SSC Allmänt snack Allmänt småprat Snöplogsspel för plognördar

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Förra vintern gjorde jag ett snöplogsspel främst tänkt att spelas av min son (och mig själv) men intresset var stort på Zatzy så jag la upp det på nätet också. Om det är någon som blir sugen på att susa fram på byvägarna med en stor gul midjestyrd hjullastare kan ni göra det redan idag:

Hemsidan för spelet hittar ni här!

Ha så skoj. 😎

.zip
      Deltagare

Ajabaja, det här liknar nästan reklam 😉 Alltid roligt att fördriva tiden med något, men nu har jag så jä*** mkt snö själv så jag får nog med skottningen.

Niklas
        Deltagare

Om det kostade pengar så ja, nu är det ett gratis spel som jag gjort på skoj med mina polare.

.zip
          Deltagare

Om det kostade pengar så ja, nu är det ett gratis spel som jag gjort på skoj med mina polare.

Ska vi fördjupa det hela så går det att tjäna pengar på en hemsida utan att ta pengar för själva spelet 🙂 Antal besökare funkar fin fint.

syke
            Blockerad

Ska vi fördjupa det hela så går det att tjäna pengar på en hemsida utan att ta pengar för själva spelet 🙂 Antal besökare funkar fin fint.

Nu ska vi inte vara petiga. Jag vet att niklas tjänar pengar på att göra spel, men det är nog inte just de här spelen han får sin lön av. Och inte ser jag särskilt mycket reklam på sidan heller 🙂

@Niklas: Kul spel, men jävligt irriterande lyktstolpar!

.zip
              Deltagare

Jag va bara ironisk mina hjärtevänner 🙂

Garagekungen
                Deltagare

Jag har just avslutat 12 timmar i hytten på en riktig traktor – men den är grön, så det är kanske inte lika svårt…
                  :p 😉

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.