SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 269 totalt)
  • Författare
    Grusdraparn
    Deltagare

Om det finns några hugade billösa, så går det kanske tinga en plats i vänsterstolen i min inlånade bil.Janne

Vad har du hittat på för nått kul nu då? Högerstyrt?

/Klas – Nyfiken och klar-klar-klar

Janne S.A.D.
      Deltagare

Om det finns några hugade billösa, så går det kanske tinga en plats i vänsterstolen i min inlånade bil.Janne

Pax! Sierran? 🙂

Nja nästan sierra Radical SR3,, fett kul det också

STIred
        Deltagare

Nja nästan sierra Radical SR3,, fett kul det också

Kvittar för mig vad du kör 😉 jag sätter upp mig i sittaivänsterstolenkön som sagt 😀

/r

Kvarnis
          Deltagare

Lille Raul tror en radical saknar en kartläsar stol…men f-n vet 😀

STIred
            Deltagare

http://www.boost4you.de/radical/radical2.jpg

http://www.boost4you.de/radical/sitze.jpg

Kanske inte var en sån iofs… Den är till salu för övrigt 52900 euro.. 490kg och 350hk 😮 :9

/r

Janne S.A.D.
              Deltagare

http://www.boost4you.de/radical/radical2.jpghttp://www.boost4you.de/radical/sitze.jpgKanske inte var en sån iofs… Den är till salu för övrigt 52900 euro.. 490kg och 350hk 😮 :9 /r

Precis en sån är det, ska bara klistra på ett par spionmaskeringsdekaler med subarulogga så märker ingen någon skillnad,
                :7

simo
                Deltagare

Så det behövs en Radical för att inte bli ifrånåkt? 😉 😀

/U

STIred
                  Deltagare

Så det behövs en Radical för att inte bli ifrånåkt? 😉 :D/U

Han kör ju med barlast i vänsterstolen ju 😀

/r

STIred
                    Deltagare

Precis en sån är det, ska bara klistra på ett par spionmaskeringsdekaler med subarulogga så märker ingen någon skillnad,:7

Hääärligt, helt plötsligt har man nåt se framåt igen trots att man är billös 😀 Blir nog ball upplvelse få åka med.

/r

Grusdraparn
                      Deltagare

:7 Radical har man ju haft en och annan våt dröm om, frääänt! :7
                        /RadiKlas

Janne S.A.D.
                        Deltagare

Så det behövs en Radical för att inte bli ifrånåkt? 😉 :D/U

Japp fyllda 45 och rattrostig, så behöver jag all hjälp jag kan få.

Janne S.A.D.
                          Deltagare

Hej.

Tanken bakom detta är att använda bilen som spårvalsvisarbil, tänkte fara runt på banan och ge lite tips råd och ideèr om rätt spårval runt parken.

Bilen ägs av Håkan Karlsson mannen med den chipstrimmade BMW X3 för er som kommer ihåg honom.

Håkan har också en kul Porsche som han tar med den 25 maj.

Han har också tävlat en hel del med Radicals och kommer att hjälpa till med spårvalsteknik under dagen för dom som önskar.

Radicalen är svindyr idrift så för dom som önskar att åka med ett par fullfartsvarv kommer vi att ta ut en självkostnadssumma om 100:-

Ni som tycker att det är för dyrt kommer ändå att njuta av ljudet då växel byttes på ca 12 000 varv.

ooooooiiiiiiiiiiiiiiiiduttduttduttoooooiiiiiiii

Janne

Mats
                            Deltagare

Spårvalsskola!!
                              Sign me up!

O en sväng i passagerarstolen låter inte helt fel heller.

Mats GBG
                              Regionsansvarig Göteborg

Grusdraparn
                              Deltagare

Radicalen är svindyr idrift så för dom som önskar att åka med ett par fullfartsvarv kommer vi att ta ut en självkostnadssumma om 100:-

Jag stämplar ut på momangen och åker till Mantorp för att ställa mig i kö redan nu 🙂

/K – billös på Mantorp men ruskigt sugen på att det ska dra igång ändå

simo
                                Deltagare

Lysande idé med spårvalsskola!

Innan kan man förbereda sig genom att läsa igenom följande tips&tricks. http://rejsa.nu/bana_info.asp?mantorp precis ovan F2-kurvan finns spårvalstips.

/U

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 269 totalt)
                                • Ämnet ”SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj” är stängt för nya svar.