› SSC › Allmänt snack › Träffar › SNICKSNACK – Kokarboda Superstage 22-23 September
- Detta ämne har 89 svar, 5,167 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 5 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
5 juni, 2007 kl. 11:03 #147311
Tessan
DeltagareTror jag ska köra hem och hoppa sönder det jä*la diplomet och skicka det till någon som vill ha det istället…:(
5 juni, 2007 kl. 11:13 #147246SecretAgentMan
DeltagareUmm….om alla lugnar sig en smula, det är lite hönor tillverkade av dunkuddar runt detta. 🙂
Pasi – Tagga ned försvaret, lyssna och ta till dig kritik, en del kan tas med en nypa salt, men lite kanske är relevant? 🙂
Amit – Det är en klubbsponsrad aktivitet, vart ger det företag rätt att halka genom på en räkmacka, sponsring eller inte?
Edit – All reklam är bra reklam som det heter, mao är det ju kanske ett sjujävla mervärde i att bara dyka upp och synas med firman, även om du är sugen att gasa. 🙂Alla vi andra – slappna av, det är bra långt kvar..
/J
5 juni, 2007 kl. 11:23 #147306Pasi_k
DeltagareUmm….om alla lugnar sig en smula, det är lite hönor tillverkade av dunkuddar runt detta. :)Pasi – Tagga ned försvaret, lyssna och ta till dig kritik, en del kan tas med en nypa salt, men lite kanske är relevant? :)Amit – Det är en klubbsponsrad aktivitet, vart ger det företag rätt att halka genom på en räkmacka, sponsring eller inte?Alla vi andra – slappna av, det är bra långt kvar../J
Har Svarat Sakligt från första början.
Varför kan vissa inte rätta sig efter att jag jag har sagt hur det ska gå till.
Och det är MIN träff och MINA regler där efter.
Så ser JAG det…
Block har stöttat mig iallafall.
Så jag tror att jag är på rätt väg då?Amit Sponsrar OSS i region SYD på G av att han aldig blir godkännd som klubbsponsor. (fråga inte mig varför han inte får bli det?)
Block Bad mig fixa Sponsring med priser..
Vem frågar jag??
Amit ställde upp. Stor tumme UPP.
Dom som hjälper mig hjälper jag tillbaka som tack klart får han ratta med.Är det den Generella Uppfattningen att det är helt fel av mig såå kan jag hoppa av hela detta arr..
5 juni, 2007 kl. 11:26 #147247SecretAgentMan
DeltagareSyftet med min post var att försöka få alla att stanna upp och tänka till en smula. 🙂
/J
5 juni, 2007 kl. 11:29 #147307Pasi_k
DeltagareSyftet med min post var att försöka få alla att stanna upp och tänka till en smula. :)/J
Visst och jag ger svart på vitt.
Så ingen börjar Fundera en massa mer…Står fortfarande fast vid om det är en generell uppfattning så kommer jag hoppa det hela…
5 juni, 2007 kl. 12:19 #147312specialized
DeltagareOch det är MIN träff och MINA regler där efter.
Jösses 😮 😮 storhetsvansinne var ordet..
Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
———————————-
SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉5 juni, 2007 kl. 12:31 #147243syke
BlockeradVad är det alla bråkar om egentligen. Attityden eller att träffen planerats fel?
Är det det förstnämnda, ring och prata med pasi istället för att kladda ner tråden om träffen? Jag trodde meningen med snicksnack var att snacka lite gojja och trevligheter inför träffen?
Om det är det där med 35 förare tycker jag det var lika för alla. Eller ska ett brev gå ut med snigelpost till alla i klubben (rek. såklart så vi är säkra på att det kommer fram), invänta svar i ca ett år (vissa kanske inte är hemma och läser post så ofta) och efter det lotta ut 35 förare som får köra?
…
5 juni, 2007 kl. 12:32 #147308Pasi_k
Jösses 😮 😮 storhetsvansinne var ordet..Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857———————————-SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉
Efter som du valt att hoppa av varför skriver du här då?
OM Raul säger åt dej hoppa , frågar du hur högt då?5 juni, 2007 kl. 12:34 #147309Pasi_k
DeltagareVad är det alla bråkar om egentligen. Attityden eller att träffen planerats fel? Är det det förstnämnda, ring och prata med pasi istället för att kladda ner tråden om träffen? Jag trodde meningen med snicksnack var att snacka lite gojja och trevligheter inför träffen?Om det är det där med 35 förare tycker jag det var lika för alla. Eller ska ett brev gå ut med snigelpost till alla i klubben (rek. såklart så vi är säkra på att det kommer fram), invänta svar i ca ett år (vissa kanske inte är hemma och läser post så ofta) och efter det lotta ut 35 förare som får köra?…
Tack..
Vettiga funderingar.5 juni, 2007 kl. 13:03 #147249Strat
DeltagareSka vi döpa om tråden till SKITSNACK – Kokarboda… ?
Tänk efter hur det ni skriver kan uppfattas av andra. Uttryck er som ni skulle göra om ni stod öga mot öga. Gäller alla parter.
