SSC Allmänt snack Allmänt småprat Snälla damen på bilskade center på värmdö!

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Addson
    Deltagare

Som sagt har jag ju nu lämnat in bilen på lagning efter Bmw´s bravader! Ägaren på bilskade centret e en dam o hennes man och hon vart lite imponerad av min bil!
      Igår va jag förbi för att se hur det gick och om jag skulle få den till helgen! Allt såg jätte bra ut och hon tog mig på en guidad tur runt i lokalen, och sen stog vi och prata om min bil vid min bil i 20 min! Jag åkte sedan hem o hann väl vara hemma i 20 min när det ringer på telefonen och det va ju såklart hon igen!
      Hon sa att hon hade något jag skulle få ”min första tanke va ju att jag skulle få fronten i 1000 bitar eller något” Så lite halv nervös hoppade jag in i cheva vanen och drog dit!
      När jag kliver in så liger en orginal front liggandes där lite halv trasig men hela dimljus i + en grill+ att det ligger en prodrive vinge där som e sprucken nere vid fästet!

Jag fråga ju själklart vad hon ville ha för grejerna!
      Svaret jag fick va! Ingenting jag vill bara hjälpa till med din fina bil och jag har ingen användning av det!!

Fy fan vad snällt tycker jag även om det e mycket jobb på grejerna så e jag berörd och glad!
      vet ju inte om jag ska byta ut min 22B ving mot prodrive vingen men ändå jag kan fixa o sälja!

Vad tycker ni 22B utan bromsljus eller Prodrive vingeme bromsljus??

MVH Mr Clean som åker till jobbet nu och slutar 12 för att han ska hämta bilen!! 😛 😛 😛

C.Barrow
      Deltagare

Skönt att du fick lite bonus nu när du haft gråten i halsen så länge 😀

Kul att det löste sig på ett relativt bra sätt för dig iaf! Många som förlorar hemskt mycket på skadereglering!

Addson
        Deltagare

Grattis Adde, det var ju jäkligt bussigt av damen. Hur blev de nylackade fälgarna? Blev den PAPPA.NU eller lämnade du in dem?mvh Mats N

Det blev riktigt grymt snyggt som f*n! Pappa.nu lackade dom och gjorde ett riktigt bra jobb!!!
          Mvh Mr Clean

AK_Impreza
          Deltagare

fixa en bild på prodrive vingen 😛 :7

New_maN
            Deltagare

Jag lägger min röst på Prodrive vingen med bromsljus.

Det är just bromsljuset :7 som gör det, tycker jag.

Imprez me….

Addson
              Deltagare

Jag lägger min röst på Prodrive vingen med bromsljus.Det är just bromsljuset :7 som gör det, tycker jag. Imprez me….

Ja jag ståd o kolla idag! O jag har bestämt mig ska fixa till vingen plasta o fixa sen blir det prodrive! jag menar det e ju lite som ralph laurens fast i subaru!!!

Manor
                Deltagare

Grattis Adde, det var ju jäkligt bussigt av damen. Hur blev de nylackade fälgarna? Blev den PAPPA.NU eller lämnade du in dem?

mvh Mats N

Niklas
                  Deltagare

Eftersom du fick prylarna så tar jag gärna dimljusen av dig och som betalning får du en garanterad plats i OutRun 5 nästa vår. 😉

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.