› SSC › Allmänt snack › Träffar › SNICK-SNACK inför Storträff Superstage 6-7-8 juni
- Detta ämne har 72 svar, 3,979 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 5 månader sedan av
mikke.
-
FörfattareInlägg
-
23 maj, 2008 kl. 12:12 #150230
Palm
DeltagareDet blir ingen musik, fotbolls EM börjar ju på lördagen 😉
23 maj, 2008 kl. 13:01 #150255down_the_drain
Bah ! skulle inte tro det! Fussball e bannlyst från detta evenemang! 😛
Skall du glo på nån sport så kan du få glo på mig när jag spelar fickpingis i såfall 😀/P ”sport skall inte ses på.. sport skall utföras !”
23 maj, 2008 kl. 13:15 #150294Norskan
DeltagareExakt ! Kunne inte sagt det bättre själv :+
23 maj, 2008 kl. 13:15 #150267Pasi_k
DeltagareSkall du glo på nån sport så kan du få glo på mig när jag spelar fickpingis i såfall 😀
Inte på Borta-Plan hoppas jag.. 😀
23 maj, 2008 kl. 13:24 #150256down_the_drain
DeltagareSkall du glo på nån sport så kan du få glo på mig när jag spelar fickpingis i såfall 😀
Inte på Borta-Plan hoppas jag.. 😀
Borta som hemma.. de känns likadana allihopa 😀 😀
/Petter ”med ett t”
23 maj, 2008 kl. 21:01 #150285challe
DeltagareJag hade tänkt ta med kåmpjutern till boendet så att vi kan få lite musik på kvällskvisten… 🙂
Höhö, glöm inte dom norska låterna nu då! 😛 Annars blir jag ille tvungen att sjunga dom själv… :*
Tar du ton? 😀
Det är självklart att det blir lite Ole Ivars och Postgirobygget…. 🙂
24 maj, 2008 kl. 04:47 #150295Norskan
DeltagareLaaaaaaaaalalalalalaaaaaaaalaaaa *HOSTHOSTfreeees* ..kremtkremt… LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALALALALA Se så ja! Lite ringrostig där på morgonen bara 😉
24 maj, 2008 kl. 12:52 #150244griml0ck
DeltagareJag kommer, har inte vågat anmäla mig till någon körning för jag har inte vetat när delarna från usa o england ska landa hos mig. Det ser ut o bli 2-3 juni med lite tur. Isf ere sketa tajt o få ihop bilen igen oxo så jag kommer troligen billös. Men man hoppas ju få me sig bilen 😉 Jag kommer inte kunna säga om jag kan köra förren dagarna precis innan så jag hoppas man kan få göra en sista minuten anmälan om det går.
24 maj, 2008 kl. 14:22 #150269SPiKE
Fotbolls EM??????
Går det att äta?
Är det den där leken när man ligger på vattnet och kastar käglor med lång vante och försöker få skridskon hole in one?
Isf har jag spelat det…skitkul faktiskt, om man är ojämt antal i dom tre lagen 😉 :+ 😀 😀 😀
/H – Äter hellre rå murkla än ser på fotboll
24 maj, 2008 kl. 14:28 #150270SPiKE
DeltagareJavisstja glömde en sak.
Utan musik finns det en stor risk för att jag och Yonaz står för sång och musik, det kan ju sluta precis hur som helst 😀
/Henrik – Tar med brandsläckare till orgeln
26 maj, 2008 kl. 15:23 #150282Andersson
DeltagareNågon som kör V-power?
Tänkte väl det, närmaste macken ligger i Nybro. Ringde dit i dag och förvarnade om storhelgen så tanken är full. Det skulle han ordna.
Så Surbarbro denna gången slipper du åka till Kalmar o komma tillbaka när vi andra ätit 😉MVH C Andersson / Mr Konjak
”Det var bättre förr…
när kvinnor var kvinnor
män var män och fikus
var en krukväxt”26 maj, 2008 kl. 16:28 #150240Janne248
DeltagareNågon som kör V-power?
JAPP!!
Tänkte väl det, närmaste macken ligger i Nybro.
Köpte bilen i Nybro! Så nu återkommer den dit.. några år senare! 🙂
28 maj, 2008 kl. 16:00 #150297goldog
DeltagareNu va man anmäld då!
Ska vi intressant o träffa er allihopa och testa bilen för första gången 🙂28 maj, 2008 kl. 18:24 #150261FeA
DeltagareJOJJO – med snöre!
Då vart man äntligen klar, klar, KLAR!!
Ska stanna till på JRM på Lördag morgon för att få lite mera knuff i kärran, sen far vi vidare mot Emmaboda för att köra på söndagen. Brorsan hakar på med STi’n han oxå 🙂
Har bokat en stuga på Emmaboda camping för oss två (ev. med resp oxå) då vi kommer att anlända ganska sent på lördag kväll + att det var för sent för att boka boende på vandrarhemmet.
Satan i gatan va laddad jag är! :7
29 maj, 2008 kl. 15:46 #150271SPiKE
DeltagareViktig information!!!!
Banansvarig på Bilsport kontaktade mig i dag och gav följande info:
Superstage på Emmaboda flygbana hänger i en mycket lös tråd. Boende runt banan vill få bort verksamheten och hänvisar till det buller och buskörning till/från banan som uppstår när någon hyrt området.
http://www.ostran.se/nyheter/emmaboda/nya_flygbaneprotester
Ett antal körningar har blivit avbokade nu i juni pga detta.
Som väl är så fick vi behålla våran körning nästa vecka MEN,
Bilsport och ett antal av dom boende kommer att vara där och mäta ljudnivån!Mao så kan man säga att vi blir prejudikat i ärendet, det innebär att vi inte kommer att låta någon köra om bilen låter mer än 95db (vi kommer att ha en egen db mätare på plats).
Tänk också på att ta det lungt när ni ska ut och kyla av bilen utanför området.
Om vi har det här i åtanke så bör det inte bli några som helst bekymmer för våran eller Bilsports del.
//Styrelsen
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.