/Claes
5 juni, 2007 kl. 13:06 #147288STIred
DeltagareVad är det alla bråkar om egentligen. Attityden eller att träffen planerats fel?
Tycker bara det är synd att en person med uppenbara attitydproblem får förtroendet o arrangera träffen. Som strat skrev, det går och vara bestämd och ödmjuk samtidigt. Blir det såhär mycket tjafs då är det ju något som inte har skötts på rätt sätt eller hur – och jag har inte varit ensam om att ha åsikter.
Jag förväntar mig inte att arrangören ska ta till sig det jag skriver, det har han visat sig vara inkapabel till flera gånger under diskussionens gång. Inte barar det jag skrivit utan även vad andra skrivit. Och dessutom även i andra äldre tråda där diskussionerna handlat om andra saker.
Håller med tråkigt att sånt tjafs ska hamna i den här tråden… Nu ha jag har iaf sagt mitt för denna gången.
/r-out på riktigt den här gången 😉
5 juni, 2007 kl. 13:14 #147310Pasi_k
DeltagareTycker bara det är synd att en person med uppenbara attitydproblem får förtroendet o arrangera träffen. Som strat skrev det går och vara bestämd och ödmjuk samtidigt. Blir det såhär mycket tjafs då är det ju något som inte har skötts på rätt sätt eller hur – och jag har inte varit ensam om att ha åsikter.Jag förväntar mig inte att arrangören ska ta till sig det jag skriver, det har han visat sig vara inkapabel till flera gånger under diskussionens gång. Inte barar det jag skrivit utan även vad andra skrivit. Och dessutom även i andra äldre tråda där diskussionerna handlat om andra saker.Håller med tråkigt att sånt tjafs ska hamna i den här tråden… Nu ha jag har iaf sagt mitt för denna gången./r-out på riktigt den här gången 😉
Problemet är nog att det är JAG som fick förtroendet va?
Attityd..?
Jag Svarade dej Rakt Att det inte GÅR att värma på banan efter som det tar på körtiden.Tjaffset har du till 90% stått för..
VAD är DITT problem..?Jag arragerar SUPERSTAGE första gången.
Dom gånger jag kört där har det Fungerat till 100% ingen har klagat på plats?SÅ jag har tjaffsat i äldre trådar med..?
Nämn en…Tack för att man tog tag i den stora uppgift jag fick av styrelsen.
5 juni, 2007 kl. 14:05 #147244syke
BlockeradTycker bara det är synd att en person med uppenbara attitydproblem får förtroendet o arrangera träffen. Som strat skrev, det går och vara bestämd och ödmjuk samtidigt. Blir det såhär mycket tjafs då är det ju något som inte har skötts på rätt sätt eller hur – och jag har inte varit ensam om att ha åsikter.Jag förväntar mig inte att arrangören ska ta till sig det jag skriver, det har han visat sig vara inkapabel till flera gånger under diskussionens gång. Inte barar det jag skrivit utan även vad andra skrivit. Och dessutom även i andra äldre tråda där diskussionerna handlat om andra saker.Håller med tråkigt att sånt tjafs ska hamna i den här tråden… Nu ha jag har iaf sagt mitt för denna gången./r-out på riktigt den här gången 😉
Bevisligen finns det utrymme för tolkning av pasis attityd, eftersom jag inte tycker han verkar ha några problem. Därför tycker jag också att den diskussionen borde kunnat tas direkt med honom, det är inget som har med träffen att göra.
5 juni, 2007 kl. 14:52 #147313specialized
Jösses 😮 😮 storhetsvansinne var ordet..Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857———————————-SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉
Efter som du valt att hoppa av varför skriver du här då? OM Raul säger åt dej hoppa , frågar du hur högt då?
Du verkar ju inte ha tagit till dig VARFÖR vissa hoppar av, därför skrev jag.
Jag hoppar av därför :
1# Anmälningslistan och reservlistan går tydligen att fuska sig före på. Under förutsättning av man tillhör region syd då naturligtvis…
2# Trodde du fått uppdrag av styrlesen att anordna SS-träff åt SSI. Inte åt dig själv & region syd som du verkar tro.
3# Har svårt för egocentriska personer som skriver JAG. JAG. JAG.
`MY way is the only highway `OCH som inte kan lyssna och ta åt sig kritik av andra.
Slut från mig.
Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
———————————-
SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉5 juni, 2007 kl. 15:08 #147257Blocken
DeltagareVIKTIG INFO!
Nu tar vi ett uppehåll i trådarna ANMÄLAN och SNICK-SNACK.
Under tiden försöker vi få till ytterligare en helg att köra på.Målet är att alla som vill ska få köra, men då måste vi tyvärr dela på oss då man inte kan vara hur många som helst som kör. Träffen är en SSI-träff för ALLA SSI-medlemmar.
Vi återkommer så fort vi fått mer info från Bilsport.
TRÅDEN LÅSES.
Med vänliga hälsningar
Anders Block
Ordf SSI
block@impreza.nu
0707-575704 -
FörfattareInlägg
- Ämnet ”SNICKSNACK – Kokarboda Superstage 22-23 September” är stängt för nya svar.