SSC Annonser Säljes – Bilar Skyline R33 GTS-T -95 säljes

• Detta ämne har 1 svar, 1,048 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år sedan av MariaimprezaGT.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    MariaimprezaGT
    Deltagare

Pga omprioriteringar säljer jag min skyline, tiden finns inte till för den och andra intressen är dyra (läs hästar )

Den är Vit. Do-Luck kjolpaket, GTR vinge. Kakimoto 17″ med fräscha däck på.
      Interiören är fräsch, förarstol bytt till recaro skalstol, de sitter momoratt med nav. Har bytt damasker till Sparcos serie med svart läder o röd söm, dock passar inte den till växelspaken så bra så där behövs en adapterplatta av nåt slag. Om man inte byter damasken. De sitter en noname DVD i den. Fullt fungerande ACC

Motormässigt är den så gott som original, de sitter 3″ 5Zigen från turbon som jag inte vet om den är bytt eller inte. Apexis luftfilter sitter där med. Jag har bytt tändstift, ventilkåpspackning, remmarna runt ac, generator, fläkt. Samt bytt en del vaccumslangar som läckte. De sitter en F1 kolfiber sinterkoppling på den, 6 puckad. Cusco coilovers, Cusco fjäderbenstag samt Cusco 1 ½ vägs lsd diff. Den är servad med Motuls vätskor rakt igenom. De sitter EBC värsta bromsskivor fram, deras gula belägg (starkaste för gatbruk) fram samt deras röda keramiska belägg bak. Bromsarna är endast monterade o körda i ca 1 km.

Utvändigt är den lite sliten, lite bucklor här o var, stenskott på huv. Tanken var att lacka om den men de har inte blivit gjort. Alla bucklor har följt med sen Japan, har all dokumentation om bilen!

Den är obesiktad pga styrleder samt fel lampor på den (måste konverteras). Jag har allt som behövs, har D-max styrleder som följer med samt lampkonverteringssats.

jag vill ha 65k för den som den står nu, kan släppas ngt billigare vid snabb affär. Står i sthml skärgård.

Till bilen har jag även köpt: 4 punkts 3″ sparcobälte med snabbfäste, ARP hjulpinnbultar samt en GTR IC. bältet och pinnbultarna helt nya, ej använt. Bältet vill jag ha 2500 kr för, pinnbultarna vill jag ha 1800 kr för. IC ges de bud på om de är intressant.

Bilder på den finns på min garagetsida http://www.garaget.org/?car=106049

Vi trimmar inte bara din bil, vi säljer även delarna den vill ha!

Mobil: 0763-498601
      Mail: maria@wroom.org

MariaimprezaGT
      Deltagare

Då var pärlan såld!

Vi trimmar inte bara din bil, vi säljer även delarna den vill ha!

Mobil: 0763-498601
        Mail: maria@wroom.org

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.