SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 269 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

Är det rätt tolkat av mig att det är tillåtet med både passagerare samt slicks?Verkar vara svåra frågor…/U

Nu’ru herr K&N har jag svar på dina jätttekluriga och svåra frågor.

Passagerare? JA, om passageraren uppfyller samma licenskrav som föraren.

Slicks? JA. Om vädret tillåter.

Hoppas du överlevde tre långa dagars tung väntan på mitt svar…

/Black

…………………..
      ThaiPerr!

Blocken
      Deltagare

Observera att engångslicenskostnaden är höjd till 125kr. Är en moderator vänlig och modererar första och fjärde inlägget, tack.

/Block

…………………..
        ThaiPerr!

Blocken
        Deltagare

Ja, rådet om hur jag skulle fördela hårdheten kom ifrån Stoffe Nilsson, likaså däcken. Han påstod att jag skulle köra så trots att jag inte har DCCD. Men iofs om man kört något varv och märker att det inte e bra så har man ju 2 alternativ, antingen börja backa på banan eller skifta däcken. 😉 😉 Nä någon ställbar diff har jag inte handlat, risken för att glömma vart man ställde den är för stor. 😛 😛 /Andreas, Skåne, Kristianstadhttp://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Snacka om i-lands-problem/angenäma bekymmer 😉

Garanterar du sol hela helgen?

/Black

…………………..
          ThaiPerr!

OzO
          Deltagare

Observera att engångslicenskostnaden är höjd till 125kr. Är en moderator vänlig och modererar första och fjärde inlägget, tack./Block…………………..

Hittade bara ett inlägg… ditt första i denna tråd. Finns det flera ställen?

/G
            _____
            ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Desen
            Deltagare

[Garanterar du sol hela helgen?/Black…………………..

Klart som tusan det blir sol, inga neggovibbar om vädret nu. Reta inte upp vädergudarna för då kanske det blir snö, och jag har inte plats i bilen att ta med både fulldubb och slicks.

Jag har kommit på värsta sättet att vinna bankörningen, jag sätter upp ett stort nakenfoto av min sambo i bakrutan sen vill ingen köra om 😉 😛 :+

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
              300 st posters av Block 1250kr
              1st porrfilm 199kr
              2st öl 28kr
              Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Blocken
              Deltagare

[Garanterar du sol hela helgen?/Black…………………..

Klart som tusan det blir sol, inga neggovibbar om vädret nu. Reta inte upp vädergudarna för då kanske det blir snö, och jag har inte plats i bilen att ta med både fulldubb och slicks.Jag har kommit på värsta sättet att vinna bankörningen, jag sätter upp ett stort nakenfoto av min sambo i bakrutan sen vill ingen köra om 😉 😛 :+ /Andreas, Skåne, Kristianstadhttp://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

I h-e heller! Då lägger jag in min veto och sätter på mig min heltäckande hjälm 😉

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album205/helt_ckande_hj_lm.jpg

/Block

…………………..
                ThaiPerr!

Blocken
                Deltagare

Hittade bara ett inlägg… ditt första i denna tråd. Finns det flera ställen?/G_____::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Fjärde inlägget ”Hundra spänn…”

Tack! 🙂

AB
                  …………………..
                  ThaiPerr!

SecretAgentMan
                  Deltagare

Jag tror fasen jag reagerar lite negativt här, även om folk säkert bara skämtar lite?

Men när det börjar glunkas om slicks vettefan om man inte tappat fokus en smula…och än värre när det börjar pratas om tävling på banträff med tidtagning (gammal kär käpphäst för mig personligen som ex-banträffs-chef, jag formligen avskyr det tjötet i samband med klubbkörning för skojs skull, vill man tävla under såpass allvarliga former som bankörning ändå är finns det bättre former för sådant). 🙂

…varför inte bara ta det man har och köra med det för att det är kul?

/J

Desen
                    Deltagare

*ASG…

Mannen myten blocken, din konsnärliga talang är något utöver det vanliga

om du lovar att fixa den hjälmen så ska jag fixa fotot….

1st porrfilm 199kr
                      2st öl 28kr

Desen
                      Deltagare

om jag nu kan få tag i en uppsättning bra slicks till ett bättre pris än r-däck och har ingen lust att köra slut på mina gatdäck på mantorp så är det väl upp till mig lr?

Kommentaren om tävling var enbart ett skämt och det borde tom du förstå. Jag kör för att det är roligt.

Denna tråden är ju menat till allmänt skitsnack och skämtande om träffen trodde jag, men jag hade visst fel

1st porrfilm 199kr
                        2st öl 28kr

SecretAgentMan
                        Deltagare

Det var inte enbart riktat mot dig, ta det inte på det sättet. 🙂

Självklart är det vettigt att köra slut på en uppsättning skitbilliga slicks istället för vardagsdäcken. 🙂

Det finns folk som borde veta bättre, även om de säkert med bara skämtade.

/J – tar en kopp kaffe och somnar om

Desen
                          Deltagare

Finfint då tycker jaq vi konstaterar att däckval är upp till var och en, och att det INTE är någon tävling. Det ska köras för att det är roligt inte för att vinna.

Nu tycker jag vi återgår till att ha lite skoj i tråden.

1st porrfilm 199kr
                            2st öl 28kr

Blocken
                            Deltagare

Förra året fick ni några överraskningar:
                              -Folk som sålt och köpt varandras bilar
                              -En hotade att cykla
                              -Samme dåre skulle åka Saab 900…

Har vi några hyss i år? :+

/Black

…………………..
                              ThaiPerr!

SecretAgentMan
                              Deltagare

Raul skall ju göra nakensprint mantorp runt, långa slingan med en cosworthtopp under vardera armen, och ett paket iridumfemmor uppstoppat på annat ställe. 😀

Det blir ett kodak-moment om något! 😀

/J

Desen
                                Deltagare

Låter som om man bör ta med sig kameran, men borde han inte ha 2 paket stift om han ska ha 2 toppar?

Kansker han kan ställa upp i respons tävlingen med den uppsättningen?

1st porrfilm 199kr
                                  2st öl 28kr

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 269 totalt)
                                • Ämnet ”SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj” är stängt för nya svar.