SSC Allmänt snack Träffar SNICK-SNACK-TJÔT inför Superstage

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 67 totalt)
  • Författare
    Klasagasa
    Deltagare

Ja nu börjar det brännas, synd bara att vädret gör så man mår som en överkörd och soltorkad daggmask, skit mao.Jag o brodern tar nog me våra gitarrer, så på fredag blir det trubadurafton 😀 😀

Höll på att glömma att prisa trubadurer! Yonaz, jag tar med kameran och hoppas på en till lika rolig kväll med trubadur som sist… Hur mår handen och knogen? 😉
      Ta med gurorna så ska det nog f*n bli draget från första stund!

//Klas

challe
      Deltagare

…så ska det nog f*n bli draget från första stund!//Klas

Hur mena du nurå????
        Va e för bultar du ska dra :+ :+

// C underhållning – check

simo
        Deltagare

Förväntar mig att se flera goå tider under 1.30, kom ihåg det är bättre att bromsa på sig i vändningen än att bromsa för tidigt.

/U – som missa bullarna 🙁

Yonaz
          Deltagare

Struntar i tiden, vi ska dit och ha kul.

Bra tider sätter man tydligen på hemliga SS-träffar i smyg :+

// J – åker dit utan åkafortdäck och socker

Snowman
            Deltagare

*mummel mummel* Jag vill OXÅ vara med o dricka grogg o spela gitarr o sånt!!! *ligger på golvet o sprattlar o sparkar som en femåring* ;( ;(

Men, men.. Vad är väl en dag på superstage.. Blir nog ganska tråkigt o enformigt, o.. alldeles UNDERBART ;(

Jag får väl måla i huset istället. Ha så tråkigt nu allihopa.

Hus – Check
              Taken målade – Check
              Köket spacklat – Check
              Vardagsrummet spacklat – Check
              Internet inkopplat – check
              Rummen målade – blir i helgen
              Inflyttningsfest – bara gud vet när :+

/Markus – siktar på SS 2008 istället

Yonaz
              Deltagare

Måla huset han du göra alla dagar om året (invändigt) men SS är bara vid dessa två tillfällen. Tänk om tänk rätt! 😉

Snowman
                Deltagare

Måla huset han du göra alla dagar om året (invändigt) men SS är bara vid dessa två tillfällen. Tänk om tänk rätt! 😉

Mmm… Det finns ju så mycket annat kul o göra, så skulle man göra allt så bidde man aldrig färdig ju!! Är trött på att bo i sovrummet nu :+

/Markus – räknar med att fylla år minst ett par gånger i helgen 😀

simo
                  Deltagare

Struntar i tiden, vi ska dit och ha kul.Bra tider sätter man tydligen på hemliga SS-träffar i smyg :+ // J – åker dit utan åkafortdäck och socker

Enda anledningen att jag kör SS är för att sätta en bra tid.

/U – som kommer ordna fler hemlig SS-träffar i smyg

Yonaz
                    Deltagare

Insläppet öppnar 08.00
                      Körningen börjar 09.00
                      KOM I TID!!!

Chewie
                      Deltagare

jag är så JÄVLA LADDAD!!!!!! 😀 😀

Yonaz
                        Deltagare

Växlingsavgift tillkommer så ha rätt antal stålar gärna sedlar och inte som Grusdräparn betala enbart med mynt 😉

Nu börjar jag också bli ”jävligt laddad” 🙂

Klasagasa
                          Deltagare

Nu snart åker jag och fyller upp med färsk, fin och lättflyktig V-power…
                            Laddad? Jorasatte, grabbarna gjorde bra ifrån sig, sattääääää…!

FRAMÅT MARSCH!!!

simo
                            Deltagare

V-power finns inte att uppbringa i Emmaboda, så fyll på i tex Kalmar.
                              Runes mack har för visso diverse oktanhöjande tillsattser, känns dock lite lurigt om bilen inte är mappad för de.

/U

Klasagasa
                              Deltagare

Jo jag hörde talas om det, så vi tar Shellmacken i Nybro! Men tack för om”tanken”!
                                Hahahahahaha, så fyndigt… Jag kommer garva hela vägen till Nybro!

Yonaz
                                Deltagare

Jo jag hörde talas om det, så vi tar Shellmacken i Nybro! Men tack för om”tanken”!Hahahahahaha, så fyndigt… Jag kommer garva hela vägen till Nybro!

*slap* Snap out of it! Skärp dig nu, du lever i en drömvärld. Klart det finns V-poooooowha överallt? Eller? Snälla säg att det finns?
                                  Jag är rädd, snälla håll om mig, det är kallt, jag ser ljuset V-poooooooooooooooowha!

/ J – spårat fullständigt :+

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 67 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.