SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj

Visar 15 inlägg - 181 till 195 (av 269 totalt)
  • Författare
    Snowman
    Deltagare

Hur är det med nivån på avgasljud är det några gränser på mantorp? Om jag fattar rätt så kostar det att köra på mantorp utöver årsavgiften 200kr + 125kr för licensen?

Ang. nivån på avgasljud så är det 95 db. Mätaren sitter på start/mål-rakan. Man ser det på en saftblandare som börjar blinka om man översiger 95 db.

Jag har 3″ HKS downpipe, ingen kat samt Blitz Nür Spec R (som ska vara ett de mest väl/högljudande) på min GT och jag klarar mig, så jag tror inte någon behöver vara orolig 😀

/Markus – börjar oxå bli sådär jävla laddad :+ :9 :7

STIred
      Deltagare

Strunta i att köra på banan? Funktionär, fota, kolla bilar, party, kortege…/J – börjar bli sådär jävla laddad 😀

Du, jag, Raul kör Vodka bilen då lr 😀

Du menar väl ryskt vatten 😉

/r

Pasi_k
        Deltagare

Kommer endast köra upp till Mantorp.
          Fått förhinder..
          Konerna kan ni låna iallafall..

Behöver ju få ner Tält och banderoll till VallåkraTräffen så det går väl att skicka i samma sändning?

Mvh Pasi.

Blocken
          Deltagare

Ett löst rykte säger att Tuggarn ska göra cab av sin Kokare och montera bromsbeläggen felaktigt?! 😮

/AB – nyfiken

…………………..
            ThaiPerr!

Chewie
            Deltagare

Cab och cab, kom för nära med en grävare men det blev ganska snyggt får jag säga. Och bromsar sen, dessa jä..a skiiitttt.

Du, enn fråååggaaa, till Bläck, hörde att frugan knycker nycklarna hela tiden. Ett rykte säger att det är dags för en kokare till kanske, eller e det redan handlat R-kokare tro, det andra inte vet än………… 😉 😉

Blocken
              Deltagare

Cab och cab, kom för nära med en grävare men det blev ganska snyggt får jag säga. Och bromsar sen, dessa jä..a skiiitttt.Du, enn fråååggaaa, till Bläck, hörde att frugan knycker nycklarna hela tiden. Ett rykte säger att det är dags för en kokare till kanske, eller e det redan handlat R-kokare tro, det andra inte vet än………… 😉 😉

Bla bla bla… verkar lättare att beställa en ny omprogrammerad nyckel 😉 *fniss fniss*

Har du ”materialat” dig nåt på sistone ellerrrrrrrrrrrrrrrr? 😉

/Bläck

…………………..
                ThaiPerr!

Chewie
                Deltagare

Skojar dyyyyy, har kämpat på som f*****nnn, oj, man får inte svära 😉 Grupptrådat och roddat. Blir bra som f*****nnnnn.
                  Har ju viktlättat runt midjan så jag måste ju sitta fast bättre, cg-lockattt. Attans om inte prylarna kommer i tid bara.

Du en fråga….. Krymper man runt huvet om man går ner i vikt?????? Får kanske beställa ny kula att ha på huvet isf, vad säger du 😮 😮

Chewie
                  Deltagare

Jag funderar oxå på om man kan få ner en pall med koner från Mats i Ingared, du vet finlandssvensken som e regansvarig? Går det att modda om bilen när gravaren ändå vart igång. Göra bagaget större…..

Pasi_k
                    Deltagare

Jag funderar oxå på om man kan få ner en pall med koner från Mats i Ingared, du vet finlandssvensken som e regansvarig? Går det att modda om bilen när gravaren ändå vart igång. Göra bagaget större…..

Du menar inte mig då? 😛
                      PÅ ett par punkter stämmer det ju.. 😛

Ps Fixar du ner grejer till mig till Vallåkraträffen? 😛

Blocken
                      Deltagare

Du en fråga….. Krymper man runt huvet om man går ner i vikt?????? Får kanske beställa ny kula att ha på huvet isf, vad säger du 😮 😮

Japp! 2 cm runt huvudet för varje 35kg – fråga mig! 😮
                        Likaså gäller skorna – 1,5 skonummer = 35 kg.

/B

…………………..
                        ThaiPerr!

alrik
                        Deltagare

Japp! 2 cm runt huvudet för varje 35kg – fråga mig! :oLikaså gäller skorna – 1,5 skonummer = 35 kg./B…………………..ThaiPerr!

Nja de där stämmer ju inte riktigt. Om jag skulle gå ner 3x35kg så skulle jag ju inte ens finnas kvar… 😀

/Mikael

Chewie
                          Deltagare

Vissa saker stämmer ju men det är våran Type-R Mats i GBG regionen vi pratar om, när det gäller koner så blir jag kvar i Vås. Tänkte ligga sked med Bläck. Ska på utbildning i Uppsala…..

Blocken
                            Deltagare

Nja de där stämmer ju inte riktigt. Om jag skulle gå ner 3x35kg så skulle jag ju inte ens finnas kvar… 😀 /Mikael

PROVA!! :+

…………………..
                              ThaiPerr!

Pasi_k
                              Deltagare

Vissa saker stämmer ju men det är våran Type-R Mats i GBG regionen vi pratar om, när det gäller koner så blir jag kvar i Vås. Tänkte ligga sked med Bläck. Ska på utbildning i Uppsala…..

Sedär.. Naugthy boys.. 😛

alrik
                                Deltagare

Nja de där stämmer ju inte riktigt. Om jag skulle gå ner 3x35kg så skulle jag ju inte ens finnas kvar… 😀 /Mikael

PROVA!! :+…………………..ThaiPerr!

Får bli efter mantorp då isf. Ställer du upp och dokumenterar det hela då? Vägning och nakenfoto varje vecka? 😛

/Mikael

Visar 15 inlägg - 181 till 195 (av 269 totalt)
                                • Ämnet ”SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj” är stängt för nya svar.