SSC Allmänt snack Allmänt småprat Snygg? Ful?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Mumin
    Deltagare

http://themotorreport.com.au/wp-content/uploads/2008/06/impreza_coupe_render.jpg

Impreza coupe vad tycker ni? kommer 2010
      jag tycker den är snygg iaf från front till dörren. vet inte hur baken ser ut 😛

syke
      Blockerad

Bah! Coupe? Döp den till Type R ffs!

.zip
        Deltagare

Ser betydligt bättre ut än 08/09:ans STI 😛

//.zip

Mumin
          Deltagare

Ser betydligt bättre ut än 08/09:ans STI 😛 //.zip

instämmer. men 06 07 snyggast!

TKarlsson
            Deltagare

Rent estetiskt tycker jag nog som många andra, att imprezorna var finare innan 08:an kom. Alla modeller; GT och newage är fina på sitt sätt.
              Att allt var bättre förr går väl att diskutera.
              Finns mycket ny kul teknik att nyttja i de senare modellerna.

Tycker cupen kan vara en ball bil. Vet inte vad man ska ha den till, men den är ju snyggare än många andra bilar som rullar på gatorna idag.

Förstår inte hur man kan jämföra den här bilen med varken Honda eller Ford. Om man tittar riktigt noga så finns det ett intag på huven, något som just Subaru har använt i många år. Har inte sett detta på varken Honda eller Ford.

Sista kommentaren förstår jag inte heller. Jag ser inte bakljusen på bilden som Mumin postade. Lexusljus? Tror det är Subaruljus på denna..

TKarlsson
              Deltagare

Av att dömma av bilden där vi ser höger bakljus högra kant. Är väl att dömma en aning förhastat. Vi har egentligen ingen aning om hur den ser ut baktill, av att endast granska bilden ifråga.

Vad beträffande Lexus och deras version av IS200 (den modellen som fick de flesta att vilja ha klarglas) blandat med avföring..
                Du må tycka att det är fult, men faktum kvarstår att många använder detta. Jag kan t ex tycka att just IS200 passar kanon i sina bakljus. Min personlig åsikt är dessa inte passar som hand i handske på t ex en GT. Något som jag undviker att berätta då ingen ber om just min åsikt.

Istället för att säga att friterade tupp testiklar smakar Allan, kan man säga att det inte är det godaste jag har ätit. Detta för att inte uppröra familjen som bjöd på dessa. Samma bör gälla våran familj, eller vårat forum. Det är onödigt att göra sig ovänner bara för den infantila sak som färg på bakljus.

rigdab
                Deltagare

Finns ej på riktigt, endast datoranimerad bild, såg denna bild i våras. Upphovsmakaren blev avslöjad på tidigt stadium.

Janne248
                  Deltagare

Finns ej på riktigt, endast datoranimerad bild, såg denna bild i våras. Upphovsmakaren blev avslöjad på tidigt stadium.

Subaru handlaren jag känner har hört via sitt kontaktnät (dvs Subaru Nordic) att det skall komma en mindre Impreza nästa år, så det är väl ganska troligt något mindre kommer. Den på bilden, datoranimerade eller ej, ser mindre ut. Men vi kanske får håll oss lugna och vänta p ”the real deal”.

Boki
                    Deltagare

Ser betydligt bättre ut än 08/09:ans STI 😛 //.zip

Tycker inte jag 😛 😉 😀

http://www1.garaget.org/gallery/archive/56471/755783_5zto5w.jpg

Crippe
                      Deltagare

ja döp den till type-R

tycker 99-00 imprezorna är finast! men men utveklingen går ju framåt… hoppas bara subaru inser att dom inte kan förstöra en sån fin bil modell genom att slänga subaruloggan på en ”ford” tycker att den nya ser lite ut som en focus 🙁

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.