SSC Allmänt snack Träffar Snack och åka träff STHLM Vegabaren

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 76 totalt)
  • Författare
    Bodyshot
    Deltagare

Vilka är med på slingerbulten efter burgare? 😀

Bodyshot
      Deltagare

Maria – jag ägde en röd tme med 2.2l stroker som Johan byggde förr i tiden, den var slö – 640hk bara toppeffekt, såldes snabbt :p

register för bana är jag ute efter 🙂

Calle
        Deltagare

Hoppas jag hinner få ihop bilen till denna träff! Fick läckage vid vevaxeln så nu är den inne för fix utav läkage samt ny koppling =]

Sternborn
          Deltagare

Vilka är med på slingerbulten efter burgare? 😀

Jag hänger gärna med på en tur på bulten 🙂 inte för att jag hänger på dig men ändå 😛 har du fått bilen mappad än då?

Mumin
            Deltagare

Fan bodyshot du kan ju ta betalt 100kr per åktur.. sen så är iaf soppand betald för den dagen 😀

Bodyshot
              Deltagare

Haha det var en br ide mumin 😉

den är klar/färdig mappad på fredag denna veckan, då flyger jag till Trollhättan och hämtar hem den 🙂

Då kommer också bänk papper :d

i helgen ska jag på barkabyträffen, (se Zatzy.com) tänkte testa att elda på lite Antilag (ALS) :d

stoffe86
                Deltagare

Hmm de vore ju skoj ska besa bilen i jordbro på måndag, så hoppas den går igen, så de kan nog hända att man glider förbi 😀

MariaimprezaGT
                  Deltagare

Maria – jag ägde en röd tme med 2.2l stroker som Johan byggde förr i tiden, den var slö – 640hk bara toppeffekt, såldes snabbt :p

register för bana är jag ute efter 🙂

Den bilen blev tyvärr totalt misshandlad. Var här en kort period under ett ägarbyte, vi skickade iväg den kort efter det utan att ha pillat på den. Har aldrig sett en bil i sånt dåligt skick 🙁 Så att den var slö hade nog sina anledningar.. JUN 2.2 ger ett jämnt register från väldigt låga varv till höga varv. Så om du bara upplevde toppeffekt så var de nog den som mappade som inte hade full koll på vad bilen hade för motor 🙂

Sternborn
                    Deltagare

Bara en vecka kvar nu 🙂 Vi får hålla tummarna för att det blir kanonväder! 😀

snoopy
                      Deltagare

Dyker nog upp med en STi 07 🙂

Calle
                        Deltagare

Bilen är färdig! Så nu blir de sambalburgare och slingerbulten för hela slanten! =)

Bodyshot
                          Deltagare

Haha fasiken också, min bil är ju inte klar ännu, väntar fortfarande på styrsystemet som skall landa från England, så vi kan börja mappa bilen…. Typiskt.

Jag håller tummarna för bra väder och dyker upp i min Gula S3 med 350hk istället, så får vi se om nån kan slå mig med den på slingerbulten istället 😉

Calle
                            Deltagare

Har dem sagt något datum dem tror att det kan lämna?
                              Flygtrafiken kommer ju igång emellanåt..

Ådi, hmm.. Blir intressant =)

Bodyshot
                              Deltagare

Från en början var det sagt att bilen skulle vara klar för 3v sedan, men nu är det sagt onsdag nästa vecka om styrsystemet dyker upp snart… *suck*

Ådin är vass för sin sort, trot eller ej 😀

Millteks helsystem 3″ utan katt samt en individuell mappning gjord av Stertman AB i nynäshamn 😉

eric.u
                                Deltagare

Tjabba

Hade varit skit kul att hänga på men måste tyvärr tacka nej den här gången.

Jag ska rekonda en amfibiebil 🙂 för att finansiera mina nya bromsar *ler* Lär ju ta hela dan, den är stor som ett hus hahaa.

Nästa vega träff ska jag försöka komma..

Ha de så gott å ät en sambal för mig 🙂

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 76 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.