› SSC › Allmänt snack › Träffar › SNICK-SNACK inför Storträff Superstage 10-11 juni
- Detta ämne har 234 svar, 9,139 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 5 månader sedan av
Davve.
-
FörfattareInlägg
-
31 maj, 2006 kl. 20:23 #142237
pannan
DeltagareHotell? Snyt dig och bo med oss istället. Finns säkert platser över, även om anmälningstiden officiellt gått ut.Annars finns ’la nåt Radison i Malmö som kanske skulle passa herrn? ;)/Block – ironisk Crescent Boge KokarEdition I
Haha Block, skicka en länk så skall jag ringa och kolla om det finns platser över. Annars hittade jag ett mysigt hotell 🙂
31 maj, 2006 kl. 20:36 #142181jraberg
DeltagareHaha Block, skicka en länk så skall jag ringa och kolla om det finns platser över. Annars hittade jag ett mysigt hotell 🙂
finns i en separat tråd under träffar 🙂
edit. harrrrkel.. behöver ingen kurs 😉
31 maj, 2006 kl. 20:37 #142121Blocken
DeltagareHaha Block, skicka en länk så skall jag ringa och kolla om det finns platser över. Annars hittade jag ett mysigt hotell 🙂
Ska vi sova sked? :+
Kolla i tråden ”BOENDE inför Storträff Superstage”…
/AB
31 maj, 2006 kl. 20:39 #142122Blocken
DeltagareTror vi ska ha en ”Reply with Quote”-kurs nere på Emmaboda för er… 😉
Janne, kollar du om vi hinner klämma in det mellan årsmötet och middagen? :+
/AB
31 maj, 2006 kl. 20:39 #142238pannan
DeltagareTackar 🙂
Tar nog med mig damen utan hennes vetskap. Får säga att vi skall iväg och shoppa eller liknande. Sedan råkar det bara stå ett 30 tal kokare på en asfaltsplan 🙂 Snacka om tillfälle?? 😉
Men jag skall kolla den andra tråden. Finns det inga platser bokar jag ett hotell, festa gör man ju endå ihop.
31 maj, 2006 kl. 20:42 #142123Blocken
DeltagareTackar :-)Tar nog med mig damen utan hennes vetskap. Får säga att vi skall iväg och shoppa eller liknande. Sedan råkar det bara stå ett 30 tal kokare på en asfaltsplan 🙂 Snacka om tillfälle?? ;-)Men jag skall kolla den andra tråden. Finns det inga platser bokar jag ett hotell, festa gör man ju endå ihop.
Hoppas hon får låna Kokarn och klämma några ’stintar’ i SS’en 🙂
Festa på ba’
31 maj, 2006 kl. 20:44 #142093Strat
DeltagareFesta? Jag häller all sprit jag kommer över i kokartanken! Ska ta mera på söndag ju 😀
31 maj, 2006 kl. 20:48 #142239pannan
DeltagareHoppas hon får låna Kokarn och klämma några ’stintar’ i SS’en :)Festa på ba’/Kokargubben
Njae hon kan få åka med 🙂 *s* Nej då skall vara snäll.
Hur har det varit på tidigare storträffar? Har folk kunnat köra den andra dagen eller har alla legat hemma ”sjuka” 🙂
31 maj, 2006 kl. 20:52 #142193Grusdraparn
DeltagareFesta? Jag häller all sprit jag kommer över i kokartanken! Ska ta mera på söndag ju 😀
På söndan är ju ändå däcken slut, får inte plats med mer än två uppsättningar med mig ner. Räknar med att klara mig till två-kaffet på lördagen, sen går man på malten 😉
/K – var kan kumho parkera däcksbussen?
31 maj, 2006 kl. 20:57 #142124Blocken
DeltagareNjae hon kan få åka med 🙂 *s* Nej då skall vara snäll.Hur har det varit på tidigare storträffar? Har folk kunnat köra den andra dagen eller har alla legat hemma ”sjuka” 🙂
Förra året firade vi 5 år. På söndagen lånade ’höjdhopparn’ ut sin bil pga en kraftig fraktur i låret efter ett rejält försök på 2.42 genom buskaget (…även en repris för oss som missade första försöket följde). Stormare körde inte alls, då rattlås inte passar monsieur 😉
/AB
31 maj, 2006 kl. 20:59 #142125Blocken
DeltagareK – var kan kumho parkera däcksbussen?
Mellan min Niehundra och Crescents Tour de France-buss :+ (Teknikerna från Falkenberg tror aldrig en Boge gör 11.07 i Superstage)
/Black
31 maj, 2006 kl. 21:08 #142182jraberg
Deltagare(Teknikerna från Falkenberg tror aldrig en Boge gör 11.07 i Superstage)/BlackCrescent Boge KokarEdition I
Häpp elva minuter och sju sekunder ska du nog klara av med råge. Har hört att socker i sadeln kapar minst en minut!
😉
31 maj, 2006 kl. 21:16 #142194Grusdraparn
DeltagarePå söndagen lånade ’höjdhopparn’ ut sin bil pga en kraftig fraktur i låret efter ett rejält försök på 2.42 genom buskaget (…även en repris för oss som missade första försöket följde).
Ja jäklar, den reprisen minns man. Du klarar aldrig flippfloppa över den busken. 😀
/K – nytt hjullager måste väl göra minst en tiondel…
31 maj, 2006 kl. 21:27 #142213Yonaz
DeltagarePå söndagen lånade ’höjdhopparn’ ut sin bil pga en kraftig fraktur i låret efter ett rejält försök på 2.42 genom buskaget (…även en repris för oss som missade första försöket följde).
Ja jäklar, den reprisen minns man. Du klarar aldrig flippfloppa över den busken. :D/K – nytt hjullager måste väl göra minst en tiondel…
Då skulle du varit med på Elmia 2005 :+
1 juni, 2006 kl. 04:50 #142224Mats
DeltagareDå måste ju två nya bakhjulslager kapa minst två tiondelar…
Mats GBG/med nya lager och en sockerbit i handskfacket
Regionsansvarig Göteborg -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.