Jag tänkte inte köra i västerås, men tänkte komma å kika lite och kanske ta lite bilder. Så jag tänkte höra hur man enklast kommer innanför grindarna när man kommer dit?
Hmm verkar vara nåt strul med min inbox..
Har kollat igenom inställningarna men hittar inget konstigt..märkligt
Men det är väl någonting som man missat förstår jag…. 🙁
Jag och frippe kommer mötas upp vid statoil macken som ligger vid IKEA (kungens kurva) kl 05.30 imorgon bitti!
Så resten av stockholmarna som ska ner tycker jag ska komma dit sammtidigt så det blir en riktigt fet karavan!:)
Kanske lite sent att komma med detta nu, men bättre sent än aldrig!:P
Jag tänkte inte köra i västerås, men tänkte komma å kika lite och kanske ta lite bilder. Så jag tänkte höra hur man enklast kommer innanför grindarna när man kommer dit?
Finns det ngn skiss på hur konbanan kommer se ut? ..så man kan ha lite våta drömmar…. ;)/U
start 5 medium höger öppnar 100 svag vänster svag höger svag vanster
20 lång svag vänster till tvär vänster medium höger xtralång nyper i tvär hårnål vänster nä nu orkar jag inte mer det där var 400 m av totalt 1280 m.
Jag och frippe kommer mötas upp vid statoil macken som ligger vid IKEA (kungens kurva) kl 05.30 imorgon bitti!Så resten av stockholmarna som ska ner tycker jag ska komma dit sammtidigt så det blir en riktigt fet karavan!:)Kanske lite sent att komma med detta nu, men bättre sent än aldrig!:P //Anders
jag och Surbarbro kommer att åka från Statoil södertälje (scandic)
vid ca kl 05.50-06.00