SSC Allmänt snack Allmänt småprat Snabbkurs i sökning

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

På anledning av att folk *väldigt* sällan verkar använda forumets eminenta sökfunktion så tar vi en snabbkurs i hur funktionen används. 🙂

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album84/search.jpg

Länken hittas på forumets första sida, enl. bilden ovan, klicka på ba’!

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album84/search_2.jpg

Fyll i lämpliga ord att söka efter, voila´ (det funkar numera med både klick på knappen eller slå retur då du står i sökfältet)! Fälgar och däck är ett sådant ämne som det skrivits löpmetervis om, likaså dawes, knocklink och avgassystem.

För att avsluta med något helt irrelevant – vi har en GRYM hemsida med, med massor av kul funktioner, använd era egna medlemssidor, surfa runt, lär er hitta. Webbmästrar uppskattar sådant. 🙂

Mvh

/J – självutnämnd messerschmidt

jraberg
      Deltagare

Bra tråd.. gör om till Sticky!
        Snälla..
        -JR

Blocken
        Deltagare
          modulated
          Deltagare

Har ozo lite klister i bakfickan? Tejp eller nålar går nog iofs
            lika bra.

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

jraberg
            Deltagare

nurå.. Sticky!!
              ..nä.

verkar inte funka här..:+

(upp)

Janne248
              Deltagare

Ok då, vi testar ”sticky” ett tag.

Xenomorph
                Deltagare

Hm jag bara fundar lite.. Men om alla börjar söka kommer ju alla eller många ej att skriva på forumet.. Ämnena bantas ner mer och mer och forumet dör ut (kanske var lite för hårt) men men. Tycker det alltid är roligt och få ett svar av någon som tagit sig lite tid att svara på just min fråga, + att jag ofta får reda på något ”mat nyttigt” som jag ej kanske skulle fått om jag sökte framm infon.

Med detta menar jag inte att jag aldrig söker jag gör det ofta.
                  Sen är det ju ett visst antal som svarar på fler frågor än andra och de som gör det ger jag ett stort TACK!

Näe nu går jag och lägger mig igen. Är trött kanske blev lite fel men ni kanske fattar vad jag menar eller nått…

SecretAgentMan
                  Deltagare

Visst är det så, men det har en förmåga att vara en fråga om fälgar eller annat kul som redan avhandlats en miljard ggr. 🙂

Gäller frågan en normal sak (offset på fälgar = normal, schimsning av ventilspel = mindre normal) så söker man bäst först, hittar man inget matnyttigt så frågar man.

🙂

/J

Xenomorph
                    Deltagare

Jo det är sant att vissa frågor som man bara vill veta lite snabbt.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.