SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK-TJÔT inför Superstage

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 67 totalt)
  • Författare
    MariaimprezaGT
    Deltagare

Fick ihop en liten lista even..

Pasi, för du körde så bra med mig i förra året =)
      Yonaz, du har ju kört min bil =)
      Spike, för du är du =)
      Kelta, jag vill åka snabb kombi=)
      Griml0ck, För din bil är det porrigaste av porrigaste =)
      Oskar, du är sponsringbil, du har inget val 😉
      Manuel, samma här, sponsrad å utan valmöjligher 😉

höhö =)

Nån mer som anser sig höra hemma på ”dra runt med Maria-listan”? 😀 😀

Maria

Audi is teh ####!!

Nikke McRae
      Deltagare

Ser ut som de som ska åka andra helgen får köra mycket. 🙂

/N – Vill hemskt gärna testa nya D2orna på SS. 🙁

syke
        Blockerad

Måste komma tillbaka till jobbet från semestern innan jag vågar boka in mig… men vill hemskt gärna köra..

Pedersen
          Deltagare

Är det vandrarhemmet som gäller för 6-7 okt oxå eller vart har ”alla” tänkt att bo då?

// SPN – lite småsugen på SS-07

Blocken
            Deltagare

Är det vandrarhemmet som gäller för 6-7 okt oxå eller vart har ”alla” tänkt att bo då?// SPN – lite småsugen på SS-07

Jäääääääääääädrar va kul att höra att Pedersen är tillbaka i SSI med färskbetald medlemsavgift! Trodde du svek oss för livet när vi sa att vi inte skulle köra bana mer… synd att du missade årets storträff på Mantorp i maj 😉

Jaja, hur som helst, välkommen tillbaka!

Här är länken till samma boende som förra gången:
              http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=19175&mesg_id=19175&listing_type=read_new

/Black

arellano
              Deltagare

6-7 Okt
                Jag tänker boka in mig på Moshults Vandrarhem.(Kanske redan den 5 okt)
                Roger (STI03) och Pontus (GT99) kommer troligtvis också att boka rum till helgen på vanrarhemmet.

Arne

down_the_drain
                Deltagare

Kommer mest troligen att svänga förbi en tur på söndagen(23) och hälsa på, när man ändå e i de trakterna o kör:)

/P

Pasi_k
                  Deltagare

Kommer mest troligen att svänga förbi en tur på söndagen(23) och hälsa på, när man ändå e i de trakterna o kör:)/P

Du är välkommen.. 😀

syke
                    Blockerad

Hur gör alla som åker från stockholm, är det ner på fredagen som gäller och hem på söndag kväll? Eller blir det tidigt-tidigt-åka på lördag morgon och tidigt-tidigt-åka på lördagen?

Vad kostar det att få hem bilen från emmaboda om den rasar? 🙂

alrik
                      Deltagare

Hur gör alla som åker från stockholm, är det ner på fredagen som gäller och hem på söndag kväll? Eller blir det tidigt-tidigt-åka på lördag morgon och tidigt-tidigt-åka på lördagen?Vad kostar det att få hem bilen från emmaboda om den rasar? 🙂

Boggiekärra från Thulerental går på ca:1000-1500kr för en ”oneway” trip. Soppa till din kamrat som drar släpet.

Vad får Imprezan dra med BE-körkort?

/Mikael

dragster
                        Deltagare

Vad händer om vi inte skulle bli fler 6-7 oktober?
                          Börjar ju bli lite orolig att det inte skulle bli av pga svalt intresse.
                          🙁

Blocken
                          Deltagare

Vad händer om vi inte skulle bli fler 6-7 oktober?Börjar ju bli lite orolig att det inte skulle bli av pga svalt intresse.:-(

Lugn Roger, du har ju friska däck nu för tiden, klart du ska åka!

/Blocken

PS. Vi kör oavsett hur många som kommer, men observera att anmälan är bindande. Kommer inte den anmälda bilen till Emmaboda, så kommer ett inbetalningskort från SSI med Posten 🙂 DS.

simo
                            Deltagare

Vi kör oavsett hur många som kommer, men observera att anmälan är bindande.

Låter bra de, då finns ju en chans till om helgens tid inte blir till belåtenhet 🙂

/U

Blocken
                              Deltagare

Vi kör oavsett hur många som kommer, men observera att anmälan är bindande.

Låter bra de, då finns ju en chans till om helgens tid inte blir till belåtenhet :)/U

Jag förutsätter att du kör nån av helgerna, då alla vill se dig sätta en 1.25-tid 😉

/Black
                                …………………..
                                ThaiPerr!

simo
                                Deltagare

Jag förutsätter att du kör nån av helgerna, då alla vill se dig sätta en 1.25-tid ;)/Black…………………..

Är inte den ribban satt lite lågt 😉 😀 😀

/U – som hoppas klara kvalgränsen….

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 67 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.