SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför Storträff Mittsverigebanan 4-5 Juli

Visar 7 inlägg - 91 till 97 (av 97 totalt)
  • Författare
    Kvarnis
    Deltagare

Drivaxeln monterad nu, men det låter fortfarande. Troligen stötdämparen…. *suck* svårt o besluta om man vill köra bana med det ljudet. Så ett par coilovers väntar nog bilen snart i framtiden då. Ska åka o hämta bilen nu. Om någon har några tips så tas dom gärna emot./ J

vi byter fjäderben i så fall på lördag Johan no P, har en hel uppstättningom jag kan ta med, hårda ut bara hvete GAB Gymkhana sport monterad direkt i fabrik i japan 😀

det tar inte många minuter du får i sa fall leva mend lite mer slitage på däcken dock.

Slå en signal i morgon lr skicka pm så löser vi det 🙂

GRID
      Deltagare

Jag betalade min SMA förra veckan, men har inte fått nåt kort än, hur går det om det inte kommer i morgon innan jag åker?

Kvarnis
        Deltagare

Ahh ser att det löste sig kung !!!!

Själv har jag haft en del problem, så fick göra en akut lösning med hemmma pul men det får duga med 1 bar i ladd och höjt soppa tryck.

Bara hoppas att dump f-n sitter fast…urk

Men va f-n Alrik går bilen som den ska annars?
          Ta den i så fall så kan man alltid gör a lite felsökning på plats 🙂

Heep nu är det dax för en stor grogg :D, vi syns på Lördag, var bor allt folk på fredag btw?

elver
          Deltagare

Om nån sitter på tjusiga SSI-visitkort, ta gärna med några till träffen. Jag har delat ut alla mina…

Koffe
            Keymaster

Det brukar gå bra med en utskrift av bekräftelsemailet, iaf på Mantorp. Antar att det är OK även på SSIs körningar. (Men nån får förstås gärna bekräfta =)

Kvarnis
              Deltagare

Så här ser det utt om man monterar små 225/45 888 på en fälg med ET30 i 17X7.5″

http://www.impreza.nu/expo/albums/album249/CIMG0099.jpg

http://www.impreza.nu/expo/albums/album249/CIMG0103.jpg

Om man ökar et35 till så fuknar mao 235/40 på 17×8″ fälg

Nej jag är inte alls sugen att köra bana nu .. ;), öre jgskål..- sut på red bull och vodka igen 🙁

JO nån fundera på vatten temp….. det är 26grader i ”min sjö” så jag går ner och tar ett dopp nu 😉 :D, go kväll,skål over and out från norrland 😀
                http://www.impreza.nu/expo/albums/album168/CIMG0107.sized.jpg

Markus
                Deltagare

Hoppas ni får det jävligt skoj i helgen! Jag får känslan av att ni kommer behöva alkomätare i bilarna 🙂 Jag hade så gärna velat åka på detta men jag vägrar åka i en lånad Volvo så det får bli en annan gång… Ska ägna helgen åt att börja felsöka min motor istället, det kan ju vara kul… Det mesta krånglar förutom MAF (tro det eller ej!) och det är den enda reservdel jag har en extra av på hyllan. Typiskt 🙂

Jag förväntar mig att se många sjuka bilder och filmer nästa vecka! 😀

Visar 7 inlägg - 91 till 97 (av 97 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.