SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför Storträff Superstage 10-11 juni

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 235 totalt)
  • Författare
    Pasi_k
    Deltagare

Låter juh bra.

Min Spec.
      Motor:
      Uppgraderad av digit power.
      304hk / 414Nm (gissningsvis bromsade på hjulen)
      Chassi:
      Standard STI.
      Bromsar:
      Precis beställt XP8 belägg fram.
      Orginal bak.
      Däck:
      Nokian Nry.

Inga R-Mackor här heller.
      Hade skutkul där förra året i Evo Duellen.
      Inte bland dom snabbaste men gjorde såå gott jag kunde.
      Försöka slå tiden gamla tiden.

Niklas
      Deltagare

Det lutar åt alternativ 2, kommer åka ner till Emmaboda från Stockholm över dagen. Är det någon som är intresserad av att åka karavan? Avfärd tidigt på morgonen, hemfärd efter middagen på kvällen.

Janne248
        Deltagare

Ja Niklas! Kom ned nu!!

Manor
          Deltagare

Det lutar åt alternativ 2, kommer åka ner till Emmaboda från Stockholm över dagen. Är det någon som är intresserad av att åka karavan? Avfärd tidigt på morgonen, hemfärd efter middagen på kvällen.

Äljen, finns det plats över i kärran din?

mvh Mats N

Niklas
            Deltagare

Planen är att ta med AudiAnders så han får se lite rejäla bilar, så baksätet är väl ledigt. Dock tänkte vi spara det till liftande brudar längs vägen. 😉

Så du kan säkert hänga på, men varför inte köra själv? Snålis… 😀

simo
              Deltagare

Tycker att det saknas en massa namn på anmälningslistan…när ska vi får se namn som SAM lr Madde, Kvarnis, Pannan, No1, Daniel, Pär och Mattias

/U

SecretAgentMan
                Deltagare

SGM skall stanna hemma och svarva ihop ett par kolvar, bygga linelock och linehona ett par tvåhalver’ istället. 😀
                  Åka ned utan Silverpil är högst ointressant tyvärr.

/J

Yonaz
                  Deltagare

SGM skall stanna hemma och svarva ihop ett par kolvar, bygga linelock och linehona ett par tvåhalver’ istället. :DÅka ned utan Silverpil är högst ointressant tyvärr./J

Skyll dig själv 😉

Jag kommer åka ner utan bil tänker inrikta mig på höjdhopp, RC-kokare och dumma komentarer.

/J – Läktarproffs

Niklas
                    Deltagare

Yonaz: Pax för att vara kartläsare på läktaren. Hur åker du ner och bara över dagen?

/N – åker genom Norrköööööping

Yonaz
                      Deltagare

Nej – Roddar och pysslar hela helgen. Jag tar rälsbussen 😉

Dessutom bor jag i Linköping 😛

Niklas
                        Deltagare

Köping hit och Köping dit… 😉

pannan
                          Deltagare

Om bara bilen är färdigmappad så blir det att komma ner.

Manor
                            Deltagare

Planen är att ta med AudiAnders så han får se lite rejäla bilar, så baksätet är väl ledigt. Dock tänkte vi spara det till liftande brudar längs vägen. ;)Så du kan säkert hänga på, men varför inte köra själv? Snålis… 😀

Yo Alien…

AudiAnders och AlienDice är ju det bästa preventivmedlet som finns. Det är helt uteslutet att ni ens skulle kunna ragga upp 2 stycken 80-åriga alkolisttanter utan löständer men med fladdermöss…så jag antar att hela baksätet är ledigt 😉 😛 :D.

Då jag ändå inte ska köra SS, och tycker att det är öken att åka själv 100 mil…så kan jag ju lika gärna passa på och möka in ditt baksäte. Att du får lite soppapengar är väl inget du gråter över, antar jag.

Jag antar att du inte vill hämta mig 04:00 så jag kommer väl till dig. Jag undrar om man kan paxa din garageplats över dagen i så fall?

mvh Mats N

simo
                              Deltagare

Om bara bilen är färdigmappad så blir det att komma ner.

Najs, nog för jag tog två månader på mig för att göra bilen besiktningsbar 😉 …men att få den mappad borde gå fortare än en månad.

/U

LegacyLarsa
                                Keymaster

Hur långt tid tar det att köra ner dit från tex värsterås eller stockholm? gärna med moms… 😉
                                  /Lars

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 235 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.