› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Söker tuff Impreza för fotografering med fotomodell(er)
- Detta ämne har 36 svar, 3,844 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 7 månader sedan av
Kvarnis.
-
FörfattareInlägg
-
14 juni, 2005 kl. 15:29 #98422
Lefty
DeltagareHa fi fasiken så tyff atress han fått pannan 😀
14 juni, 2005 kl. 16:12 #98437STIred
DeltagareKan tänka mig ställa upp med min. Frågan är bara om de utvändiga modifieringarna räcker till för erat syfte.
Man har ju satsat mest på effekt och väghållning. Men jag tycker i alla fall att den gör sig riktigt bra på bild :7
Putsen är det inget fel på heller.I mitt album finns både spec och lite bilder:
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi764
14 juni, 2005 kl. 16:12 #98436STIred
DeltagareKan tänka mig ställa upp med min. Frågan är bara om de utvändiga modifieringarna räcker till för erat syfte.
Man har ju satsat mest på effekt och väghållning. Men jag tycker i alla fall att den gör sig riktigt bra på bild :7
Putsen är det inget fel på heller.I mitt album finns både spec och lite bilder:
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi764
14 juni, 2005 kl. 16:34 #98425pannan
DeltagareVad jag kan se så är inte utblåset monterat på de bilderna. Kanske fler saker som inte är på.
Har tyvärr ingen bild på sänkningen men kan ta en imorgon på bilen.
Här har du iallafall lite bilder på bilen

http://photobucket.com/albums/y163/Swede-STI/Car%20photos/?action=view¤t=back2.jpg
14 juni, 2005 kl. 16:34 #98428pannan
DeltagareVad jag kan se så är inte utblåset monterat på de bilderna. Kanske fler saker som inte är på.
Har tyvärr ingen bild på sänkningen men kan ta en imorgon på bilen.
Här har du iallafall lite bilder på bilen

http://photobucket.com/albums/y163/Swede-STI/Car%20photos/?action=view¤t=back2.jpg
14 juni, 2005 kl. 18:37 #98418dlehtihet
Deltagarehmmm,
tyckte väl att den där baken såg bekant ut.
Var det du Pannan som gled förbi över Liljeholmsbron igår morse? Själv satt man och sov och blev väckt av ditt avgasmuller när du hade passerat 🙂
M v h
Daniel
14 juni, 2005 kl. 18:37 #98419dlehtihet
Deltagarehmmm,
tyckte väl att den där baken såg bekant ut.
Var det du Pannan som gled förbi över Liljeholmsbron igår morse? Själv satt man och sov och blev väckt av ditt avgasmuller när du hade passerat 🙂
M v h
Daniel
14 juni, 2005 kl. 18:48 #98433rallymarkus
DeltagareJag kan o ställa upp den är inte så mycke stylad men den e ju i rätt färg.
Kärleksröd :+14 juni, 2005 kl. 18:48 #98434rallymarkus
DeltagareJag kan o ställa upp den är inte så mycke stylad men den e ju i rätt färg.
Kärleksröd :+14 juni, 2005 kl. 18:49 #98438Subaru Robban
DeltagareJag kan ställa upp med min om det blir i Gävle trakten, har även många bra fota ställen 🙂 Om jag kom i håg å visste hur man la in en bild på bilen här så…. 🙁
/ Robban Gävle
14 juni, 2005 kl. 18:49 #98439Subaru Robban
DeltagareJag kan ställa upp med min om det blir i Gävle trakten, har även många bra fota ställen 🙂 Om jag kom i håg å visste hur man la in en bild på bilen här så…. 🙁
/ Robban Gävle
14 juni, 2005 kl. 19:22 #98429pannan
Deltagarehmmm,tyckte väl att den där baken såg bekant ut.Var det du Pannan som gled förbi över Liljeholmsbron igår morse? Själv satt man och sov och blev väckt av ditt avgasmuller när du hade passerat :)M v h Daniel
Jo det var jag 🙂 Rätt komiskt med två st svarta STI:er brevid varandra på Liljeholmsbron. Fast du måste ha sovit, vinkade men du var i en annan värld om man säger så 😉
Vad då? Lät min bil något? *s* Kommer låta ännu jäkligare till helgen…
14 juni, 2005 kl. 19:22 #98426pannan
Deltagarehmmm,tyckte väl att den där baken såg bekant ut.Var det du Pannan som gled förbi över Liljeholmsbron igår morse? Själv satt man och sov och blev väckt av ditt avgasmuller när du hade passerat :)M v h Daniel
Jo det var jag 🙂 Rätt komiskt med två st svarta STI:er brevid varandra på Liljeholmsbron. Fast du måste ha sovit, vinkade men du var i en annan värld om man säger så 😉
Vad då? Lät min bil något? *s* Kommer låta ännu jäkligare till helgen…
14 juni, 2005 kl. 20:03 #98420dlehtihet
DeltagareLedsen Johan,
Brukar inte ta den vägen till jobbet normalt, men nu håller de ju på i södertunneln och bygger om och massiva köer (på den alternativa vägen) kan vara tröttande. För att inte tala om 8 månaders förstörd nattsömn (vissa med spädisar hemma förstår kanske vad jag menar ;-)). Lite läskigt ibland hur frånvarande man kan vara.
Ska inte kladda ner denna ”playboy-tråden” mer än nödvändigt nu, men det lät ju lite spännande dina hemliga planer. Något du vill avslöja här? Kul att se din kärra hursomhelst 🙂
M v h
Danne
hmmm,tyckte väl att den där baken såg bekant ut.Var det du Pannan som gled förbi över Liljeholmsbron igår morse? Själv satt man och sov och blev väckt av ditt avgasmuller när du hade passerat :)M v h Daniel
Jo det var jag 🙂 Rätt komiskt med två st svarta STI:er brevid varandra på Liljeholmsbron. Fast du måste ha sovit, vinkade men du var i en annan värld om man säger så 😉 Vad då? Lät min bil något? *s* Kommer låta ännu jäkligare till helgen…
14 juni, 2005 kl. 20:45 #98441subban
Deltagarejag kan modellera 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.