SSC Allmänt snack Träffar Snick-snack inför Superstage 5-6/6 2010

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 56 totalt)
  • Författare
    Calle
    Deltagare

Gällande SMA försäkring, går det att lösa på plats?

Christian S
      Deltagare

Gällande SMA försäkring, går det att lösa på plats?

det gör det säker men annars fixar du det enkelt nu på http://www.svenskamotorsportalliansen.se och det kostar 350:- för 1 år (inte kalenderår utan från det att du tecknar den).

MariaimprezaGT
        Deltagare

håller på att serva bilen nu o insåg efter att ha kollat stiften att bilen går mer lean än vad vi hade trott! Så de blir inget köra på bana för mig om inte bilen hunnit få autronicen installerad o mappad innan dess. Men jag har sagt att jag kan hålla herr ordförandes ölglas om de blir för jobbigt för honom att hålla i det själv!

Steewe
          Deltagare

Ingen som passerar Örebro på vägen ner på fredagen? Kan vara lite trevligare att åka tillsammans med någon..

Janne248
            Deltagare

Ingen som passerar Örebro på vägen ner på fredagen? Kan vara lite trevligare att åka tillsammans med någon..

Kanske jag… beroende på vilken väg jag åker!

Janne248
              Deltagare

Funderar på denna väg, se Eniro.
                Funderar på att åka vid 12:00 från Ludvika, vilket betyder att jag passerar Örebro vid 13:15(?).
                När hade du tänkt åka?

Steewe
                Deltagare

Funderar på denna väg, se Eniro.
                  Funderar på att åka vid 12:00 från Ludvika, vilket betyder att jag passerar Örebro vid 13:15(?).
                  När hade du tänkt åka?

Jag har precis lämnat in ett önskemål om en halvdags semster och den borde bli beviljad vilket innebär att jag kan åka från 12 och framåt. 13:15 blir i så fall mycket bra!

Blackwidow
                  Deltagare

Måste passagerare oxå inne ha SMA på emmaboda? Och isf går det att lösa en dags på plats?

arellano
                    Deltagare

Måste passagerare oxå inne ha SMA på emmaboda? Och isf går det att lösa en dags på plats?

En till som har passagerare

Janne248
                      Deltagare

Blir det Pizza på fredag på stammis stället runt 18-19 tiden när jag och Steewe kommer fram?

rallymarkus
                        Deltagare

så tragiskt att man bor uppe i jokkmokk iaf för alla bilträffarna, hade vart kul o piska dieseln på emmaboda..

Ubbe
                          Deltagare

Just nu ser det ut att kunna bli kanonväder till helgen 🙂

challe
                            Deltagare

Härligt, är tokladdad 🙂

Alexander
                              Deltagare

Det skulle jag med vilja veta.

Pedersen
                                Deltagare

Japp, eventuella passagerare måste ha SMA.
                                  Och ja, vi kommer att lösa engångs-SMA på plats.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 56 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.