SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför Storträff Superstage 10-11 juni

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 235 totalt)
  • Författare
    Grusdraparn
    Deltagare

Quote El’Strato
      Nu ser jag fram emot andra tips. Vi hjälps väl åt i klubben?
      /Claes

Installera sockerknapp i kärran, tjänade 3 sekunder på det idag (Parkbanan i Gbg) och vann en välförtjänt glass på köpet. :+

Dock är det numera förbud på att aktivera den när X3000 står i en närliggande buske och urinerar, anledningen är okontrollerbar resning med otäcka följder.

/Klas – tjuvtränat inför SS

Janne S.A.D.
      Deltagare

Blir det inte svårt att ha storträff nu när talarpodiet är skrotat

Janne

Blocken
        Deltagare

Blir det inte svårt att ha storträff nu när talarpodiet är skrotatJanne

…du menar…

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album205/DSC_8582_copy.jpg

😀

/Black

Crescent Boge KokarEdition I

Grusdraparn
          Deltagare

Jag tycker det är lite tunt med anmälningar från Väst.
            Var är X3000, Specialized, Estic, Pär, Matmor med flera?
            Det är ju La’Grande Finale på Gokartcupen, den kan ni ju inte missa! 🙂
            X3000 har ju även en glass att vinna tillbaka, bara det är ju värt resan ner.

/Klas – Hoppas på stor uppslutning från Väst

rallymarkus
            Deltagare

RallyMarkus> Hinner man justera DCCD’n i vändningen? :+/Black – på cykelCrescent Boge KokarEdition I

de e klart 🙂 justeras innan o efter vändningen 🙂 allt för det optimala varvet.. oj oj vilken ångest man kan ha att man missar årets träff.

Niklas
              Deltagare

Nu ser jag fram emot andra tips. Vi hjälps väl åt i klubben?/Claes

Du är tragisk Strat, ge fan i att äta dagarna innan istället för att klippa av stänklapparna, fetto! }(

Niklas
                Deltagare

Det finns tre alternativ för mig angående SSS (Storträff SuperStage alltså):

1. Åker till Jönköping över helgen och utgår därifrån till Emmaboda på lördagen över dagen

2. Åker till Emmaboda över dagen från Stockholm

3. Stannar hemma i Vallentuna och renoverar huset som den Svensson man blivit

Om det nu blir alternativ 2 så ber jag till gud att inga norrlänningar fiser i min bil, men inget är omöjligt. 😀

Har fått en ny granne som visade sig vara en gammal Zatzyan, kanske man drar med honom ner för att knyta lite band med folk på gatan. 🙂

simo
                  Deltagare

Alt 4. Lägg tid på familjen nu o åk till Emmaboda hela helgen.

Finns flera fördelar…du slipper bli väckt mitt i natten av att telefonen ringer osv… 😉

/U

Niklas
                    Deltagare

Jag har lärt mig av mina misstag, numera är alla våra telefoner avstängda och vi slår på dem när vi behöver ringa. 😉

simo: Har du fru och barn egentligen, låter som du inte har det? 😀 😉 😛

simo
                      Deltagare

simo: Har du fru och barn egentligen, låter som du inte har det? 😀 😉 😛

Fru..nja, nästan..
                        Barn 😀 för att tillverka sådana så blir man ju svettig…gillar inte att bli svettig 😉

/U

X3000
                        Deltagare

Quote El’StratoNu ser jag fram emot andra tips. Vi hjälps väl åt i klubben?/Claes

Installera sockerknapp i kärran, tjänade 3 sekunder på det idag (Parkbanan i Gbg) och vann en välförtjänt glass på köpet. :+Dock är det numera förbud på att aktivera den när X3000 står i en närliggande buske och urinerar, anledningen är okontrollerbar resning med otäcka följder./Klas – tjuvtränat inför SS

Haha.. Ja den där knappen är lurig.. Men den gjorde ju så att du vann en glass.. Du va värd den 😉

(Va 17 skall man hitta på innan SS så man kan vinna tebax glassen??)

Blocken
                          Deltagare

Det finns tre alternativ för mig angående SSS (Storträff SuperStage alltså):1. Åker till Jönköping över helgen och utgår därifrån till Emmaboda på lördagen över dagen2. Åker till Emmaboda över dagen från Stockholm3. Stannar hemma i Vallentuna och renoverar huset som den Svensson man blivitOm det nu blir alternativ 2 så ber jag till gud att inga norrlänningar fiser i min bil, men inget är omöjligt. :DHar fått en ny granne som visade sig vara en gammal Zatzyan, kanske man drar med honom ner för att knyta lite band med folk på gatan. 🙂

Passa på nu när klubben bjuder in till träff. Passa på och kör på denna klassiska bana, testa gränserna, testa hur bilen beter sig, utnyttja grejerna, gasa med ditt ’rally(strajpade)järn’. No show – all go, du vet…

EN jädrarns helg på året måste du väl ha tid med…

/Bläck – som undrar hur många mackor man ska ha i ryggsäcken för att orka cykla t.o.r Kokarboda

Crescent Boge KokarEdition I

Niklas
                            Deltagare

Köra? Skulle vara för att jämföra Szanto’s gamla Pirellidäck mot Strat’s nygamla Toyodäck. Annars klarar jag mig bra utan att kränga runt med orginalkärran. Dekalerna gör sig bäst på långsam(are) konbana eller på parkering. 😛

Överlåter banan åt alla trimfetischister…

Pasi_k
                              Deltagare

Någon mer än jag som kommer köra på vanliga sommar däck?
                                Ska bli kul att testa skillnaden från Bakelit Bridgestonen till Tuggumi Nokian..

Sen blir det juh nya bromsbelägg med iofs.
                                Kanske inte gör såå stor skillnad..?

Plura
                                Deltagare

Min spec.

Motor, drivlina: Orginal
                                  Chassie: Krängare fram + bak
                                  Bromsar: dba4000 skivor fram bak orginal, xp8 belägg runtom.
                                  Däck: Orginal (Bridgestone Potenza RE050)

Så jag är en av de få som kör orginal och utan R-däck.
                                  Men det ska bli skitkul ändå.

/Pelle

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 235 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.