SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj

Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 269 totalt)
  • Författare
    Janne S.A.D.
    Deltagare

Lysande idé med spårvalsskola!Innan kan man förbereda sig genom att läsa igenom följande tips&tricks. http://rejsa.nu/bana_info.asp?mantorp precis ovan F2-kurvan finns spårvalstips./U

Ideèn den lysande kommer givetvis från mannen med många lysande ideèr

Mr Black.

Viss är han go den gubben.

Om klubben tar med lite konor så kan jag ställa ut lite apex tp bp mm.

Janne248
      Deltagare

Hörre ni alla som anmält er till att köra, glöm inte att ni skall vara flaggvakter också!! Anmäl er NU, fyller vi ej alla passen kör vi ej.

11 flaggvakter saknas till Mantorp!

Janne248
        Deltagare

Alla som anmält sig till att KÖRA, vänligen pronto logga in på http://www.impreza.nu och kontrollera att reg. nummret som står i er profil är det samma som på eran nuvarande bil!

Stämmer det EJ, vänligen skicka PM till Janne248 eller Blocken, med det korrekta regnummret. (Dewess t.ex.) Detta bara för att allt skall flyta så bra som möjligt och vi kan komma igång med körningen på utsatt tid.

Tack på förhand,
          Styrelsen.

Chewie
          Deltagare

Det vore synd om inte Jerry kom. Det är ju ändå han som är något av en guru här på forumet. Medvetet eller omedvetet (min uppfattning iaf) Kunskap finns det gott om. Vore kul att träffa mannen, myten….

Ang KN, vad händer där då. Fortfarande ingen anmälan någonstans. Får du inte för frugan eller 😉

/Tuggarn som har kokarolja till KN i garaget 🙂 🙂

OzO
            Deltagare

Alla som anmält sig till att KÖRA, vänligen pronto logga in på http://www.impreza.nu och kontrollera att reg. nummret som står i er profil är det samma som på eran nuvarande bil!Stämmer det EJ, vänligen skicka PM till Janne248 eller Blocken, med det korrekta regnummret. (Dewess t.ex.)

Alternativt så i er profil klicka på ”Min bil” – ”Ändra” – ”Byta?” så går det ett mail till webmaster. Så kan webmaster fixa så slipper ordis och vice ordis göra andra personers arbete.

/G
              _____
              ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::
              Tänk om man hade ensamrätt på att sälja Subaru-clips, då skulle jag vara rikare än Bill Gates idag!

Blocken
              Deltagare

Japp, flera st-st-st-stammisar saknas… 🙁

Men men, vi kan inte vara alla till lags alltid 🙂

BBBblock

…………………..
                ThaiPerr!

Blocken
                Deltagare

Lysande idé med spårvalsskola!Innan kan man förbereda sig genom att läsa igenom följande tips&tricks. http://rejsa.nu/bana_info.asp?mantorp precis ovan F2-kurvan finns spårvalstips./U

Ideèn den lysande kommer givetvis från mannen med många lysande ideèrMr Black.Viss är han go den gubben.Om klubben tar med lite konor så kan jag ställa ut lite apex tp bp mm.

Hmm… har GöteborgsMats konor att låna ut? Eller tar Janne kombin och fyller den med konor?

/AB

…………………..
                  ThaiPerr!

SecretAgentMan
                  Deltagare

Det vore synd om inte Jerry kom. Det är ju ändå han som är något av en guru här på forumet. Medvetet eller omedvetet (min uppfattning iaf) Kunskap finns det gott om. Vore kul att träffa mannen, myten….Ang KN, vad händer där då. Fortfarande ingen anmälan någonstans. Får du inte för frugan eller ;-)/Tuggarn som har kokarolja till KN i garaget 🙂 🙂

Asg – myt…ja jädrar. 😀 Jag tar och släpar med lillebror över till pajätarna den helgen, tro mig, det har velats länge och väl över just det beslutet. 🙂

Har en humörsvacka runt kokare i allmänhet, så jag valde england, publuncher, alton towers och träffa lite goda vänner, vidga vyerna en smula s.a.s.

Inte med det sagt att det inte finns goda vänner här (därav velandet, men tröttheten gör sig påmind).

/J

Pasi_k
                    Deltagare

Ideèn den lysande kommer givetvis från mannen med många lysande ideèrMr Black.Viss är han go den gubben.Om klubben tar med lite konor så kan jag ställa ut lite apex tp bp mm.

Hmm… har GöteborgsMats konor att låna ut? Eller tar Janne kombin och fyller den med konor?/AB…………………..ThaiPerr!

Hur STORA koner är Block ute efter?
                      Och Hur Många?

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album467/Bild_147asdas.jpg

Har ett gäng som är 20 cm höga..

Blocken
                      Deltagare

Hmm… har GöteborgsMats konor att låna ut? Eller tar Janne kombin och fyller den med konor?/AB…………………..ThaiPerr!

Hur STORA koner är Block ute efter? Och Hur Många?http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album467/Bild_147asdas.jpgHar ett gäng som är 20 cm höga..

Efter överläggande med direktör S.A.D-Janne så ser det ut som vi kan lösa Västeråskoner på ett lämpligt sätt 🙂

Tack ändå Pasi!

AB

…………………..
                        ThaiPerr!

Pasi_k
                        Deltagare

Efter överläggande med direktör S.A.D-Janne så ser det ut som vi kan lösa Västeråskoner på ett lämpligt sätt :)Tack ändå Pasi!AB…………………..ThaiPerr!

Dom brukar åka med i bagaget oftast ändå.
                          Vet ju aldrig när man slår upp en Konbana.. 😉

Då Packar jag ur dom till storträffen dåå. 😀

Janne S.A.D.
                          Deltagare

Efter överläggande med direktör S.A.D-Janne så ser det ut som vi kan lösa Västeråskoner på ett lämpligt sätt :)Tack ändå Pasi!AB…………………..ThaiPerr!

Dom brukar åka med i bagaget oftast ändå.Vet ju aldrig när man slår upp en Konbana.. ;)Då Packar jag ur dom till storträffen dåå. 😀

Tja
                            Vi kan dela på bördan, du tar med dina småkonor, och jag tar med de högre plaströren,ok?

Janne

Pasi_k
                            Deltagare

Tja Vi kan dela på bördan, du tar med dina småkonor, och jag tar med de högre plaströren,ok?Janne

Ska kontrollera hur många jag har kvar.. 😀
                              Det har gått åt några på konbanorna.. 😛

Ingen som har nära till Ge-Kås.. Billiga där. .:D

Janne S.A.D.
                              Deltagare

Tja Vi kan dela på bördan, du tar med dina småkonor, och jag tar med de högre plaströren,ok?Janne

Ska kontrollera hur många jag har kvar.. :DDet har gått åt några på konbanorna.. :PIngen som har nära till Ge-Kås.. Billiga där. .:D

OK vi behöver 20 st har du det eller?

Janne

Pasi_k
                                Deltagare

OK vi behöver 20 st har du det eller?Janne

Var nått jag glömde kolla igår.. 😀
                                  Till 95% är jag säker på att jag har minst 20 st..
                                  PÅ Måndag Vet jag till 100%

Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 269 totalt)
                                • Ämnet ”SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj” är stängt för nya svar.