SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 269 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Jag har bara ett paket sparat, men de är verkligen sparade till detta… 😀 Bilder på paketet kommer senare, det sägs att det är mer sting i iridiumspetsarna, så det blir nog fart på den gamle rumänen. 😀 😀 😀

/J

Janne248
      Deltagare

Finfint då tycker jaq vi konstaterar att däckval är upp till var och en, och att det INTE är någon tävling. Det ska köras för att det är roligt inte för att vinna.

Helt rätt! Vi kör för det är kul! Påminner igen om vad jag skrev på sidan två i denna tråd:

Kan jag köra med en standard GT/WRX etc eller blir jag bara ifrån åkt? Det finns hur mycket mening som helst att köra med en std GT/WRX/etc! Låt dig inte luras att det inte går att köra me den std bil. Det går jätte bra! Och det är INTE någon tävlig. Vi kör för skojs skull, för att lära os känna bilen och träna oss som förare. Så tänk inte på att bli ifrån åkt. Ingen tävlig!!! Tänk bara på att bromsar etc inte är dimensionerade att användas timme ut och timme in på en bana.

daniel83
        Deltagare

Finfint då tycker jaq vi konstaterar att däckval är upp till var och en, och att det INTE är någon tävling. Det ska köras för att det är roligt inte för att vinna.

Helt rätt! Vi kör för det är kul! Påminner igen om vad jag skrev på sidan två i denna tråd:Kan jag köra med en standard GT/WRX etc eller blir jag bara ifrån åkt? Det finns hur mycket mening som helst att köra med en std GT/WRX/etc! Låt dig inte luras att det inte går att köra me den std bil. Det går jätte bra! Och det är INTE någon tävlig. Vi kör för skojs skull, för att lära os känna bilen och träna oss som förare. Så tänk inte på att bli ifrån åkt. Ingen tävlig!!! Tänk bara på att bromsar etc inte är dimensionerade att användas timme ut och timme in på en bana.

Jaha så bromsar och allt det är inte dimensionerat för långa körningar på bana.
          Va synd.
          Hade tänkt köra 2st le mans på Mantorp. 😛

//Daniel

SPiKE
          Deltagare

Bara så att ni vet: En silvrig GT ÄR snabbast punkt slut inget att diskutera!!!! Både modell och färg är det som avgör!
            Fråga vem som helst, (som har förståndet i behåll 🙂 )

Där fick ni något att hugga på!!!!!!!

/H – som är på retstickehumör 😀 :+ :*

Janne248
            Deltagare
              Desen
              Deltagare

Vilken färg på imprezor är överrepresenterad inom rally??
                Skulle vilja säga BLÅ.
                Slutsats blå GT = snabbast

Ännu snabbare går det om man smörjer in sina krängningshämnare med en böjd laminat olja. ( Jag vet inte varför men Blocc kan förklara)

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
                300 st posters av Block 1250kr
                1st porrfilm 199kr
                2st öl 28kr
                Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

SPiKE
                Deltagare

Men en Silver WRX STi är inte så dålig heller:http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album558/mini_Dsc_0245.thumb.jpg

Ok då men bara för att det är sketsnyggt med svarta fälgar, och att du haft en rättfärgad Grosse Turbolinen

/H -Ute på tunn is och schladdar

SPiKE
                  Deltagare

Vilken färg på imprezor är överrepresenterad inom rally??Skulle vilja säga BLÅ.Slutsats blå GT = snabbast/Andreas, Skåne, Kristianstad

Kan aldrig stämma, oftast är dom så skitiga så man inte ser vilken färg det är och om då man kisar med ögonen och står på huve´t med ett finger i örat samtidigt som man visslar ”ske´bovalsen” (med Kalle Hjularbo) så är dom faktisk SILVRIGA. Testa får du se, jag lova det funka!

(Vi kan göra detta på kvällen efter ett par ”Yonasgroggar” så är alla tvivel borta sedan, Obs vit käpp ingår ej 😮 )

Desen
                    Deltagare

Obs vit käpp ingår ej 😮 )

Menar du inte silvergrå käpp? 😛

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
                      300 st posters av Block 1250kr
                      1st porrfilm 199kr
                      2st öl 28kr
                      Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Blocken
                      Deltagare

Menar du inte silvergrå käpp? :P/

Ja, dom måste ju vara snabbast? 😉

/Black

…………………..
                        ThaiPerr!

STIred
                        Deltagare

Jag har bara ett paket sparat, men de är verkligen sparade till detta… 😀 Bilder på paketet kommer senare, det sägs att det är mer sting i iridiumspetsarna, så det blir nog fart på den gamle rumänen. 😀 😀 :D/J

Haha faan ett paket räcker gott o väl.. massor med vaselin, och man får tanka rejält innan så inte bränslet tar slut efter halva varvet. Och jag satsar enbart på o vinna, nån som ställer upp på ett race eller 😉 😀 :*

Desen: responsbattle redan inplanerad 😀 Blir nog nåt i den här stilen: http://www.youtube.com/watch?v=UQZ52OiMdOo

/r – undrar om jag vågar dyka upp på den träffen 😀

Snowman
                          Deltagare

Bara så att ni vet: En silvrig GT ÄR snabbast punkt slut inget att diskutera!!!! Både modell och färg är det som avgör! Fråga vem som helst, (som har förståndet i behåll 🙂 )Där fick ni något att hugga på!!!!!!! /H – som är på retstickehumör 😀 :+ :*

Det där var det bästa inläggen i den här tråden!! Äntligen nån som fattat hur det egntligen är! Det kvittar hur många FMIC o större turbo med dubbla kullagrade axial-twin-scroll-mappade superduper borrade keramiska dunder block man har så äääär en silvrig GT snabbast :7

Därför lutar vi oss tillbaka o tar det lungt, bara lite små-justeringar med smått ändrade laddtryck o tändning, samt lite uppfilat avgassystem, det räcker för oss!

Så OM ni skulle råka köra om oss på banan så beror det på att vi är så säkra i oss själva att vi inte behöver bevisa något, vi VET att vi är snabbast :*

/Markus – med kaffekoppen i handen och stolen tillbakalutad!

SecretAgentMan
                            Deltagare

Därför lutar vi oss tillbaka o tar det lungt, bara lite små-justeringar med smått ändrade laddtryck o tändning, samt lite uppfilat avgassystem, det räcker för oss!Så OM ni skulle råka köra om oss på banan så beror det på att vi är så säkra i oss själva att vi inte behöver bevisa något, vi VET att vi är snabbast :* /Markus – med kaffekoppen i handen och stolen tillbakalutad!

PRECIS så är det med silvriga GT’s, min är knappt laddtrycket ändrat på och den går som ett troll! 😀 :+ :7

/J – stoneage gc8 rules – silver ftw!

IMPREZA FOREVER
                              Deltagare

Håller med att silvriga GC-8or är snabbast :+
                                Knappt nå laddtryck jag heller och asfalten rullar upp sig bakom hahaha.

Flygplanet dc-8 slutades att tilverkas och GC-8an kom istället :7

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi1080
                                Torsång
                                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album587
                                http://www.rallybilder.com

FeA
                                Deltagare

Håller med att silvriga GC-8or är snabbast :+ Knappt nå laddtryck jag heller och asfalten rullar upp sig bakom hahaha.Flygplanet dc-8 slutades att tilverkas och GC-8an kom istället :7

Upp till bevis, anmäl dej nu då gosse! 😉 :+

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 269 totalt)
                                • Ämnet ”SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj” är stängt för nya svar.