SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför Storträff Superstage 10-11 juni

Visar 15 inlägg - 196 till 210 (av 235 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

Ser att du kör med samma bur som jag gör Block: shellkonto.nu/alien/albums/021001/03.jpg

Häää, det där är ju en rattkrycka… Jag har ju fullbur 😀

/Bläck

Crescent Boge KokarEdition I

pannan
      Deltagare

Har pratat med vandrarhemmet och det såg mörkt ut med platser 🙂 Så det blir till att leta upp ett 5 stjärnigt hotell istället.

Niklas
        Deltagare

Pannan: Eller så åker du med i Stockholmskaravanen ner på lördag morgon och upp på lördag kväll.

pannan
          Deltagare

Pannan: Eller så åker du med i Stockholmskaravanen ner på lördag morgon och upp på lördag kväll.

Hade varit kul att vara kvar men finns det inga alternativ finns det inget att göra.

Niklas
            Deltagare

Sov i bilen då. Fäll sätet, ta med kudde och täcke. Petter Solberg sov i bil när han var ute och tittade på Svenska rallyt för några år sedan. Titta var det tog honom. 😀

pannan
              Deltagare

Sov i bilen då. Fäll sätet, ta med kudde och täcke. Petter Solberg sov i bil när han var ute och tittade på Svenska rallyt för några år sedan. Titta var det tog honom. 😀

Tror inte mitt resesällskap är så sugna på att sova i bilen 🙂

Niklas
                Deltagare

Lägg ut en filt på gräset sidan om bilen då – Stockholmsfjollor! }(

pannan
                  Deltagare

Lägg ut en filt på gräset sidan om bilen då – Stockholmsfjollor! }(

Yep sådan är jag 🙂 Finns det ingen egen toalett och dusch brukar jag aldrig åka iväg på semester 😉 Varför sova i naturen när man kan sova i ett hus med tak. Frisk luft kan man få utanför dörren 🙂

Kompisen och hans tjej bode i någon hydda på stranden i Västindien i 3 veckor utan tak. Bara att tänka sig vad för läskiga djur som kom in där. Hade jag varit med hade jag sovit ståendes inlindad i 17 filtar. hatar kryp 🙂

Sthlmsfjolla i all ära 😉

Wallinen
                    Deltagare

Titta långt fram, händerna brett isär, sitt rätt… Enkelt ;)/Black

Tack Mr Black..
                      Nu har jag nåt att gå på.

/W

simo
                      Deltagare

Ett alternativ kan vara Emmaboda camping, finns så goa stugor att hyra för inga pengar alls. (047118251)
                        Dusch o t.om en 25 meters pool finns 3 meter från stugan då badhuset ligger på campingen 🙂

/U

Niklas
                        Deltagare

Läste ”benen brett isär” 😮 Jag är en sjuk sjuk man…

simo
                          Deltagare

Läste ”benen brett isär” 😮 Jag är en sjuk sjuk man…

Du är på Subaru forumett nu Alien 😉 😀

/U

Niklas
                            Deltagare

Jepp, och här kör man med korsade ben!

http://www.shellkonto.nu/alien/albums/051111c/05.jpg

😀

pannan
                              Deltagare

Inte visste jag att du såg såååååå feminin ut Alien 😉 haha

Blocken
                                Deltagare

Inte visste jag att du såg såååååå feminin ut Alien 😉 haha

…då ska du se MIG i lädertanga 😀

/Bläck

Crescent Boge KokarEdition I

Visar 15 inlägg - 196 till 210 (av 235 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.