Visar 8 inlägg - 31 till 38 (av 38 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #289495
    Thornblom
    Deltagare

      Är nu nere hos svärföräldrarna i Tidaholm, RA:n klarade trippen ned galant! Ser fram emot morgondag nu 😀

      #289483
      bobban
      Deltagare

        När är folket nere på boendet ?

        Skickat från min iPhone med Tapatalk

        #289485
        Vince
        Keymaster

          Tack allihopa för denna dag och speciellt till er som har anordnat detta, det gjorde ni bra d—0.o—b.
          Jättekul att vi hade rätt många nya som vågade sig ute på bana

          #289503
          JoelB
          Deltagare

            Som ny medlem vill jag också passa på att tacka för att man fick möjlighet att vara med och köra och umgås tillsammans med er andra medlemmar på en så fin motorbana. Man kände sig verkligen välkommen och som en i gänget. Hatten av till er som gjorde denna dag möjlig!

            #289478
            roadtip85
            Keymaster

              Tack allihopa för denna dag och speciellt till er som har anordnat detta, det gjorde ni bra d—0.o—b.
              Jättekul att vi hade rätt många nya som vågade sig ute på bana

              #289479
              roadtip85
              Keymaster

                Som ny medlem vill jag också passa på att tacka för att man fick möjlighet att vara med och köra och umgås tillsammans med er andra medlemmar på en så fin motorbana. Man kände sig verkligen välkommen och som en i gänget. Hatten av till er som gjorde denna dag möjlig!

                Jättekul att du kom! Vi ses på Gotland i Maj sen! 🙂

                #289496
                Thornblom
                Deltagare

                  Tackar också för dagen, nu siktar jag på att hänga med till Gotland också!:D

                  #289480
                  Surbarbro
                  Deltagare

                    Jag vill också tacka för en trevlig helg och många glada skratt.
                    En fantastisk bana, den var toppen.
                    Nu är det bara att se fram mot Gotland och förhoppningsvis fler träffar.

                  Visar 8 inlägg - 31 till 38 (av 38 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.