› SSC › Allmänt snack › Träffar › SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj
- Detta ämne har 268 svar, 12,927 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 1 månad sedan av
Janne248.
-
FörfattareInlägg
-
22 april, 2007 kl. 16:03 #146202
Janne248
DeltagareHåller med Tommy här…. Fler Dalarna|Värmland (Gävle) kokarförare behövs till storträffen!
22 april, 2007 kl. 17:31 #146243Yonaz
DeltagareHmmm.. Vad ska jag gör under träffen nu när kokar’n är såld 🙁
Om ingen lånar ut bilen till mig tänker jag leka med Yo-yo, spela banjo och springa naken i Mjölbykurvan. För till träffan ska jag 🙂
/J
22 april, 2007 kl. 17:35 #146371Desen
DeltagareSSI budord nr6:
Du skola icke sälja din kokare så nära en storträff att du inte hinner skaffa en ny.Ska du springa naken kan du göra sällskap med Raul.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
300 st posters av Block 1250kr
1st porrfilm 199kr
2st öl 28kr
Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!22 april, 2007 kl. 17:39 #146244Yonaz
DeltagareJag och Raul kan springa med Cosworth-topparna runt banan och sjunga Koooooooooookaaaaaaareeeeeeeeeeee 😀
22 april, 2007 kl. 17:47 #146372Desen
DeltagareJa bara ni inte tävlar eller springer på tid så går det bra 😀 😛 😉
/Andreas, Skåne, Kristianstad
http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
300 st posters av Block 1250kr
1st porrfilm 199kr
2st öl 28kr
Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!22 april, 2007 kl. 18:12 #146128SecretAgentMan
DeltagareJag och Raul kan springa med Cosworth-topparna runt banan och sjunga Koooooooooookaaaaaaareeeeeeeeeeee 😀
Är det thåströms senaste ”jag har en koooooookareeeee” som så ofta hörts i samband med spritfylla, klick och kvarngren? 😀
/J – skall leta upp ett reservset med iridiumpluggar till Yonaz.
22 april, 2007 kl. 18:57 #146339SPiKE
DeltagareHmmm.. Vad ska jag gör under träffen nu när kokar’n är såld 🙁 Om ingen lånar ut bilen till mig tänker jag leka med Yo-yo, spela banjo och springa naken i Mjölbykurvan. För till träffan ska jag 🙂 /J
Hmm du kan ju alltid serva oss andra med kaffe och fikabröd 🙂
(Om du frågar snällt kanske du får låna ett tyg av ”Kaptenklänning”)
22 april, 2007 kl. 19:32 #146234Grusdraparn
DeltagareHmmm.. Vad ska jag gör under träffen nu när kokar’n är såld 🙁 Om ingen lånar ut bilen till mig tänker jag leka med Yo-yo, spela banjo och springa naken i Mjölbykurvan. För till träffan ska jag 🙂 /J
Klar-klar-klar på att spela yo-yo och och leka nakenbanjo! :+
/K
23 april, 2007 kl. 11:25 #146223Kvarnis
DeltagareÄr det thåströms senaste ”jag har en koooooookareeeee” som så ofta hörts i samband med spritfylla, klick och kvarngren? :D/J – skall leta upp ett reservset med iridiumpluggar till Yonaz.
Jag har nog aldrig varit onykter…elller BläCC heller för den delen :+ , spriten brukar jag tank i bilen..oftast 😮
/Kvarnis…..va jag me toor du 😀
23 april, 2007 kl. 17:05 #146282STIred
Jaa fööör faaan göttt Yonaz koooooookkkkkaaaarrreeeeeeeeee ellllllerrerererererelelrlerlelrelrlelrelellelelelellrlrlrlelellelrlelrlelrlelrle. Blir grymt vetu Jerry ladda med systemkameran med teleobjektiv på 😉 😀 :7
Edit: kom precis på Kvarnis har ju ingen bil med sig till träffen heller… jag kan ju dela med mig av tändstiften som jag får av Jerry. Vad tror du om det Kvarnis doktorn 😉 😀
/ rmr(rumän med respons)-elllereererere har firat min hemkomst sen igår kväll… skål på er 😉 😀
23 april, 2007 kl. 22:12 #146146LegacyLarsa
KeymasterJag och Raul kan springa med Cosworth-topparna runt banan och sjunga Koooooooooookaaaaaaareeeeeeeeeeee 😀
Jaa fööör faaan göttt Yonaz koooooookkkkkaaaarrreeeeeeeeee ellllllerrerererererelelrlerlelrelrlelrelellelelelellrlrlrlelellelrlelrlelrlelrle. Blir grymt vetu Jerry ladda med systemkameran med teleobjektiv på 😉 😀 :7Edit: kom precis på Kvarnis har ju ingen bil med sig till träffen heller… jag kan ju dela med mig av tändstiften som jag får av Jerry. Vad tror du om det Kvarnis doktorn 😉 😀 / rmr(rumän med respons)-elllereererere har firat min hemkomst sen igår kväll… skål på er 😉 😀
Jerry verkar åxo vara i säljartagen, får hoppas han skaffar sig en D80, men jag tar med mig både och, å så vi kan få hela loppet på rörlig film, och segerbilden. Vad siktar ni på, 20min? 😉
/Lars
24 april, 2007 kl. 07:18 #146283STIred
DeltagareJerry verkar åxo vara i säljartagen, får hoppas han skaffar sig en D80, men jag tar med mig både och, å så vi kan få hela loppet på rörlig film, och segerbilden. Vad siktar ni på, 20min? ;-)/Lars
Nja jag siktar på dricka så många flaskor öl under ett varv som möjlig, och fotfarande ta mig i mål, tiden spelar mindre roll 😀 😉
Edit:
Jerry verkar åxo vara i säljartagen, får hoppas han skaffar sig en D80, men jag tar med mig både och, å så vi kan få hela loppet på rörlig film, och segerbilden.
Ha ha såg precis Jerrys säljtråd på kameran nu, han verkar satsa stenhårt för o dokumentera eventet 😀 😉
/r-hoppas iofs helst jag har en bil åka runt med.. då kommer det nog gå ganska fort iaf 😉
27 april, 2007 kl. 16:03 #146324Janne S.A.D.
DeltagareOJ vad kul beskedet kom idag, tändsystemet som jag väntat på kommer på måndag från england.
Nytt t-system nyrenoverad motor+vxl
nylackad svart och slicks.
Jag börjar tro på 1,21,900 på långa banan.Janne
27 april, 2007 kl. 20:05 #146147LegacyLarsa
Keymasterhur lång tid tror ni det tar att ta sig runt banan med kryckor? 😉
/Lars -är huvudet dumt får kroppen lida..
28 april, 2007 kl. 00:29 #146308alrik
Deltagarehur lång tid tror ni det tar att ta sig runt banan med kryckor? 😉 /Lars -är huvudet dumt får kroppen lida..
11:07 om förutsättningarna är dom rätta.
Dvs. silvriga kryckor med babystjärtlappar runt handtagen. Kryckorna inställda på 3 snäpp högre än normalgång för att öka steglängden. Sist men absolut ingen sak att förringa är rätt gummiblandning mot marken.
/Mikael – undrar vad Larsa har gjort???
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”SNICK-SNACK inför storträff Mantorp+SAD 25-27 maj” är stängt för nya svar.