SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Slutburk

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare
      xmax
      Deltagare

det räcker med slutburken. har en apexi style 4″ med ställbar insats från http://www.streetracenorr.com . men då måste du bygga en rörstump och fäste slälv. har du en svets är det inga problem! köp bara 2 60graders och 2 30graders böjar från mecko. så går det ganska bra! sen finns det ju många färdiga från england.

Assazel
        Deltagare

Blitz nür spec, kan man köpa det i sverige och vad kostar det?

Niklas
          Deltagare

Prospeed kan säkert fixa, kolla med JRM Racing i Stockholm.

Jag köpte min begagnad av en kille i Göteborg som sålt sin bil. Räkna med 3000-4000kr för slutburken.

Mange
            Deltagare

Alien – Sluta lägga ut porrbilder. Du vet att jag går igång på en biltz burk 🙂

/Mange – Saknar min impreza

Manor
              Deltagare

Hej !

Jag satte själv ut en annons under KÖPES efter en slutburk i rostfritt. Jag fick tag i en begagnad med 2 x 3,5″ ändrör…polerad och kalasfin…med ett mumsigt mysigt ljud. Denna levererades till mitt jobb då förre ägaren Jocke hade vägarna ”förbi”…

Jag fick även napp på två andra slutburkar (se vidare i den tråden), som jag dock behövde hämta eller få fraktade (vilket jag nu slapp).

Som svar på frågan…räcker det…är svaret ett brölande JA. Inga fler hästkrafter, men ett bättre utseende samt en härlig sång ;-).

mvh Mats N

Assazel
                Deltagare

Räcker det att byta slutburken för att får ett fett ljud?
                  Rättare sagt, om man vill ha ett maffigt muller vad bör man göra då? Jag bryr mig inte om hästarna, endast ljudet. gärna så billigt som möjligt.

Har sökt och inte riktigt fått kläm på vad som eg skall bytas om man bara är ute efter ljudet.

Niklas
                  Deltagare

Mange: HAHAHA! Puss älskling! :* 😉

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.