SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför Storträff Superstage 10-11 juni

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 235 totalt)
  • Författare
    pannan
    Deltagare

Hotell? Snyt dig och bo med oss istället. Finns säkert platser över, även om anmälningstiden officiellt gått ut.Annars finns ’la nåt Radison i Malmö som kanske skulle passa herrn? ;)/Block – ironisk Crescent Boge KokarEdition I

Haha Block, skicka en länk så skall jag ringa och kolla om det finns platser över. Annars hittade jag ett mysigt hotell 🙂

jraberg
      Deltagare

Haha Block, skicka en länk så skall jag ringa och kolla om det finns platser över. Annars hittade jag ett mysigt hotell 🙂

finns i en separat tråd under träffar 🙂

edit. harrrrkel.. behöver ingen kurs 😉

Blocken
        Deltagare

Ska vi sova sked? :+

Kolla i tråden ”BOENDE inför Storträff Superstage”…

/AB

Crescent Boge KokarEdition I

Blocken
          Deltagare

Tror vi ska ha en ”Reply with Quote”-kurs nere på Emmaboda för er… 😉

Janne, kollar du om vi hinner klämma in det mellan årsmötet och middagen? :+

/AB

pannan
            Deltagare

Tackar 🙂

Tar nog med mig damen utan hennes vetskap. Får säga att vi skall iväg och shoppa eller liknande. Sedan råkar det bara stå ett 30 tal kokare på en asfaltsplan 🙂 Snacka om tillfälle?? 😉

Men jag skall kolla den andra tråden. Finns det inga platser bokar jag ett hotell, festa gör man ju endå ihop.

Blocken
              Deltagare

Tackar :-)Tar nog med mig damen utan hennes vetskap. Får säga att vi skall iväg och shoppa eller liknande. Sedan råkar det bara stå ett 30 tal kokare på en asfaltsplan 🙂 Snacka om tillfälle?? ;-)Men jag skall kolla den andra tråden. Finns det inga platser bokar jag ett hotell, festa gör man ju endå ihop.

Hoppas hon får låna Kokarn och klämma några ’stintar’ i SS’en 🙂

Festa på ba’

/Kokargubben

Strat
                Deltagare

Festa? Jag häller all sprit jag kommer över i kokartanken! Ska ta mera på söndag ju 😀

pannan
                  Deltagare

Hoppas hon får låna Kokarn och klämma några ’stintar’ i SS’en :)Festa på ba’/Kokargubben

Njae hon kan få åka med 🙂 *s* Nej då skall vara snäll.

Hur har det varit på tidigare storträffar? Har folk kunnat köra den andra dagen eller har alla legat hemma ”sjuka” 🙂

Grusdraparn
                    Deltagare

Festa? Jag häller all sprit jag kommer över i kokartanken! Ska ta mera på söndag ju 😀

På söndan är ju ändå däcken slut, får inte plats med mer än två uppsättningar med mig ner. Räknar med att klara mig till två-kaffet på lördagen, sen går man på malten 😉

/K – var kan kumho parkera däcksbussen?

Blocken
                      Deltagare

Njae hon kan få åka med 🙂 *s* Nej då skall vara snäll.Hur har det varit på tidigare storträffar? Har folk kunnat köra den andra dagen eller har alla legat hemma ”sjuka” 🙂

Förra året firade vi 5 år. På söndagen lånade ’höjdhopparn’ ut sin bil pga en kraftig fraktur i låret efter ett rejält försök på 2.42 genom buskaget (…även en repris för oss som missade första försöket följde). Stormare körde inte alls, då rattlås inte passar monsieur 😉

/AB

Blocken
                        Deltagare

K – var kan kumho parkera däcksbussen?

Mellan min Niehundra och Crescents Tour de France-buss :+ (Teknikerna från Falkenberg tror aldrig en Boge gör 11.07 i Superstage)

/Black

jraberg
                          Deltagare

(Teknikerna från Falkenberg tror aldrig en Boge gör 11.07 i Superstage)/BlackCrescent Boge KokarEdition I

Häpp elva minuter och sju sekunder ska du nog klara av med råge. Har hört att socker i sadeln kapar minst en minut!

😉

Grusdraparn
                            Deltagare

På söndagen lånade ’höjdhopparn’ ut sin bil pga en kraftig fraktur i låret efter ett rejält försök på 2.42 genom buskaget (…även en repris för oss som missade första försöket följde).

Ja jäklar, den reprisen minns man. Du klarar aldrig flippfloppa över den busken. 😀

/K – nytt hjullager måste väl göra minst en tiondel…

Yonaz
                              Deltagare

På söndagen lånade ’höjdhopparn’ ut sin bil pga en kraftig fraktur i låret efter ett rejält försök på 2.42 genom buskaget (…även en repris för oss som missade första försöket följde).

Ja jäklar, den reprisen minns man. Du klarar aldrig flippfloppa över den busken. :D/K – nytt hjullager måste väl göra minst en tiondel…

Då skulle du varit med på Elmia 2005 :+

Mats
                                Deltagare

Då måste ju två nya bakhjulslager kapa minst två tiondelar…

Mats GBG/med nya lager och en sockerbit i handskfacket
                                  Regionsansvarig Göteborg

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 235 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.