Turbon rasade pga av vattenläckage satt i en ny originalturbo och bilen gck sjukt mkt bättre än innan,byggde ladd väldigt mkt tidigare..Det var ett helt annat ljud i maskinen,dumpade som satan jämfört med innan.
Men den turbon rasade oxå så nu har jag satt i yterligare en turbo,och nu känns bilen väldigt tam,absolut inte samma ljud heller..laddtyckstyrningen är rättkopplad,wgn kärvar inte eller så.. Bilen laddar 0,7-0-8 nu med chip…innan laddade bilen 1,4
Nja det var lite olja i motorn därför den skar,kollade oljenvån lite väl snabbt efter jag bytt turbon…bättre beg turbo är det..det är verkligen som natt och dag…han går väl nte just dåligt nu heller men just det där ”klippet” saknas,0-200 ska juh suga på relativt bra men nu orkar han juh knappt 200
Drar jag bort slangen till wg laddar bilen max 1,2,men går fortfarande skit,bilen orkar 200 sen finns det i stort sett ingenting att hämta,kopplar jag in magnetventilen laddar den 0,7-0,8 och bilen börjar typ inte ladda förns 4k hur jag än gör…