› SSC › Klubben › Allmänna forumfrågor › Skum PM bugg
- Detta ämne har 7 svar, 1,455 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 8 månader sedan av .zip.
-
FörfattareInlägg
-
18 februari, 2009 kl. 19:17 #22372.zipDeltagare
Vet att SSI är i farten att byta forum motor, men jag har stött på ett problem dom senaste dagarna värt att nämna.
Vissa PM går aldrig fram riktigt.
Asså jag får en ”påminnelse” via e-mail att jag har fått ett nytt PM, men det har aldrig trillat in i min inkorg/inbox.//.zip
18 februari, 2009 kl. 21:59 #191470Janne248DeltagareInboxen är full?
18 februari, 2009 kl. 22:05 #191472.zipDeltagareHrmm *host*
har inte tänkt så långt faktiskt. Hur många är max?
Har nu runt 70st kanske, men jag har fått PM i inkorgen nu senast idag. Så det kan inte bero på det.Borde kanske ta och rensa upp lite i inkorgen hur som havre 🙂
//.zip
25 februari, 2009 kl. 11:08 #191471MariaimprezaGTDeltagareDet händer mig med till å från.
Vi trimmar inte bara din bil, vi säljer även delarna den vill ha!
Mobil: 0763-498601
Mail: maria@wroom.org5 mars, 2009 kl. 20:50 #191475AlexanderDeltagareJag har inte heller fått svar på mina senaste PM. De driver väl runt i cyberrymden antar jag..
//Alex
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/ssi1286/DSC00072.jpg
http://www.garaget.org/?car=9587210 juni, 2009 kl. 11:56 #191473.zipDeltagareDet verkar bara bli värre?
Jag har helt och hållet slutat få mail från SSI. Tidigare fick jag alltid en liten ”notice” via mail så fort jag fick ett pm, men inte nu längre. Och 2 av 5 pm verkar aldrig gå fram.//.zip
10 juni, 2009 kl. 12:29 #191469OzODeltagareDet verkar bara bli värre?Jag har helt och hållet slutat få mail från SSI. Tidigare fick jag alltid en liten ”notice” via mail så fort jag fick ett pm, men inte nu längre. Och 2 av 5 pm verkar aldrig gå fram.//.zip
Mailfunktionen från forumet har lagt av.
Mailfunktionen från hemsidan borde fungera fortfarande.Fick ni mail förut om nya och obesvarade PM men sen så fanns inget i eran PM-inlåda? Får man mail om ett inkommande PM som är en reply på ett annat PM kan det hända att personen egentligen har svarat via mail och inte PM… även fast det ser ut som ett påminnelse-mail från forumet men man hittar inte PM:t. Skratta inte, det har faktiskt hänt att folk har misstagit sig! 🙂
Så 2 av 5 går inte fram? 😮 Eller verkar inte gå fram? Vet du säkert att de inte kommit fram? Ska försöka köra ett test hemma ikväll där jag skickar 10-20 st till nån utvald 😉 för att se. Är väldigt svårt att felsöka detta men ska se om man ser nåt i nån logjäkel… 🙂
/G
_____
::::: | ~SSI#2-{19oOo99}-One-Owner-Only~ | :::::10 juni, 2009 kl. 13:49 #191474.zipDeltagareTidigare innan mailfunktionen från forumet la av så kunde jag få ett mail som ”noterade” att jag hade fått ett nytt pm. Fast när jag loggade in på forumet så fick jag ingen ”flagga” att ett nytt pm hade trillat in. Men gick jag in i inboxen och rotade lite så kunde jag hitta nya pm som var olästa.
Sedan har jag skickat iväg några rätt så viktiga pm som jag borde ha fått svar på, men vid en senare kontakt så verkar det som om mottagaren inte ens fått ett pm. Vem vet, alla kanske hatar mig och bara ignorera alla pm 😀
2 av 5 är väl kanske liiiiite överdrivet, men det händer ofta, och gärna i vågor.Off-topic: Hur går det med den nya forum motorn? Framsteg eller får det vänta ett tag till?
//.zip
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.