SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 269 totalt)
  • Författare
    Kvarnis
    Deltagare

Det du säger är att om passageraren har engånglicens så är det mao Ok ! ?, mao kan jag låte min namne köra bilen några varv för att se hur det ska gå till/spårval 😀

Janne S.A.D.
      Deltagare

Tror inte det då ev. passagerar då inte har engångs (prova på) licens. Men Block kanske vet mer som har haft kontakt med klubben som fixar detta för oss.

Ok, vilken klubb är det som står för hyran?/U

Givetvis min klubb MSK KVARNVINGARNA…

Janne

Janne S.A.D.
        Deltagare

Tror inte det då ev. passagerar då inte har engångs (prova på) licens. Men Block kanske vet mer som har haft kontakt med klubben som fixar detta för oss.

Ok, vilken klubb är det som står för hyran?/U

Givetvis min klubb MSK KVARNVINGARNA…Janne

Fixar prova bilsportslicenser alltså..

Nyman
          Deltagare

Skulle ju vara riktigt kul! Om boendet hinner bli fullt innan man vet om man kan åka.. finns de fler boenden i närheten då? skulle ju vara tråkigt om man missar gemenskapen etc… 😉

Janne248
            Deltagare

Om boendet hinner bli fullt innan man vet om man kan åka.. finns de fler boenden i närheten då?

Det finns det säker, det får man kolla själv. Men du har ju till den 14/april på dig att boka. SSI har ju förbokat ett gäng platser och de tar nog inte slut jätte fort, inte om man jmf med antalet deltagare som kom på storträffen ifjol iaf.

skulle ju vara tråkigt om man missar gemenskapen etc… 😉

Ja det är ju gemenskapen som är kul. Men info om träffen och datumen gick ut på julafton så…du har ju haft sedan dessa att begära semester/kollar upp att du kan åka/lägga in veto med regeringen etc…..

Nyman
              Deltagare

Problemet är att jag håller på å söker nytt jobb till sommaren.. svårt å veta om/när jag får nått (ekonomin kan vara kass) och om jag fått kan de vara lite knepigt att begära ledigt så där i början..

men jag ska göra allt jag kan för att få åka ner!! vill inget hällre!!

-= enough is enough =-

Janne248
                Deltagare

Aha! Ja så kan det vara!! Lycka till med jobb å grejor då!!!

alrik
                  Deltagare

När är den ”senaste” tiden man kan ev. anlända till Mantorp?

Jobbar natten mot fredagen och med lite otur så är jag inte klart förens runt 5tiden på morgonen. Några timmars sömn skulle ju då inte sitta fel.

/Mikael

Blocken
                    Deltagare

När är den ”senaste” tiden man kan ev. anlända till Mantorp? Jobbar natten mot fredagen och med lite otur så är jag inte klart förens runt 5tiden på morgonen. Några timmars sömn skulle ju då inte sitta fel./Mikael

0820 börjar förarmötet. Innan det ska du hunnit köpa engånslicens om du tänker köra. Sov sen!

AB 🙂

…………………..
                      ThaiPerr!

LegacyLarsa
                      Keymaster

Tar med mig kamerorna ner, ska både filma och fota tänkte jag(och köra?), så får vi vad som händer.

/Lars

Lt Dan
                        Deltagare

Konbana :7

Måste bara se till att få tag på ett set med däck, lätta bilen och hälla socker i tanken…

/Dan

Janne248
                          Deltagare

Det snackas inte så mycket 🙁

34 st anmälda so-far. Dock inte alla till alla dagar …

Janne S.A.D.
                            Deltagare

Det snackas inte så mycket 🙁 34 st anmälda so-far. Dock inte alla till alla dagar …

Håller med dig… så tyst det är…
                              Försökte få igång ett litet tjaffs angående varvtider men inte ens på det blir det något hugg..

1,24 drygt siktar jag på allafall… vad siktar ni andra på för tider???

Janne

Janne248
                              Deltagare

Siktar på att köra snabbare än sist! 😀 Och det var massa år sedan det å i gamla bilen!

Men med en upptränad förare sedan sist, nya bromsar http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album572/mini_DSC00118.thumb.jpg och nya däck http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album572/mini_DSC00002.thumb.jpg så skall det väl gå och få lite bättre tider … tycker jag.

Janne S.A.D.
                                Deltagare

Siktar på att köra snabbare än sist! 😀 Och det var massa år sedan det å i gamla bilen!Men med en upptränad förare sedan sist, nya bromsar http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album572/mini_DSC00118.thumb.jpg och nya däck http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album572/mini_DSC00002.thumb.jpg så skall det väl gå och få lite bättre tider … tycker jag.

Ser väl snabbt ut det där

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 269 totalt)
                                • Ämnet ”SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj” är stängt för nya svar.