› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Motor › Skunk2? Bra eller anus?
- Detta ämne har 21 svar, 1,530 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 2 månader sedan av
SecretAgentMan.
-
FörfattareInlägg
-
6 maj, 2004 kl. 19:29 #52445
Krigge
DeltagareHar inte sett nåt annat än cat-back system, vill inte ha nåt skitsystem så om nån har tips på bra burkar så kan man skaffa en sån. Om det nu är lungt att byta den utan problem.
Planen är ju ändå och bygga vidare till ett komplett system i framtiden.6 maj, 2004 kl. 20:26 #52450Golvis
Deltagare>Har inte sett nåt annat än cat-back system, vill inte ha nåt
>skitsystem så om nån har tips på bra burkar så kan man skaffa
>en sån. Om det nu är lungt att byta den utan problem.
>Planen är ju ändå och bygga vidare till ett komplett system i
>framtiden.Precis så tänkte jag med. Är så mycket annat med bilen som måste kirras först.
Så, jag snor lite utrymme i din tråd igen (sorry:-)), eller rättare sagt så kvarstår min fråga vart/om man kan köpa absolut sista biten med dämpare, gärna då större och erkända märken som blitz osv./Golvis
6 maj, 2004 kl. 20:28 #52446Krigge
DeltagareNur spec s är alltså bara slutburk.
Hittade inte nåt pris på den hos knracing, men 8590:- för Spec r borde ju bli nån eller nåra lusingar mindre.19 december, 2005 kl. 06:19 #52436Manor
Deltagare>Skunks produkter är väl rätt ovanliga här, gräv efter lite
>info (det är så vi andra pionjärer får göra när något nytt
>skall testas).…och hur känner man igen en pionjär? Jo det är han som ligger på mage med en pil i ryggen ;).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #52437Manor
Deltagare>man igen en pionjär? Jo det är han som
>>ligger på mage med en pil i ryggen ;).
>
>
>Alltså, jag vet inte om det där var ett skämt eller inte men
>när jag berättade det för dem så flippade de ut och blev helt
>konstiga i ungefär 5 minuter. Tillslut tvingade de mig att ta
>på ett par Shrek-öron och dra ”skämtet” igen. Jag tror jag
>skall flytta tillbaka till Skåne inom kort.
>…ehhh, jo det var ett skämt :)…och vem är ”dem” som du hänvisar till…är det de så kallade pionjärerna :D.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #52454Niklas
Deltagareman igen en pionjär? Jo det är han som
>ligger på mage med en pil i ryggen ;).
Alltså, jag vet inte om det där var ett skämt eller inte men när jag berättade det för dem så flippade de ut och blev helt konstiga i ungefär 5 minuter. Tillslut tvingade de mig att ta på ett par Shrek-öron och dra ”skämtet” igen. Jag tror jag skall flytta tillbaka till Skåne inom kort.
19 december, 2005 kl. 06:19 #52434SecretAgentMan
DeltagareDet beror på vad det gäller, är det något som har med:
a, lustgas
b, neon
eller
c, lexuslampor på något annat än en lexus.
…så är det inte tillåtet av mobben. 😀
Skunks produkter är väl rätt ovanliga här, gräv efter lite info (det är så vi andra pionjärer får göra när något nytt skall testas).
🙂
/J
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.