jag sköt en vakum slang igår. Men nu är felet fixat. Trodde jag. När jag ger dull trottel. Så laddar den på som den ska men! Den bara fortsätter att pumpa på:-\ så jag släpper av. Samtidigt som detta sker så hör man ett ylande ljud. Jag har letat efter luft lekage. Men hittar inga då har jag testat med lekage spray;-). Någon som varigt ned om liknande innan? Jag ska prova 0a ecun under natten för att se om den hsr ballat ur nör slangen gick och laddet skenade iväg. Hoppas ni förstår vad jag skriver men de ör svårt att stava rätt när.mobilen inte kan hjälpa till :'(

adam.b.w
      Deltagare

Kan de vara min kära magnetventil som har fuckat upp sig:-\?

pettsun
        Deltagare

kan de vara. kolla så den öppnar och stänger som den ska.
          Sätt plus på ena stiftet och minus på andra så ska den öppna för att sedan stänga när du tar bort plus.

om inte, blås igenom och rengör med lite brakeclean. testa igen.

adam.b.w
          Deltagare

kan de vara. kolla så den öppnar och stänger som den ska.
            Sätt plus på ena stiftet och minus på andra så ska den öppna för att sedan stänga när du tar bort plus.

om inte, blås igenom och rengör med lite brakeclean. testa igen.

Tackar:-) misstänker annars att en ny från subaru är onödigt dyr? Jag ska testa detta och återkomma senare:-)

brallor
            Deltagare

603kr kostar magnetventilen ny på Subaru, kändes faktiskt som ett klipp!

adam.b.w
              Deltagare

Jah de va ju inte så farligt. Jag gjirde rent skite. Med brecleen igår samt provade att öppna å stänga den npgra gånger. Och nu funkar allt som de ska igen:-)

Dobrow
                Deltagare

Vart sitter den om jag får fråga ?

Min ylar lite med men har aldrig hittat felet!!!

adam.b.w
                  Deltagare

Den sitter hum hur ska.man förklara. Följ slangen från din wg klocka som går till t korset. Om du tänker att du står framför bilen nu. Så har du den på vänster sida. På ett mäsingsfärgat fäste. Där du har en liten slang. Hoppas du förstår 😛

Dobrow
                    Deltagare

Tror jag fatta = ).

Följde till t korsningen sen vidare mot mot vänster sida där det va en lite grej med 2 slangar i sig samt ett kontaktstycke .

adam.b.w
                      Deltagare

Yes där har du den;-)

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.