› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Söker hjälp med flyttning av vårt bohag
- Detta ämne har 38 svar, 1,823 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 6 månader sedan av
Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
19 december, 2005 kl. 06:19 #101495
Niklas
DeltagareDå börjar det närma sig flyttdax. Lördag morgon 08:00-08:30 är det som gäller. Ni som kommer vid 08:00 kan möta upp mig vid OKQ8 vid Mörby Centrum, eller så åker ni hem till oss, Mörbydalen 25.
Sen får vi se när vi kommit till rätta i huset och kan bjuda er alla på en middag som tack för hjälpen.
Så vi ses på lördag!
19 december, 2005 kl. 06:19 #101491Niklas
DeltagareSweet! Men kom vid 0830 så får vi se hur länge vi behöver hjälp. Har vi tur är vi klara vid 1200 men jag tvivlar. 😉
Nu när vi verkar bli ett gäng behöver jag kanske inte ta upp allt från förrådet i förväg. Tror vi kan tömma det hyffsat snabbt när vi är ett gäng. Om AudiAnders kan hjälpa till så är vi med Ozo och AK sju starka välhängda killar, kanske det blir fler om vi har tur. 😀
Sen får vi se hur vi gör i Vallentuna. Vilka som behöver följa med dit. Om det behövs hjälp där så känns det logiskt att MatsN är en av dem som åker dit då du bor där.
Kommer bli ett grymt gäng som får käka Subarumiddag i Älgfamiljens nya gryt! 😀 :9
19 december, 2005 kl. 06:19 #101489Niklas
DeltagarePerfekt! Vi behöver starka män, men även sånna pappersflyttare som dig Mats. 😉 😀
19 december, 2005 kl. 06:19 #101488Niklas
DeltagareFörhoppningvis klarar vi oss med aset till lastbil som nästan ser ut som ett australiensiskt ”road train”. 😮 🙂
Har sagt till Strat att vara på plats vid 0830 så vi kan sätta igång tidigt. Så slänger vi in så mycket vi bara kan få in i bilen. Kommer väl ta någon timme att få ner och få in möbler och sånt i bilen. Så om du kan hjälpa till fram till 12 hade det varit perfekt även det. Är tacksam för all hjälp även om det bara är under en kort stund. Inte så skoj att stå där helt själv, vilket jag ifs inte kommer att bli men ändå. 😉
19 december, 2005 kl. 06:19 #101487Niklas
DeltagareEn liten uppdatering bara, nu har vi bokat en stor bil (22kubik) som jag hämtar 0800 på lördagen den 12 november. Den bilen skall vi fylla med möbler, lådor och annat junk.
Vilka vill hjälpa till? Strat är redan klar, Ozo vet inte än, MatsN har sagt att han tar allt själv…eller varjefall hjälper till lite. Vilka vill dra mitt strå till min nya stack? 😀
De som hjälper till kommer självklart bli bjudna på en inflyttningmiddag sen efteråt.
19 december, 2005 kl. 06:19 #101485Niklas
DeltagareFinns det någon vänlig själ som vill hjälpa mig och familjen att flytta från vår lägenhet i Stockholm till ett radhus i Vallentuna. Anledningen till att jag frågar er i klubben är att vi inte har så många släktingar här i Stockholm som kan hjälpa till – därför ber vi vänner och folk vi känner.
Hade varit skoj med ett gäng från SSI, så hade det blivit nästan som en liten regionsträff. 😉
19 december, 2005 kl. 06:19 #101482AudiAnders
DeltagareJa, och så har du ju din AudiAnders också. 😉
Och starka armar vet du att han har. Och i V-tuna bor han. 😉Men oj-vad-jag-plötsligt-blev-upptagen-på-lördag-den-12-e! Ska ju tvätta håret ju!
Ba’ skoja. 😉
Räkna med mig. (och Cajsa)
AA.
19 december, 2005 kl. 06:19 #101481AK_Impreza
Deltagareden garanterat roligaste flytten ja vart med om, har inte garvat så här mycket på länge! tack grabbar! hoppas du ommer trivas i nya lyan äljen =)
19 december, 2005 kl. 06:19 #101476thorlake
DeltagareAjl bi dere!
Mätz, inte gnälla.
Jag har IT:at hela veckan också med både feber å ont i halsen. 😉
*Hundögon*
JAMEN TYCK SYND OM MIG DÅ!!! x(:+
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.