› SSC › Allmänt snack › Träffar › SNICK-SNACK inför Storträff Superstage 10-11 juni
- Detta ämne har 234 svar, 9,139 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 5 månader sedan av
Davve.
-
FörfattareInlägg
-
9 juni, 2006 kl. 07:47 #142176
simo
DeltagareJa ni e fan inte kloka nånstans… Men ja älskar er ändå.Snart kan vi gosa. Bara 78minuter kvar på jobbet. Sen börjar förberedelserna…Mats GBGRegionsansvarig Göteborg
Ska du jobba över Mats!? 😛
/U
9 juni, 2006 kl. 07:52 #142144Blocken
DeltagareJasså, Block har köpt ny vinge. Det har lyckats gå förbi mig helt, eller så är jag bara glömsk igen.
Du är nog bara glömsk – Niehundran går som schmoooort vettü :9
/AB – med nykokt pastasallad i külväschkan
9 juni, 2006 kl. 07:58 #142098Blocken
DeltagareFrågor/svar/idéer inför storträffen 10-11 juni
I denna tråd diskuterar vi träffen!
-Kommer Kalle Kula med sina nya fälgar?
-Hinner Kvarnis bygga ny Kokare?
-Engångsgrillar’n från Vilda Vallentuna, tar du med egna grillar?
-Hur blir vädret?
-Kommer man kunna köpa klubbprylar (t-shirts osv)?
-Vem tar med gitarren och spelar Gyllene Tider-covers på natten?/Styrelsen
9 juni, 2006 kl. 08:12 #142232Mats
DeltagareHepp. Inget sånt…
50 minuter kvar nu…Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg9 juni, 2006 kl. 09:07 #142253Davve
DeltagareJag tar med min lilla blå hjälm ner men kommer nog inte köra något / mycket själv. Dock vill jag bara säga att sonen som är snart 2 år provade den igår och den satt nästan perfekt på honom, vilket innebär att jag verkligen borde köpa en större hjälm åt mig själv. ;)Men vilket fall som så finns den att låna för den som vill ha en. Jag kan ta med lite vaselin också så ni får på den! :D/N – som fick airbag-lampan släckt igår kväll
Fint Alien..:) Nån annan som har en hjälm utan vaselin krav? 😉
9 juni, 2006 kl. 09:30 #142263Ubbe
DeltagareJag tar med min lilla blå hjälm ner men kommer nog inte köra något / mycket själv. Dock vill jag bara säga att sonen som är snart 2 år provade den igår och den satt nästan perfekt på honom, vilket innebär att jag verkligen borde köpa en större hjälm åt mig själv. ;)Men vilket fall som så finns den att låna för den som vill ha en. Jag kan ta med lite vaselin också så ni får på den! :D/N – som fick airbag-lampan släckt igår kväll
Fint Alien..:) Nån annan som har en hjälm utan vaselin krav? 😉
Jepp. Har en spretans integralhjälm om det är intressant… Stör mig på ”mundelen” när jag kör så jag har lånat pappsens gamla gröna racingkruka från tiderna då han gjorde skogarna osäkra i sin Saab Montecarlo :+
//Ubbe – Rally i blodet?
Edit: Har väl vad som kan anses vara normalstor skalle…:)
9 juni, 2006 kl. 09:32 #142316Niklas
DeltagareUbbe: För stor pris under läppen så det skaver mot integralhjälmen?
9 juni, 2006 kl. 09:41 #142264Ubbe
DeltagareUbbe: För stor pris under läppen så det skaver mot integralhjälmen?
Kan prisen bli för stor? Nähäpp, de e allt hjälmen som är felkonstruerad! :+
//Ubbe – Undrar hur fasen Herr Elk känner till mina missbruk…
9 juni, 2006 kl. 10:37 #142188Wallinen
DeltagareÄljen.. är det så att din störtkruka är till allmän utlåning eller uthyrning?
Trodde det skulle va lätt att låna ihop en hjälm men det visade sig svårare än jag trott./W
9 juni, 2006 kl. 10:57 #142254Davve
DeltagareJepp. Har en spretans integralhjälm om det är intressant… Stör mig på ”mundelen” när jag kör så jag har lånat pappsens gamla gröna racingkruka från tiderna då han gjorde skogarna osäkra i sin Saab Montecarlo :+ //Ubbe – Rally i blodet?Edit: Har väl vad som kan anses vara normalstor skalle…:)
Ta med dig hjälmen du.. Och finns det fler som har extra hjälmar så kanske det är en bra idé att ta med sig dom.
/Funderar fortfarande på om VM-hjälmen 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.