SSC Allmänt snack Allmänt småprat Söker tuff Impreza för fotografering med fotomodell(er)

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 37 totalt)
  • Författare
    Lefty
    Deltagare

Ha fi fasiken så tyff atress han fått pannan 😀

STIred
      Deltagare

Kan tänka mig ställa upp med min. Frågan är bara om de utvändiga modifieringarna räcker till för erat syfte.
        Man har ju satsat mest på effekt och väghållning. Men jag tycker i alla fall att den gör sig riktigt bra på bild :7
        Putsen är det inget fel på heller.

I mitt album finns både spec och lite bilder:

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi764

STIred
        Deltagare

Kan tänka mig ställa upp med min. Frågan är bara om de utvändiga modifieringarna räcker till för erat syfte.
          Man har ju satsat mest på effekt och väghållning. Men jag tycker i alla fall att den gör sig riktigt bra på bild :7
          Putsen är det inget fel på heller.

I mitt album finns både spec och lite bilder:

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi764

pannan
          Deltagare

Vad jag kan se så är inte utblåset monterat på de bilderna. Kanske fler saker som inte är på.

Har tyvärr ingen bild på sänkningen men kan ta en imorgon på bilen.

Här har du iallafall lite bilder på bilen

http://photobucket.com/albums/y163/Swede-STI/Car%20photos/?action=view&current=back2.jpg

pannan
            Deltagare

Vad jag kan se så är inte utblåset monterat på de bilderna. Kanske fler saker som inte är på.

Har tyvärr ingen bild på sänkningen men kan ta en imorgon på bilen.

Här har du iallafall lite bilder på bilen

http://photobucket.com/albums/y163/Swede-STI/Car%20photos/?action=view&current=back2.jpg

dlehtihet
              Deltagare

hmmm,

tyckte väl att den där baken såg bekant ut.

Var det du Pannan som gled förbi över Liljeholmsbron igår morse? Själv satt man och sov och blev väckt av ditt avgasmuller när du hade passerat 🙂

M v h

Daniel

dlehtihet
                Deltagare

hmmm,

tyckte väl att den där baken såg bekant ut.

Var det du Pannan som gled förbi över Liljeholmsbron igår morse? Själv satt man och sov och blev väckt av ditt avgasmuller när du hade passerat 🙂

M v h

Daniel

rallymarkus
                  Deltagare

Jag kan o ställa upp den är inte så mycke stylad men den e ju i rätt färg.
                    Kärleksröd :+

rallymarkus
                    Deltagare

Jag kan o ställa upp den är inte så mycke stylad men den e ju i rätt färg.
                      Kärleksröd :+

Subaru Robban
                      Deltagare

Jag kan ställa upp med min om det blir i Gävle trakten, har även många bra fota ställen 🙂 Om jag kom i håg å visste hur man la in en bild på bilen här så…. 🙁

/ Robban Gävle

Subaru Robban
                        Deltagare

Jag kan ställa upp med min om det blir i Gävle trakten, har även många bra fota ställen 🙂 Om jag kom i håg å visste hur man la in en bild på bilen här så…. 🙁

/ Robban Gävle

pannan
                          Deltagare

hmmm,tyckte väl att den där baken såg bekant ut.Var det du Pannan som gled förbi över Liljeholmsbron igår morse? Själv satt man och sov och blev väckt av ditt avgasmuller när du hade passerat :)M v h Daniel

Jo det var jag 🙂 Rätt komiskt med två st svarta STI:er brevid varandra på Liljeholmsbron. Fast du måste ha sovit, vinkade men du var i en annan värld om man säger så 😉

Vad då? Lät min bil något? *s* Kommer låta ännu jäkligare till helgen…

pannan
                            Deltagare

hmmm,tyckte väl att den där baken såg bekant ut.Var det du Pannan som gled förbi över Liljeholmsbron igår morse? Själv satt man och sov och blev väckt av ditt avgasmuller när du hade passerat :)M v h Daniel

Jo det var jag 🙂 Rätt komiskt med två st svarta STI:er brevid varandra på Liljeholmsbron. Fast du måste ha sovit, vinkade men du var i en annan värld om man säger så 😉

Vad då? Lät min bil något? *s* Kommer låta ännu jäkligare till helgen…

dlehtihet
                              Deltagare

Ledsen Johan,

Brukar inte ta den vägen till jobbet normalt, men nu håller de ju på i södertunneln och bygger om och massiva köer (på den alternativa vägen) kan vara tröttande. För att inte tala om 8 månaders förstörd nattsömn (vissa med spädisar hemma förstår kanske vad jag menar ;-)). Lite läskigt ibland hur frånvarande man kan vara.

Ska inte kladda ner denna ”playboy-tråden” mer än nödvändigt nu, men det lät ju lite spännande dina hemliga planer. Något du vill avslöja här? Kul att se din kärra hursomhelst 🙂

M v h

Danne

Jo det var jag 🙂 Rätt komiskt med två st svarta STI:er brevid varandra på Liljeholmsbron. Fast du måste ha sovit, vinkade men du var i en annan värld om man säger så 😉 Vad då? Lät min bil något? *s* Kommer låta ännu jäkligare till helgen…

subban
                                Deltagare

jag kan modellera 🙂

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 37 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.