› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Väghållning › SNABB HJÄLP ! Få av broms skivorna
- Detta ämne har 17 svar, 1,240 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 2 månader sedan av
down_the_drain.
-
FörfattareInlägg
-
17 september, 2004 kl. 10:07 #71940
down_the_drain
DeltagareTja, hur lär man sig?.Jo, genom att prova givetvis! Alla är vi barn i början. har alltid gjort som så att prova först be om hjälp sen. Alltid skoj o se om man klarar av det.
Skärpning, du tror väl inte att jag gav mig ut på vägarna o provade?
Fick i allafall, ta mig hem från verkstaden på nått sätt i natt (02:30) så det blev till o krypköra m handbromsen o pumpa som fan.
Polare som skall hjälpa mig ikväll är bilmek så han har diverse luftningspryttlar.har fått den hjälp jag behöver TACK alla ! Så, nu får det va nog m denna tråd.
/P
>får jag fråga varför man ger sig på en sådan här sak när man
>inte har kunskap i ämnet? en sådan viktig sak som bromsar är
>inget man ”försöker sig på” bara för att spara pengar… att
>du sedan ”provkörde” utan bromsverkan verkar ju helt
>idiotiskt!
>
>om man ska göra sånt här utan tidigare kunskap finns det
>mycket läsning på internet som sparar både tid och pengar.
>
>skärpning!17 september, 2004 kl. 10:31 #71929OzO
Deltagare>Polare som skall hjälpa mig ikväll är bilmek så han har
>diverse luftningspryttlar.Har han luftningspryttlar som man kan använda om man är solo? Eller är det fortfarande så att man måste ha 4 händer för att lufta bromssystem? http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=7&topic_id=2314&mesg_id=2314&page=
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::17 september, 2004 kl. 10:52 #71941down_the_drain
DeltagareHan körde det m kompressor o grejor sa han. Så jag förmodar att det är enmans jobb. Återstår o se ikväll. Jag hade iallafall tänkt o hjälpa till. En erfarenhet rikare:)
/P
>>Polare som skall hjälpa mig ikväll är bilmek så han har
>>diverse luftningspryttlar.
>
>Har han luftningspryttlar som man kan använda om man är solo?
>Eller är det fortfarande så att man måste ha 4 händer för att
>lufta bromssystem?
>http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=7&topic_id=2314&mesg_id=2314&page=
>
>_______________________________________________________________________________
>:[font
>color=”#C0C0C0″]::[font
>color=”#404040″]::
>[font
>color=”#FF0000″]ssiwebmaster
>| ”I would be unstoppable… if I
>could just get started!” | [font
>color=”#FF0000″]ssibluepile
>:[font
>color=”#404040″]::[font
>color=”#C0C0C0″]:: -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.