SSC Allmänt snack Allmänt småprat Söker tuff Impreza för fotografering med fotomodell(er)

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 37 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Det skall fotograferas igen med fotomodeller och Impreza. Tanken var att det var min bil som skulle användas men då mitt schema börjar se riktigt fullt ut så tänkte jag se om någon annan vill stå i rampljuset med en (eventuellt två) tjejer?

Fotograferingen kommer ske i antingen Gävle eller i Stockholm…eller om du känner till en bra plats (helst utomhus och helst folkfri) någonstans i eller mellan dessa orter.

Datum är inte bestämt men det verkar som om fotografen (som är den jag haft kontakt med) är väldigt på.

Tjejen som skall vara med är en tilltänkt Playboyflicka, om det nu skulle ha någon betydelse! 😀 😉

Alla intresserade får anmäla sitt intresse, skriv här i tråden eller skicka ett pm. Jag väljer ut den bil som jag tycker representerar klubben bäst och ger fotografen ditt mobilnummer.

PS: Som vår vise Jerry sa en gång, stor turbo och dogbox i all ära men de gör sig dåligt på bild. Så vi letar efter plastraketerna i klubben nu. De som är riktigt tuffa och/eller stiliga.

/N – bilpimp

Niklas
      Deltagare

Det skall fotograferas igen med fotomodeller och Impreza. Tanken var att det var min bil som skulle användas men då mitt schema börjar se riktigt fullt ut så tänkte jag se om någon annan vill stå i rampljuset med en (eventuellt två) tjejer?

Fotograferingen kommer ske i antingen Gävle eller i Stockholm…eller om du känner till en bra plats (helst utomhus och helst folkfri) någonstans i eller mellan dessa orter.

Datum är inte bestämt men det verkar som om fotografen (som är den jag haft kontakt med) är väldigt på.

Tjejen som skall vara med är en tilltänkt Playboyflicka, om det nu skulle ha någon betydelse! 😀 😉

Alla intresserade får anmäla sitt intresse, skriv här i tråden eller skicka ett pm. Jag väljer ut den bil som jag tycker representerar klubben bäst och ger fotografen ditt mobilnummer.

PS: Som vår vise Jerry sa en gång, stor turbo och dogbox i all ära men de gör sig dåligt på bild. Så vi letar efter plastraketerna i klubben nu. De som är riktigt tuffa och/eller stiliga.

/N – bilpimp

pannan
        Deltagare

Min finns till förfogande

Teinsänkt och 4.7″ utblås bak 😉 Bara frontläppen jag väntar på. Annars tycker jag Jannes representerar en new age STI väldigt bra.

pannan
          Deltagare

Min finns till förfogande

Teinsänkt och 4.7″ utblås bak 😉 Bara frontläppen jag väntar på. Annars tycker jag Jannes representerar en new age STI väldigt bra.

down_the_drain
            Deltagare

Min bil behöver inte va med men du kan få ge flickorna mitt tel nummer i allafall 😛 😀 😛

/P ”som annars har en skit snygg silvrig bil”

down_the_drain
              Deltagare

Min bil behöver inte va med men du kan få ge flickorna mitt tel nummer i allafall 😛 😀 😛

/P ”som annars har en skit snygg silvrig bil”

Niklas
                Deltagare

pannan: Finns det några bilder på bilen med modifieringarna?

Niklas
                  Deltagare

OzO
                    Deltagare

Han har ju länk i sin signatur ju (http://pannan.impreza.se)! :+ 🙂

_______________________________________________________________________________
                      ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

OzO
                      Deltagare

Han har ju länk i sin signatur ju (http://pannan.impreza.se)! :+ 🙂

::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
                        Deltagare

Vad jag kan se så är inte utblåset monterat på de bilderna. Kanske fler saker som inte är på.

Niklas
                          Deltagare

Vad jag kan se så är inte utblåset monterat på de bilderna. Kanske fler saker som inte är på.

OzO
                            Deltagare

Ok, ok jag kan väl ställa upp då… Playboy sa du? 😀

(skojjar, blåpilen har fotats nog för i år)

OzO
                              Deltagare

Ok, ok jag kan väl ställa upp då… Playboy sa du? 😀

(skojjar, blåpilen har fotats nog för i år)

Lefty
                                Deltagare

Ha fi fasiken så tyff atress han fått pannan 😀

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 37 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.