SSC Allmänt snack Träffar snart vallåkra träffen!!!!

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    BoNiEk
    Deltagare

Hur många är det nu o finns det plats över ??

Chewie
      Deltagare

Tjena skåningar!

Jag kommer att vara där nere men jag kommer att vara där som bitchride för tjejen och hennes Toyota Supra!

rickey
        Deltagare

Jag är nyfiken på detsamma, hur många är det som kommer komma ner/upp till Vallåkra och hur många kommer ställa ut sina bilar?

Jag skulle varit iväg på en liten weekend till Småland i en stuga med några kompisar den helgen, men stugägaren hade tydligen inte vågar låna ut stugan till oss över helgen..(!) Så det får kanske bära av till Vallåkra istället!

down_the_drain
          Deltagare

Som det ser ut nu så dyker jag upp på söndagen.. 🙂

Desen
            Deltagare

En sak e ju säker, det är inga jägare som bestämt datumet för träffen.

/Andreas, Skåne, Kristianstad, som ska försöka döda bambi den helgen.

”The speed was good, but the corner was too tight” – J. Kankkunen

SS 2006 1.43.13 GT-99
              SS 2007 1.31.10 GT-99
              SS 2008 1.29.65 GT-99

Andersson
              Deltagare

En sak e ju säker, det är inga jägare som bestämt datumet för träffen./Andreas, Skåne, Kristianstad, som ska försöka döda bambi den helgen.”The speed was good, but the corner was too tight” – J. KankkunenSS 2006 1.43.13 GT-99SS 2007 1.31.10 GT-99SS 2008 1.29.65 GT-99

Håller med dig Desen, kommer så fort jag skjutit på lördag morgon.
                Jäkla tur man har lite komp så man kan ta ledigt på måndagen, man vill ju inte röra semesterdagarna än så här tidigt på året om det nu skulle bli spårsnö i vinter 😉

MVH C Andersson / Mr Konjak
                ”Det var bättre förr…
                när kvinnor var kvinnor
                män var män och fikus
                var en krukväxt”

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.