SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 269 totalt)
  • Författare
    simo
    Deltagare

Kommer det att vara tillåtet med slicks?

/U

Janne S.A.D.
      Deltagare

Kommer det att vara tillåtet med slicks?/U

Det svarar nog någon annan på, men vad jag vet så lämpar sig asfalten på parken alldeles utmärkt för slicks.

Janne

Tallen
        Deltagare

Jaha, då sticker väl jag ut näsan och säger att jag ska åka fortare än S.A.D Janne!….vilket inte är så värst troligt, men det är ju kul å tjöta :+

/Tallen-med 0 körda varv på Mantorp.

Tallen
          Deltagare

Jag skulle förövrigt kunna suga på min vänstra socka för att se Madelene Larsson (aka SGMfru/flickvän/trolovad eller vad det är kommer inte ihåg)på brehäng på Mantorp. DET skulle va tufft! Jag skulle fota iallafall…:+

/D

Patrik K
            Deltagare

Förutom Mr. Black :+ … kommer Yonaz att spinna ringar?

… rätt sugen på en fläskig bildserie till :7 :7 :7

// Patrik K

syke
              Blockerad

Jag och min meck/co-driver/kartläsare storebror kommer. Både eos400:an och dv-kameran följer med. ETT varv på mantorp måste man ju prova, även om jag vägrar tro att det är lika skoj som konbana 🙂

Nikke McRae
                Deltagare

När släpps indelningen av dagen på Mantorp?
                  Bara så man vet när man törs köra på banan och vilka tider man ska anmäla sig som funktionär.
                  För jag antar att ni kommer köra på rutinerad och orutinerad indelningen?

Tar med DV-kamara och kanske även en egen fotograf. 🙂

simo
                  Deltagare

Är det rätt tolkat av mig att det är tillåtet med både passagerare samt slicks?

Verkar vara svåra frågor…

/U

Janne248
                    Deltagare

Än så länge har ingen svarat på det och förnärvande är det inte styrelsen som bestämmer detta utan klubben som fixar så vi kan ha prova-på-licens från SBF.

Besked kommer!

simo
                      Deltagare

Än så länge har ingen svarat på det och förnärvande är det inte styrelsen som bestämmer detta utan klubben som fixar så vi kan ha prova-på-licens från SBF.Besked kommer!

Tackar för svaret Janne!
                        Inväntar besked…

/U

Desen
                        Deltagare

Ooops jag har ju bara tagit för givet att slicks skulle vara tillåtet och skaffat mig michelin slicks medium bak och mjuka fram.

Så hoppas slicks e tillåtna annars sitter jag med skägget i brevlådan.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
                          300 st posters av Block 1250kr
                          1st porrfilm 199kr
                          2st öl 28kr
                          Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Mats
                          Deltagare

Jag skulle vänta på det.
                            Medium fram och mjuka bak. Svårt o få värme i sulorna bak som det är. Har du då även olika hårdhet så kan de bli ännu mer problem.
                            + att du sliter garanterat framsulorna mer än bak. Eller har du handlat DCCD?? 😉

Mats GBG
                            Regionsansvarig Göteborg

Desen
                            Deltagare

Ja, rådet om hur jag skulle fördela hårdheten kom ifrån Stoffe Nilsson, likaså däcken. Han påstod att jag skulle köra så trots att jag inte har DCCD. Men iofs om man kört något varv och märker att det inte e bra så har man ju 2 alternativ, antingen börja backa på banan eller skifta däcken. 😉 😉

Nä någon ställbar diff har jag inte handlat, risken för att glömma vart man ställde den är för stor. 😛 😛

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
                              300 st posters av Block 1250kr
                              1st porrfilm 199kr
                              2st öl 28kr
                              Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Blocken
                              Deltagare

-Kommer Östregionen i en stolt karavan till hemmabanan?

Jaaa jäääädrar va gött det vore! 😀

-Kommer vi köra långa eller korta banan?

LÅNGA banan – 3106 meter.

-Vilka tider kommer erfarna förare köra? (För det är då man vill vara flaggvakt) :7

Det avgörs efter anmälningstiden gått ut då vi vet prick hur många som tänker komma och köra. Sätt upp dig på ett pass nu, och byt med någon senare i så fall. Lugna bananer, det ordnar sig…

/Black

…………………..
                                ThaiPerr!

Blocken
                                Deltagare

När släpps indelningen av dagen på Mantorp? Bara så man vet när man törs köra på banan och vilka tider man ska anmäla sig som funktionär.För jag antar att ni kommer köra på rutinerad och orutinerad indelningen?Tar med DV-kamara och kanske även en egen fotograf. 🙂

Se svar ovanför!

AB

…………………..
                                  ThaiPerr!

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 269 totalt)
                                • Ämnet ”SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj” är stängt för nya svar.