› SSC › Allmänt snack › Träffar › Snack och åka träff STHLM Vegabaren
- Detta ämne har 75 svar, 4,479 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 6 månader sedan av
Sternborn.
-
FörfattareInlägg
-
23 april, 2010 kl. 20:55 #199227
MariaimprezaGT
Deltagarekan nån posta en länk till vegabaren? FÅr antagligen åka själv då Johan har för mkt jobb. Men hittar inte!
23 april, 2010 kl. 22:16 #199195OzO
Deltagarekan nån posta en länk till vegabaren? FÅr antagligen åka själv då Johan har för mkt jobb. Men hittar inte!
24 april, 2010 kl. 07:20 #199228MariaimprezaGT
DeltagareTack Göran!!
Med andra ord ska jag köra mot 73:an o sen mot haninge, sen ta höger, o så ligger vegabaren längs vägen?
24 april, 2010 kl. 07:27 #199217Bodyshot
DeltagareTack Göran!!
Med andra ord ska jag köra mot 73:an o sen mot haninge, sen ta höger, o så ligger vegabaren längs vägen?
ta av mot Haninge, andra rondellen höger sen bara följa vägen, så har du vegabaren på vänster sida 🙂
snart mina vänner, snart har vi kul!!!
24 april, 2010 kl. 09:50 #199255Snofi
DeltagareSå det blir träff utan att du har din bil body?
24 april, 2010 kl. 10:33 #199218Bodyshot
DeltagareJajjemän, är alltid kul att kika på andras kärror också!
Sen så måste ni ju visa att ni smiskar en Ådi på slingerbulten också 😉
Min bil är leveransklar onsdag nästa vecka är det sagt, men man vet ju aldrig…
24 april, 2010 kl. 11:35 #199236Mumin
DeltagareKommer inte tyvärr fick andra planer… hämtade up-pipe från Sam sen blev det tjejn för var mer än halvvägs 😮
men men nästa träff då kör jag 😀
24 april, 2010 kl. 11:47 #199193syke
BlockeradJag kommer tyvärr inte heller – måste börja ladda inför hockeyn!
24 april, 2010 kl. 14:49 #199219Bodyshot
DeltagareWow, vilken uppsjö av imprezor som visade sig, riktigt kul!
En eloge till mr hemlig som hade en totalextremfrän Vit Impreza GC8, återigen, WOW!
Slingerbulten gick snabbt, farligt med alla motorcyklister som var på fel sida av vägen bara, samt alla LGF (långsamtgåendefordon) som stoppade upp karavanen!
Tack alla, banträff i sommar som uppföljning?
24 april, 2010 kl. 16:05 #199232TKarlsson
DeltagareKul med massa imprezor, gött med burgare och fint med bra väder.
Var riktigt skoj att sluta upp med den tappra skaran som hade tid att tjöta lite vid Vegabaren innan hemfärd.
För att ge mig till känna – det är jag som åker en blå wrx- 05. STD5:er runt om.
Röda faran, med svart scoop och svart baklucka är Dojjan. Lika bra att skriva det här, jag vet inte hur aktiv han är på forumet 😛Nu får alla ni andra som stod kvar och snacka ger er till känna också! =)
24 april, 2010 kl. 16:17 #199262Calle
DeltagareAha, så det är ni som är ni! Hmm =P
Det är jag som har den högerstyrda silvriga.Trevligt att ta ett litet ”eftersnack vid vegabaren” när vi var tillbaks!
Trevliga människor och sjysta bilar =)
ser fram-emot nästa åka och snacka träff nu när man vet vad de är för folk som rattar runt här inne =P24 april, 2010 kl. 16:25 #199237Mumin
Deltagarelika bra att jag inte var med.. idag så drog jag på och motorlampan började lysa och nu går min bil som ett lik 🙁 samma symtom har min polare på sin GT vi har båda bytt till HR8 stifft från jrm. men jag har ju ifs läckande up-pipe så kan lika gärna vara lambdan som spökar eller LMM ska iaf byta imorgon se om det är den. men nästa gång då fan ska jag vara med 😀
24 april, 2010 kl. 16:29 #199244Sternborn
DeltagareDet var jag som hade den blåa GTn med vita fälgar 🙂
Trevligt att träffa lite folk härifrån forumet!Och som sagt riktigt trevligt med vårat lilla eftersnack vid vegabaren!
Ser fram emot dom kommande träffarna i sommar 🙂Visade sig ju att jag monterat mina coilovers fel så på måndag blir det meck hela kvällen då bilen ska på hjulinställning på tisdag 😛
24 april, 2010 kl. 17:23 #199220Bodyshot
DeltagareVafasen, missade jag eftersnacket? Typiskt..
Missade jag nått? 😉
Jag körde kyckling gula blysläden med raka rör 😀
24 april, 2010 kl. 17:27 #199256Snofi
DeltagareDet var jag som hade den blåa GTn med vita fälgar 🙂
Trevligt att träffa lite folk härifrån forumet!Och som sagt riktigt trevligt med vårat lilla eftersnack vid vegabaren!
Ser fram emot dom kommande träffarna i sommar 🙂Visade sig ju att jag monterat mina coilovers fel så på måndag blir det meck hela kvällen då bilen ska på hjulinställning på tisdag 😛
Vad var det du hade gjort för fel med coilsen?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.