› SSC › Allmänt snack › Träffar › Snick-snack inför Superstage 5-6/6 2010
- Detta ämne har 55 svar, 4,462 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 2 månader sedan av
Kvarnis.
-
FörfattareInlägg
-
31 maj, 2010 kl. 20:22 #200888
Blackwidow
Deltagareoki, tackar för svar!!
1 juni, 2010 kl. 17:40 #200900Alexander
DeltagareHittar ingenstans vilka tider det är som gäller..?
När är det samling? När börjar körningen, pågår hur länge osv..?
Nu börjar suget att komma! 😛
1 juni, 2010 kl. 18:37 #200869Pedersen
DeltagareHittar ingenstans vilka tider det är som gäller..?
När är det samling? När börjar körningen, pågår hur länge osv..?
Nu börjar suget att komma! 😛
Tillgång till området: 08.00
Körning: 09.00-17.00 med obligatoriskt avbrott för lunch 12.00-13.00
Grindarna stängs: 18.001 juni, 2010 kl. 18:51 #200896bobban
DeltagareVad trött man blir då mina krängare har inte dykt upp ännu och jag som tänkte få lite bra väghålling till helgen skit är det määt.
1 juni, 2010 kl. 19:17 #200906Steewe
DeltagareVad trött man blir då mina krängare har inte dykt upp ännu och jag som tänkte få lite bra väghålling till helgen skit är det määt.
Bara tisdag idag, många dagar kvar innan lördag. 😉
1 juni, 2010 kl. 19:35 #200897bobban
Deltagarejupp
På torsdag måste de på om inte någon har lust att ligga under en bil på fredags kvällen höhö
Delarna skulle ha kommit med post till Perra i fredags men de har inte dykt upp ännu så man blir ju skitnervös på att de inte dyker upp:
Det går ju att köra ändå men det hade vart gött med lite skapliga tider.
Tänkte se om det var någon med lite erfarenhet av superstage hade lust att prova för att se om man kan få en skapligt bra tid med min tegelsten så man har lite att gå efter. För jag har ingen aning hur det kommer att funka med höghuset.Perra får ta sin GTR och jaga paketet lol!!
1 juni, 2010 kl. 20:13 #200907Steewe
DeltagareDet finns säkert någon som kan lägga sig under en bil och skruva, lär väl säkert vara någon bil som går sönder ändå..
Hoppas delarna dyker upp, det gör stor skillnad!
Ses på fredag.
2 juni, 2010 kl. 06:10 #200875Ubbe
Deltagarejupp
På torsdag måste de på om inte någon har lust att ligga under en bil på fredags kvällen höhö
Delarna skulle ha kommit med post till Perra i fredags men de har inte dykt upp ännu så man blir ju skitnervös på att de inte dyker upp:
Det går ju att köra ändå men det hade vart gött med lite skapliga tider.
Tänkte se om det var någon med lite erfarenhet av superstage hade lust att prova för att se om man kan få en skapligt bra tid med min tegelsten så man har lite att gå efter. För jag har ingen aning hur det kommer att funka med höghuset.Perra får ta sin GTR och jaga paketet lol!!
Jag testar gärna höghuset genom SS, och jag kan tänka mig ett par till som säkert skulle göra det också! 😀
Är ju ganska fort gjort att slänga dit krängarna på plats också… brukar inte vara någon brist på mekaniker heller så ta med dig krängarna ner om du hinner få dom i tid. Ta med något att palla upp hjulen med också (ska helst stå på hjulen och inte hänga i bockar när man byter)
2 juni, 2010 kl. 10:19 #200885mikke
DeltagareJust nu ser det ut att kunna bli kanonväder till helgen 🙂
Gött! Då blir det bränna sig utan solkräm 😀
2 juni, 2010 kl. 16:09 #200908Steewe
DeltagareJag kommer troligtvis förbi och sparkar lite på däcken! 🙂
Ta med dig polertrasan och gå över mitt motorrum. 😉 Nej då, bara kul om klubbens putsnisse kommer, då kan du få titta på min kylare som jag skulle skickat bild på för några månader sedan. 😉
2 juni, 2010 kl. 19:03 #200870Pedersen
DeltagareAh, inte många dagar kvar!!! F*n vad jag längtar!
//SPN – provar partyhattar!
2 juni, 2010 kl. 19:24 #200882SPiKE
DeltagareAh, inte många dagar kvar!!! F*n vad jag längtar!
//SPN – provar partyhattar!
Och tränar på att sova i ÖVERslaf? Glöm inte hjälmen iall du får en chans att bättra på oddsen, kanske jag får hjärnsläpp och lånar ut beijlen en swäng.
😀2 juni, 2010 kl. 19:44 #200898bobban
DeltagareJag testar gärna höghuset genom SS, och jag kan tänka mig ett par till som säkert skulle göra det också! 😀
Är ju ganska fort gjort att slänga dit krängarna på plats också… brukar inte vara någon brist på mekaniker heller så ta med dig krängarna ner om du hinner få dom i tid. Ta med något att palla upp hjulen med också (ska helst stå på hjulen och inte hänga i bockar när man byter)
Jag kan bara säga jippi krängarna var jag och hämtade hos app Perra vid sex tiden så nu är den bakre krängaren på plats och så tar jag den främre imorn och så har jag fått en tid för hjulinst imorn så jag och ni eller hur man säger slipper ligga på backen och pilla.
Den som är sugen att prova höghus är bara att säga till.Bara jag får köra lite också hi hi
2 juni, 2010 kl. 20:26 #200901karlzzon.
DeltagareJaaa man e ju lite sugen på att prova en kokare i SS för första gången!!!
Va hos JRM och tog tempen på den igår och den mår bra sa dom!!!!
Vi syns på Lördag kväll då jag tävlar på Sveista på Lördag !!!3 juni, 2010 kl. 06:48 #200892MariaimprezaGT
DeltagareDe ser mörkt ut för mig 🙁 Innan jag kan åka måste jag: byta bromsar fram, byta bromsvätska, riva ner ena ventilkåpan o mäta ventilspelet då är de nåt som spelar där inne.. Installera en Autronic PnP o få Johan o mappa, vilket känns som en omöjlighet eftersom vi äntligen fått alla delar till en kundbil. Sen ska jag dessutom besikta den.. Vi kanske synes på Gillinge den 15:e!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.