› SSC › Allmänt snack › Träffar › SNICK-SNACK inför Storträff Superstage 10-11 juni
- Detta ämne har 234 svar, 9,139 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 5 månader sedan av
Davve.
-
FörfattareInlägg
-
28 maj, 2006 kl. 18:30 #142223
Mats
DeltagareJa kan bjuda på lite whisky om de skulle va så. Kanske till och med ”3 glas vin” till frun…:D
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg28 maj, 2006 kl. 20:33 #142161simo
DeltagareDen stora frågan, kommer Stone Age att spöa New Age?
Klart att du ska ta den blå Jerry, du vet att blå bilar e snabba 😉
/U
28 maj, 2006 kl. 20:59 #142097LegacyLarsa
KeymasterDen stora frågan, kommer Stone Age att spöa New Age?Klart att du ska ta den blå Jerry, du vet att blå bilar e snabba ;)/U
Om inte, så går det bra att åka med mig ner på lördagsmorgonen, upp på söndan..
/Lars
28 maj, 2006 kl. 21:37 #142209Yonaz
DeltagareDen stora frågan, kommer Stone Age att spöa New Age?Klart att du ska ta den blå Jerry, du vet att blå bilar e snabba ;)/U
Om inte, så går det bra att åka med mig ner på lördagsmorgonen, upp på söndan../Lars
Perfekt! Fixa kattvakt och ta med Madde också!
Välkommna!
/J
29 maj, 2006 kl. 04:12 #142085SecretAgentMan
DeltagareHelt klart har ni inte sett mitt arbetsschema. 😉
4 kokare på går’n nu, och mer blir det…2 motorer att slå ihop, och ett par lådor att snegla i.
Vi får nog se hur det blir med det där med kokarträff, är rätt trött på dem redan.
/J – relativt allvarligt menat med – 🙂
29 maj, 2006 kl. 13:24 #142162simo
DeltagareJaha, nu har Stacke lyckats åka 1.24.66 😮
Stort GRATTIS till tiden Stacke!!Har man siktet inställt på rätt mål? Hur fort går det igentligen att åka med en GT? Varför har man inte trimmat bilen för? Behövs trim när det finns socker?
/U
29 maj, 2006 kl. 13:26 #142301Niklas
Deltagaresimo: Du har flera dagar på dig att få fart på din gamla häck. 😛
29 maj, 2006 kl. 13:35 #142163simo
Deltagaresimo: Du har flera dagar på dig att få fart på din gamla häck. 😛
Ja nått lär man hitta på…bantningen gick åt pipan iaf, trots 61000 steg förra helgen.
Bromsarna väger ju ganska mycket…orginal e nog lättare..hmm/U
29 maj, 2006 kl. 16:39 #142114Blocken
DeltagareSkit i dä. Vi borrar upp hål i taket och drar spänband igenom taket och hjulen på cykeln. 🙂 Har du CD-spelare i Saaben? Jag kan bränna en skiva med kokarljud att spela på vägen ner. Eller fixar du ”Waaaah physsss Waaaah physsss-ljud” med käften?/J – som kan kompa med däckskriksljud :+
Borra i det svinlätta kolfibertaket? CD-spelare i en PPE-Saab? Nähäddu! Har precis beställt Hirsch-trim och Nordic Uhr-fjädrar. Per Eklunds fjolårsdiffar var sålda, men Pirelli hade några fräscha 13×22-slicks på hyllan!
:+
/AB – drömmer igen…
29 maj, 2006 kl. 18:10 #142115Blocken
DeltagareSka vi verkligen kräva handskar? Det har vi aldrig tidigare gjort…
Nej, verkar onödigt – heltäckande kläder och bra hjälm räcker. Att man tömmer sin bil på sin icke-fastspända 4.5-tons domkraft är kanske bra att lägga till ;)/BläckCrescent Boge KokarEdition I
…kom på att ”Heltäckande hjälm” vore mera lattjo :+
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album205/helt_ckande_hj_lm.jpg
/Black
29 maj, 2006 kl. 18:24 #142210Yonaz
Deltagarehttp://www.swespy.com/forum/images/smilies/bowdown.gif Blocks paint-konst!
Fan va kul! 😀
29 maj, 2006 kl. 18:33 #142116Blocken
DeltagareJaha, nu har Stacke lyckats åka 1.24.66 😮 Stort GRATTIS till tiden Stacke!!Har man siktet inställt på rätt mål? Hur fort går det igentligen att åka med en GT? Varför har man inte trimmat bilen för? Behövs trim när det finns socker?/U
Kanongrattis Stacke! Snyggt! Grattis! 🙂
/AB
29 maj, 2006 kl. 18:44 #142211Yonaz
DeltagareJaha, nu har Stacke lyckats åka 1.24.66 😮 Stort GRATTIS till tiden Stacke!!Har man siktet inställt på rätt mål? Hur fort går det igentligen att åka med en GT? Varför har man inte trimmat bilen för? Behövs trim när det finns socker?/U
KN: Med 500hk skulle du backa runt under 1.20 😉
Stacke är ju kompis med Shumi, Solberg och Ekström. Racebuss, mekaniker, catering och fullspons från Lelles röka. Men det är klart 1.24 är inte illa kissat.
Grattis till en kanontid Stacke!
/J- är inte bitter…
29 maj, 2006 kl. 19:57 #142302Niklas
DeltagareStacke är ju kompis med Shumi, Solberg och Ekström. Racebuss, mekaniker, catering och fullspons från Lelles röka.
Nu tar du i, jag vet vilken middag som Stacke har fått leva på då alla pengar gått till bilen för att få ihop den. Där är precis lika mycket blod, svett och tårar där som i alla andras bilar. Men nu tror jag ifs inte att du var så seriös i ditt påstående, för det är du aldrig! 😉
Fast ok, han hade mekaniker med sig på SSI vs EVO och lät andra byta däck på hans bil medans han stod och snackade skit med mig. 😀
29 maj, 2006 kl. 20:19 #142257STIred
DeltagareFår vi nån som spelar Gyllene Tider-covers på kvällarna eller ska vi bara lyssna på Rauls och Manuels responssystem?
Går bra grilla lite korv där med samtidigt som man lyssnar 😉 😀
Bara inte Yonaz stoppar huvet i avgassystemet igen precis när man trampar på gasen 😀 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.