SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj

Visar 15 inlägg - 211 till 225 (av 269 totalt)
  • Författare
    b20mannen
    Deltagare

Insåg att jag inte kan anmäla mig till detta då anmälningstråden är låst.

Jag antar att SSI har lyckats fylla hela Mantorp redan och att det därför inte går att ta in efteranmälningar? 🙁

Så…

Härmed anmäler jag inte mig enligt följande då jag inte får det:

johan Jansson, Medlemsnummer tja? vad var det nu då…
      -Jag skulle gärna ha kört Mantorp på fredag om jag fick anmäla mig och chefen släpper ut mig
      -Jag skulle kört SAD på söndag om jag fick
      -Jag skulle helt enkelt ha kört Mantorp och SAD = båda dagarna om det hatte kått för sä!!!
      -Min bil är en: GT-98

Grusdraparn
      Deltagare

Insåg att jag inte kan anmäla mig till detta då anmälningstråden är låst.Jag antar att SSI har lyckats fylla hela Mantorp redan och att det därför inte går att ta in efteranmälningar? :-(Så…Härmed anmäler jag inte mig enligt följande då jag inte får det:johan Jansson, Medlemsnummer tja? vad var det nu då…-Jag skulle gärna ha kört Mantorp på fredag om jag fick anmäla mig och chefen släpper ut mig-Jag skulle kört SAD på söndag om jag fick-Jag skulle helt enkelt ha kört Mantorp och SAD = båda dagarna om det hatte kått för sä!!!-Min bil är en: GT-98

Varför inte göra som Janne skriver i anmälningstråden? Skicka ett PM till honom!

/K

b20mannen
        Deltagare

Varför inte göra som Janne skriver i anmälningstråden? Skicka ett PM till honom!/K

Aha. Så det stod så nånstans i tråden bland alla inlägg. 🙂
          Man håller väl på att bli dyxläskticker? Får väl göra så då. Tack!

daniel83
          Deltagare

En fråga:

Hur är det med mat mitt på dagen både på mantorp och hos SAD?
            Ska man ha med sig mat? eller vad är det som gäller???

//Daniel

Janne248
            Deltagare

Mat? Man blir lättare om man inte äter! 😀 😀 Varför slösa pengar på kolfiber! :+ När man kan ge f*n i å äta! 😛

Nej, men skämt å sido, på Mantorp får var och en ta med / åka å köpa på närmsta korvmoj. Statoil 1 km därifrån lär sälja nåra korvar den 25/5.

SAD – Västerås…. återstår att se, troligtvis grillar lite fotbollsungdomar korv åt oss mot försäljning.

kelta
              Deltagare

En undran
                eventuellt vill en kompis till mig följa med
                e de möjligt att han för köra min bil på Mantorp

det skall bli riktigt trevligt
                inte långt kvar

MangeW
                Deltagare

Skulle nån kunna vara snäll och ge mig en vägbeskrivning till flygfältet till söndagen?

// Mange

Janne248
                  Deltagare

Skulle nån kunna vara snäll och ge mig en vägbeskrivning till flygfältet till söndagen?// Mange

Kolla på Eniro.

Tror dock att pilen pekar lite fel.

MangeW
                    Deltagare

Kanon!
                      (hade ingen koll på att SAD stod för swedish active driving..)
                      🙂

syke
                      Blockerad

Kan hända att jag dyker upp på Söndagen i västerås för att fota, titta på och heja på folket. Om någon är intresserad av att åka med från stockholm (brommahållet) är det bara att hojta till.

daniel83
                        Deltagare

Hur är det med ”publik” på söndagen hos SAD??

//Daniel

Snowman
                          Deltagare

Låt oss bedja till vädergudarna att ett eventuellt regnväder tar en bana som inte sträcker sig över vår bana 🙂
                            Isåfall ser det ut att kunna bli en riktig kanonhelg väder mässigt oxå..

Saxat från SMHI:

”Under torsdag-fredag passerar regn eller skurar över Norrland och i samband med det drar det in varmare luft, framförallt i Götaland där kan det bli upp mot 25 grader. I Pingsthelgen rör sig ännu varmare luft upp över landet söderifrån men det sker i samband med ett regnväder. Den exakta banan är ännu oklar så det är alltså osäkert om pingsten bjuder på sol eller regn.”

/Markus – dansar soldansen och håller sol-tummarna!!!

Blocken
                            Deltagare

En undraneventuellt vill en kompis till mig följa med e de möjligt att han för köra min bil på Mantorpdet skall bli riktigt trevligt inte långt kvar

Hallå kombichefen!

Finns det tid över och om din kompis kör din bil och uppfyller licens- och klädselkraven så är det helt OK. Viktigast är dock att betalande medlemmar får körtid. Fingertoppskänsla får avgöra på fredag.

/AB

…………………..
                              ThaiPerr!

Blocken
                              Deltagare

Hur är det med ”publik” på söndagen hos SAD??//Daniel

Hur menar du? Vi har inte annonserat i tidningen, byggt läktare eller kravallstaket – så vi är ju tacksamma om inte hela Västerås dyker upp…

Tänker du ta med en kompis är det helt OK, tänker du ta med två busslaster med fulla A-lagare kan de stanna hemma.

/Block

…………………..
                                ThaiPerr!

Pasi_k
                                Deltagare

Parkering inne på Mantorp för dom som inte ska köra med sina Subbor med?

Nå´n mer som ska köra till Mantorp på Torsdags kvällen/natten?
                                  Eller Alla kommer på Fredag Morgon?

Mvh Pasi.

Visar 15 inlägg - 211 till 225 (av 269 totalt)
                                • Ämnet ”SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj” är stängt för nya svar.