SSC Allmänt snack Allmänt småprat Snabbaste Imprezan?

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 61 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Jag *vet* att jag läst någonstans att Szanto har klarat nästan 12 blankt, så jag håller det som mål ( 😉 ).

Men det är fina tider grabbarna kör, en bil som går en mitten 12:a rör på sig, helt klart!

/J

SecretAgentMan
      Deltagare

Jag *vet* att jag läst någonstans att Szanto har klarat nästan 12 blankt, så jag håller det som mål ( 😉 ).

Men det är fina tider grabbarna kör, en bil som går en mitten 12:a rör på sig, helt klart!

/J

Lefty
        Deltagare

Jo, såg att de stod tidigare i tråden också men de var inlägg från 03 så därför jag skrev ”i år” hehe 🙂 Dessutom körde han väl med gas ? Även fast de inte spelar någon större roll så känns de mer ”äkta” att köra utan 😀

I övrigt varit en riktig kanon dag! Var en del impalla-rävar där!

Lefty
          Deltagare

Jo, såg att de stod tidigare i tråden också men de var inlägg från 03 så därför jag skrev ”i år” hehe 🙂 Dessutom körde han väl med gas ? Även fast de inte spelar någon större roll så känns de mer ”äkta” att köra utan 😀

I övrigt varit en riktig kanon dag! Var en del impalla-rävar där!

griml0ck
            Deltagare

klass5 5033 PEDER GRUNDSTRÖM 12,409 160 0,419 0,958 1,157

Tror inte han la i 5:an. 3:an kunde han varva ut till 160 o han hade ju det i slutfart 😉

griml0ck
              Deltagare

klass5 5033 PEDER GRUNDSTRÖM 12,409 160 0,419 0,958 1,157

Tror inte han la i 5:an. 3:an kunde han varva ut till 160 o han hade ju det i slutfart 😉

nisse
                Deltagare

det har hänt saker i piteå i helgen!

http://www.bilsport.se/artikel_bild_topp.php3?visa_id=56523&bildnamn=top_02_motorsport.gif&vilken_etta=Motorsport&avdelning=2

kolla även in plats nummer 15… gamle regions ansvarig norr med sitt nya monster!

nisse
                  Deltagare

det har hänt saker i piteå i helgen!

http://www.bilsport.se/artikel_bild_topp.php3?visa_id=56523&bildnamn=top_02_motorsport.gif&vilken_etta=Motorsport&avdelning=2

kolla även in plats nummer 15… gamle regions ansvarig norr med sitt nya monster!

Lefty
                    Deltagare

Ytterligare ett rekord sattes i klassen fyrhjulsdrift där Jens Wiklund blev landets snabbaste Impreza på 402 m med 12,458. Jens körde en direktimporterad WRX STi Type-R med standardtrim, originalturbo och utan lustgas

Synd att dom missat lite där… det är inte rätt kille som fått äran. Har blivit en enormt klantig miss i tiderna!!!

Killen som ska stå för äran är Anders Isaksson som körde 12.40.

Lefty
                      Deltagare

Ytterligare ett rekord sattes i klassen fyrhjulsdrift där Jens Wiklund blev landets snabbaste Impreza på 402 m med 12,458. Jens körde en direktimporterad WRX STi Type-R med standardtrim, originalturbo och utan lustgas

Synd att dom missat lite där… det är inte rätt kille som fått äran. Har blivit en enormt klantig miss i tiderna!!!

Killen som ska stå för äran är Anders Isaksson som körde 12.40.

Miki
                        Deltagare

Några minus till att börja med…
                          – en urgammal tråd
                          – jag bor inte i Sverige
                          – jag påstår inte att denna tid är makaber på nåt sätt

ett plus
                          – den är bevisligen körd, idag. 😉

(javisst, jag tog stryk av folkvagnen, men han verkade ju ha problem redan med en så enkel sak som att svänga bort från strippen…. 😀 )

http://www.subaruclubfinland.net/kuvat/alastaro_mikitulos.jpg

Kvarnis
                          Deltagare

Helt Ok tid alla fall Mikki , grattis 🙂

Miki
                            Deltagare

Helt Ok tid alla fall Mikki , grattis 🙂

Tackar.
                              En riktigt låg 12a skall väl vara möjlig med en bättre start (60ft var medelmåttliga 1.84s) och växlingar utan att lyfta högerfoten, men det får väl bli målet i nästa sommar…
                              6MT är inte direkt optimalt för strippen, man är tvungen att växla en gång mera jämfört med 5MT. 🙁

Kvarnis
                              Deltagare

Med e´n 6-petare så är det mer imponerande 🙂
                                Måste vara nå luft från mitt gammal Ram pod filter som spritt sig 😉 😀

Miki
                                Deltagare

Måste vara nå luft från mitt gammal Ram pod filter som spritt sig 😉 😀

Heh, ja den måste ha spritt sig i garaget för ett par år sen, filtret gick nämligen med förra bilen. 😀

http://www.subaruclubfinland.net/?s=tiedot&owner=Bamse&uid=425&id=497&a=

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 61 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.