SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj

Visar 15 inlägg - 196 till 210 (av 269 totalt)
  • Författare
    Chewie
    Deltagare

Det här kan ju bli intressant, vill jag se, och du Bläck. Se till att raka kracken, gillar inte hår. Det ska vara lent som en babyrumpa. Är det gräs på racerbanan glider man ju av 😀 😀 .

/Tuggarn som ska försöka hålla sig kvar på banan i caben…..

Blocken
      Deltagare

Det här kan ju bli intressant, vill jag se, och du Bläck. Se till att raka kracken, gillar inte hår. Det ska vara lent som en babyrumpa. Är det gräs på racerbanan glider man ju av 😀 😀 ./Tuggarn som ska försöka hålla sig kvar på banan i caben…..

Skulle du boka Scandic sa du? 😉

…………………..
        ThaiPerr!

MangeW
        Deltagare

Så lyckades man äntligen få tummen ur och boka konbanekörningen på söndagen.
          Då jag varken har kört på bana eller konbankörning tidigare så är väl risken att man blir utskrattad överhängande men det är väl nåt man får ta helt enkelt..
          Efter att ha läst här på forumet så verkar dom flesta här inne ha gjort det både tre och fjorton gånger! 🙂
          Är det något mer bör tänka på förutom hjälm, bilen i bra ordning,osv
          Var ligger flygfältet?

// Mange

Desen
          Deltagare

INGEN kommer att skratta ut dig. Och om någon skulle göra det så bör den personen låta bli att åka på våra banträffar.
            Vi kör för att det är roligt och lärorikt och tävlar enbart mot oss själva.

Själv har jag bara varit på en storträff med konbana tidigare och då kände jag likadant som du, och ibland så såg det nog ut som om jag precis fått körkort, men utskrattad blev jag inte.

Så kom på träffen och kör så fort du känner dig trygg med och framförallt – ha kul.

/Andreas, Skåne,- som oxå e lite nervös för bankörningen.

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
            300 st posters av Block 1250kr
            1st porrfilm 199kr
            2st öl 28kr
            Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

OzO
            Deltagare

[font color=red]INGEN kommer att skratta ut dig. Och om någon skulle göra det så bör den personen låta bli att åka på våra banträffar. Vi kör för att det är roligt och lärorikt och tävlar enbart mot oss själva.

Kunde inte ha sagt det bättre själv! (Man kan till och med köra med otrimmad orginalare)

/G
              _____
              ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::
              Tänk om man hade ensamrätt på att sälja Subaru-clips, då skulle jag vara rikare än Bill Gates idag!

Blocken
              Deltagare

INGEN kommer att skratta ut dig. Och om någon skulle göra det så bör den personen låta bli att åka på våra banträffar.Vi kör för att det är roligt och lärorikt och tävlar enbart mot oss själva. Själv har jag bara varit på en storträff med konbana tidigare och då kände jag likadant som du, och ibland så såg det nog ut som om jag precis fått körkort, men utskrattad blev jag inte.Så kom på träffen och kör så fort du känner dig trygg med och framförallt – ha kul./Andreas, Skåne,- som oxå e lite nervös för bankörningen.http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Bra sagt Desen! 🙂

Tänk första gången du var med på träff – SS Emmaboda förra året:
                Du åkte dit på skoj – skulle absolut inte köra – det slutade med medlemsskap, Superstagekörning och en betydande roll i klubben efter årsmötet! 🙂

Välkommen till gemenskapen, alla nya!

/Black – minns första bankörningen… Rudskogen Norge ’02 :7

…………………..
                ThaiPerr!

syke
                Blockerad

Den enda som kommer skratta åt dig på konbanekörningen är du själv. För det är så jäkla roligt. Alla andra är för upptagna med att vilja ge sig ut och köra, snacka skit med varandra eller sparka däck så ingen har tid att analysera din körning. 🙂

Det värsta som händer är att du får tips på hur du kan bli snabbare.

Janne248
                  Deltagare

Superbra skriver Desen! Helt rätt!

Upprepar vad jag skrev på sidan två i denna tråd:

Kan jag köra med en standard GT/WRX etc eller blir jag bara ifrån åkt? Det finns hur mycket mening som helst att köra med en std GT/WRX/etc! Låt dig inte luras att det inte går att köra me den std bil. Det går jätte bra! Och det är INTE någon tävlig. Vi kör för skojs skull, för att lära os känna bilen och träna oss som förare. Så tänk inte på att bli ifrån åkt. Ingen tävlig!!! Tänk bara på att bromsar etc inte är dimensionerade att användas timme ut och timme in på en bana.

