SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK inför Storträff Superstage 6-7-8 juni

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 73 totalt)
  • Författare
    Palm
    Deltagare

Det blir ingen musik, fotbolls EM börjar ju på lördagen 😉

down_the_drain
      Deltagare

Bah ! skulle inte tro det! Fussball e bannlyst från detta evenemang! 😛
        Skall du glo på nån sport så kan du få glo på mig när jag spelar fickpingis i såfall 😀

/P ”sport skall inte ses på.. sport skall utföras !”

Norskan
        Deltagare

Exakt ! Kunne inte sagt det bättre själv :+

Pasi_k
          Deltagare

Skall du glo på nån sport så kan du få glo på mig när jag spelar fickpingis i såfall 😀

Inte på Borta-Plan hoppas jag.. 😀

down_the_drain
            Deltagare

Inte på Borta-Plan hoppas jag.. 😀

Borta som hemma.. de känns likadana allihopa 😀 😀

/Petter ”med ett t”

challe
              Deltagare

Jag hade tänkt ta med kåmpjutern till boendet så att vi kan få lite musik på kvällskvisten… 🙂

Höhö, glöm inte dom norska låterna nu då! 😛 Annars blir jag ille tvungen att sjunga dom själv… :*

Tar du ton? 😀

Det är självklart att det blir lite Ole Ivars och Postgirobygget…. 🙂

Norskan
                Deltagare

Laaaaaaaaalalalalalaaaaaaaalaaaa *HOSTHOSTfreeees* ..kremtkremt… LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALALALALA Se så ja! Lite ringrostig där på morgonen bara 😉

griml0ck
                  Deltagare

Jag kommer, har inte vågat anmäla mig till någon körning för jag har inte vetat när delarna från usa o england ska landa hos mig. Det ser ut o bli 2-3 juni med lite tur. Isf ere sketa tajt o få ihop bilen igen oxo så jag kommer troligen billös. Men man hoppas ju få me sig bilen 😉 Jag kommer inte kunna säga om jag kan köra förren dagarna precis innan så jag hoppas man kan få göra en sista minuten anmälan om det går.

SPiKE
                    Deltagare

Fotbolls EM??????

Går det att äta?

Är det den där leken när man ligger på vattnet och kastar käglor med lång vante och försöker få skridskon hole in one?

Isf har jag spelat det…skitkul faktiskt, om man är ojämt antal i dom tre lagen 😉 :+ 😀 😀 😀

/H – Äter hellre rå murkla än ser på fotboll

SPiKE
                      Deltagare

Javisstja glömde en sak.

Utan musik finns det en stor risk för att jag och Yonaz står för sång och musik, det kan ju sluta precis hur som helst 😀

/Henrik – Tar med brandsläckare till orgeln

Andersson
                        Deltagare

Någon som kör V-power?
                          Tänkte väl det, närmaste macken ligger i Nybro. Ringde dit i dag och förvarnade om storhelgen så tanken är full. Det skulle han ordna.
                          Så Surbarbro denna gången slipper du åka till Kalmar o komma tillbaka när vi andra ätit 😉

MVH C Andersson / Mr Konjak
                          ”Det var bättre förr…
                          när kvinnor var kvinnor
                          män var män och fikus
                          var en krukväxt”

Janne248
                          Deltagare

Någon som kör V-power?

JAPP!!

Tänkte väl det, närmaste macken ligger i Nybro.

Köpte bilen i Nybro! Så nu återkommer den dit.. några år senare! 🙂

goldog
                            Deltagare

Nu va man anmäld då!
                              Ska vi intressant o träffa er allihopa och testa bilen för första gången 🙂

FeA
                              Deltagare

JOJJO – med snöre!

Då vart man äntligen klar, klar, KLAR!!

Ska stanna till på JRM på Lördag morgon för att få lite mera knuff i kärran, sen far vi vidare mot Emmaboda för att köra på söndagen. Brorsan hakar på med STi’n han oxå 🙂

Har bokat en stuga på Emmaboda camping för oss två (ev. med resp oxå) då vi kommer att anlända ganska sent på lördag kväll + att det var för sent för att boka boende på vandrarhemmet.

Satan i gatan va laddad jag är! :7

SPiKE
                                Deltagare

Viktig information!!!!

Banansvarig på Bilsport kontaktade mig i dag och gav följande info:

Superstage på Emmaboda flygbana hänger i en mycket lös tråd. Boende runt banan vill få bort verksamheten och hänvisar till det buller och buskörning till/från banan som uppstår när någon hyrt området.

http://www.ostran.se/nyheter/emmaboda/nya_flygbaneprotester

Ett antal körningar har blivit avbokade nu i juni pga detta.

Som väl är så fick vi behålla våran körning nästa vecka MEN,
                                  Bilsport och ett antal av dom boende kommer att vara där och mäta ljudnivån!

Mao så kan man säga att vi blir prejudikat i ärendet, det innebär att vi inte kommer att låta någon köra om bilen låter mer än 95db (vi kommer att ha en egen db mätare på plats).

Tänk också på att ta det lungt när ni ska ut och kyla av bilen utanför området.

Om vi har det här i åtanke så bör det inte bli några som helst bekymmer för våran eller Bilsports del.

//Styrelsen

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 73 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.