› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Snöööö!!!
- Detta ämne har 17 svar, 1,464 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år, 1 månad sedan av
Blocken.
-
FörfattareInlägg
-
13 december, 2003 kl. 09:47 #7358
FRBxxx
DeltagareVaknar upp bakis efter firmafesten… Går uppför trappan och koncentrerar mig på att gå…… Går in i köket och råkar slänga ett öga ut genom fönstret, å vad är det man ser? snöö!! i massor!
Jag kom på mig själv stå med ett leende på läpparna å tänka *fyrhjulsdrift*:o …Sen kom jag på att jag var bakis å det fortfarande snurrade lite i bollen;( … Så nu ska jag nyktra till å sedan så ska jag sladda!!Har nån av er fått snö med?
//Björne
13 december, 2003 kl. 10:49 #85842Rogga
DeltagareJa snö finns det ganska gott om, men nu snöar det här oxå. Hmm men för bakis för att ens tänka på bilen nu..
ROgga som e hungrigt…
Rogga ”Kombimaffian”
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi556
13 december, 2003 kl. 12:52 #85836christopher
Deltagare13 december, 2003 kl. 14:23 #85839modulated
DeltagareHär vräker snön ner i massor… skulle åka å handla å hamnade
ute i ett industriområde av nån anledning ;-)… jädrar vad
det är kul. Men lek med respekt, det kan gå fel jäkligt fort…// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
13 december, 2003 kl. 14:32 #85830syke
BlockeradFråga mig… Håll till på stora öppna ytor med goda marginaler när ni leker!!
13 december, 2003 kl. 15:04 #85840FRBxxx
DeltagareOoooohhh….Kom precis hem från Svedbergs parkeringen (där jag jobbar)…..Å det finns inte mycket snö kvar på marken nu;-) …
Men satan så kuligt det var….Första vintern med 4wd….Jag ska ALDRIG sälja subbyn…:)17 december, 2003 kl. 19:23 #85835Whitewheels
DeltagareVi har fått snö …..men jag har ingen Subban längre 🙁
Bra tajming,eller hur :+17 december, 2003 kl. 19:50 #85838WasteGate
DeltagareVa, har du gjort dig av med subban, eller är jag bara efter?
// Freddy
17 december, 2003 kl. 19:57 #85843zeaflower
Deltagare>Ooooohhh….Kom precis hem från Svedbergs parkeringen (där
>jag jobbar)…..Å det finns inte mycket snö kvar på marken
>nu;-) …
>Men satan så kuligt det var….Första vintern med 4wd….Jag
>ska ALDRIG sälja subbyn…:)hej.. var de du som bodde i trakten runt gislaved??:o själv bor ja mittemellan tranemo o g-ved och tänkte om du vet några riktigt bra parkeringar o busa på innan isen duger…:D
// sjöblom
17 december, 2003 kl. 20:56 #85845RS
Deltagare>Vi har fått snö …..men jag har ingen Subban längre 🙁
>Bra tajming,eller hur :+å en annan har både fått snö och köpt mig en subba!?
klart skoj..
hur går det Glenn? vad blir det för ny bil?18 december, 2003 kl. 06:15 #85833Practos
Deltagare>Vi har fått snö …..men jag har ingen Subban längre 🙁
>Bra tajming,eller hur :+Glenn, skulle du kunna pricka för ett av följande för att stinna min nyfikenhet
1. Blivit pappa, behöver kombi
2. Blivit gammal, behöver rullator
3. Har för mycket pengar, köper någonting värre😀 :+
Helt seriöst, varför sälja ?
mvh/Henrik18 december, 2003 kl. 17:53 #85841FRBxxx
Deltagare>hej.. var de du som bodde i trakten runt gislaved??:o själv
>bor ja mittemellan tranemo o g-ved och tänkte om du vet några
>riktigt bra parkeringar o busa på innan isen duger…:D
>
>// sjöblomTja!..Nja jag skulle väl vilja säga attt jag bor i Tranemo trakten mer…=) Närmare bestämt Dalstorp…(Kör emot Ulricehamn så stöter du på det efter halva vägen)..
hmmm… några bra parkeringar…. Våran parkering duger bra på jobbet….fast det är ju inte bara en parkering iofs… DEt är ju ett helt industriområde.. Men jag vet inte ifall det är värt att åka flera mil bara för det….;-)Hur visste du att jag bodde häromkring?…..nyfniken..:+
19 december, 2003 kl. 21:09 #85844zeaflower
Deltagare>Tja!..Nja jag skulle väl vilja säga attt jag bor i Tranemo
>trakten mer…=) Närmare bestämt Dalstorp…(Kör emot
>Ulricehamn så stöter du på det efter halva vägen)..
>hmmm… några bra parkeringar…. Våran parkering duger bra
>på jobbet….fast det är ju inte bara en parkering iofs… DEt
>är ju ett helt industriområde.. Men jag vet inte ifall det är
>värt att åka flera mil bara för det….;-)
>
>Hur visste du att jag bodde häromkring?…..nyfniken..:+jag läste i något inlägg att du bodde nära Rays fabrik tror jag…
// Sjöblom21 december, 2003 kl. 15:36 #85846Niklas
DeltagareNu måste något väldigt underligt ha hänt för det snöar i Göteborg! Vitt överallt på marken men frågan är hur länge det ligger kvar. Det är nämligen ungefär 1-2 grader ÖVER nollan.
Tror det blir en tur till Åby ikväll varjefall, skall ner till bilen och pilla med downpipen… 🙂
——-
Åkte bort till Åby för att kolla läget. En ojämn parkering med lite slask här och där. Inte värt besväret att åka dit ens. Mest snö var det på vår väg från garaget till stora vägen.
21 december, 2003 kl. 17:55 #85834simo
DeltagarePrecis som du skrev…Åby är inte värt besväret…bor ju nästan granne med den parkeringen.
Var förbi Näset oxå…inte mycke bättre där 🙁 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.