SPiKE
                    Deltagare

Jag tar med kompressor, muttersmack, luftpåfyllare och höglyftande domkraft till Mantorp, så det finns till dom som vill byta hjul.
                      Kommer att finnas på plats direkt på morgonen.

/H – Har fått D2-coilover av min blivande fru :7 :7 :7

Snowman
                      Deltagare

Jag tar med kompressor, muttersmack, luftpåfyllare och höglyftande domkraft till Mantorp, så det finns till dom som vill byta hjul.Kommer att finnas på plats direkt på morgonen./H – Har fått D2-coilover av min blivande fru :7 :7 :7

Kanoners!!! Världens bästa regionsansvariga har vi i E-län :7
                        O han verkar ha världens bästa fru!! Hälsa att jag blir liite bara liite avis 😉

/Markus – funderar på hur man ska lyckas med att bli sponsrad på ett Apexi av sin sambo…

Pontus
                        Deltagare

hur är det om jag bara vill åka dit o kolla? jag har varken bra bromsar ännu för bankörning eller kunskapen.. dessutom har jag ingen hjälm (crosshjälm men jag är 1,95 jobbigt o sitta hukad).

skulle vara kul o träffa allihop

Grusdraparn
                          Deltagare

hur är det om jag bara vill åka dit o kolla? jag har varken bra bromsar ännu för bankörning eller kunskapen.. dessutom har jag ingen hjälm (crosshjälm men jag är 1,95 jobbigt o sitta hukad).skulle vara kul o träffa allihop

Självklart kan du komma dit och kolla, snacka skit och bara njuta av avgaserna om du vill! Välkommen 🙂

/K – kommer att åka dit kokarlös

Surbarbro
                            Deltagare

Så lyckades man äntligen få tummen ur och boka konbanekörningen på söndagen.Då jag varken har kört på bana eller konbankörning tidigare så är väl risken att man blir utskrattad överhängande men det är väl nåt man får ta helt enkelt..Efter att ha läst här på forumet så verkar dom flesta här inne ha gjort det både tre och fjorton gånger! :-)Är det något mer bör tänka på förutom hjälm, bilen i bra ordning,osvVar ligger flygfältet? // Mange

🙂 🙂
                              Jättekul att du kommer!
                              Vi har så himla kul på körningarna.
                              Ingen har skrattat åt mig. Vad jag vet!

Om du aldrig åkt konbana, så kan jag ju bara säga att du kommer aldrig att sluta.
                              😉
                              För det är så kul!

😛
                              Finns bara ett problem…..

Att fler upptäcker det!

HIHI!!!

Jag vill köra hela tiden.
                              Ja, det vet ju ni andra.
                              Skoja bara!

Välkommen!

/ Catrine

Yonaz
                              Deltagare

Jag tar med kompressor, muttersmack, luftpåfyllare och höglyftande domkraft till Mantorp, så det finns till dom som vill byta hjul.Kommer att finnas på plats direkt på morgonen./H – Har fått D2-coilover av min blivande fru :7 :7 :7

Hjälte!

Men vem tar med gitarren och spelar Bryan Adams-covers på natten?

Surbarbro
                                Deltagare

Kanoners!!! Världens bästa regionsansvariga har vi i E-län :7 O han verkar ha världens bästa fru!! Hälsa att jag blir liite bara liite avis 😉 /Markus – funderar på hur man ska lyckas med att bli sponsrad på ett Apexi av sin sambo…

Nu blevdetkörigt!
                                  Åkertilllandet föratt hämta vinterdäcken.
                                  Måste juhafälgar.

Spike: Underbar fru! Ser fram emot att träffa henne.
                                  För hon måste ju vara på samma nivå som du. HIHI!
                                  Jag tar med mig hela klanen som vanligt.
                                  Fast den här gången, kan jag få med mig däcken.( Kul för jag
                                  har aldrig kört på dem, men är det som på fulldubben,
                                  så blir ni aldrig av med mig.)
                                  Sonen: Fixar ju det! Alltså däcken.

Snowman: Jag e´ så laddad!

Pontus: Välkommen!
                                  Du kommer att tycka att det är så kul.
                                  Du kommer aldrig att ångra dig att du gick med i klubben.

Det har iallafall inte jag gjort.
                                  Bättre sammahållning får man leta efter. Lyssna då på en
                                  gammal kvinna.
                                  Så kul!

Bara några dagar kvar…

Räknar…….

Ses på Mantorp- Västerås

MVH/ Catrine

Visar 15 inlägg - 196 till 210 (av 269 totalt)
                                • Ämnet ”SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj” är stängt för nya svar.