- Detta ämne har 16 svar, 1,669 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 11 månader sedan av OzO.
-
FörfattareInlägg
-
12 maj, 2005 kl. 12:22 #21852OzODeltagare
Vem har lagt beslag på klubbens mest åtråvärdaste (knepigt ord) medlemskort, nämligen det med 555 som medlemsnummer??
Maila/PM:a/Posta! 🙂
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::12 maj, 2005 kl. 13:17 #186817OzODeltagareNix, jag har inte gömt det. Själv tycker jag att ensiffriga medlemsnummer är mer värda än ett tresiffrigt (även om det är 555)
Jag med! Har skickat Dragan & Dragan på Toni! 😉
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::12 maj, 2005 kl. 15:06 #186828dlehtihetDeltagareVar det inte Chrstopher som fick det i samband med svenska rallyt??
//Daniel
12 maj, 2005 kl. 15:13 #186818OzODeltagareGlömde skriva att jag redan har kollat med Frasse (som tipsade om Toni) och Toni (som tipsade om Perra, Daniel och Kaarlo). 🙂
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::16 maj, 2005 kl. 19:35 #186831WallinenDeltagareKan tyvärr inte bidra med nåt som gör att du kan hitta kortet men jag tycker ju att ägaren till den här bilen borde ha det
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album05/P1010084.thumb.jpg
Vem kan det va som äger den? 😛
Lycka till i sökandet.
/W
16 maj, 2005 kl. 19:47 #186819OzODeltagare24 maj, 2005 kl. 18:25 #186821ToniDeltagareÄr vi ens säkra på att det finns ett sånt medlemskort?
(Kan ju förklara varför ingen vet vart det blivit av…)Jag kan ju inte ens minnas att jag nånsin utfärdat ett sånt kort under min tid. Det enda jag minns är att styrelsen bestämde att numret skulle reserveras tills vidare. Sen snackades det om att #### Wicksell (när han köpte WRC-subba) eller Petter, eller Petters son skulle få det men jag minns inte att något formellt beslut någonsin togs.
Utesluter iofs inte att jag helt enkelt glömt bort saken men två saker är jag ABSOLUT säker på:
1) jag har inte kortet
2) jag har inte personligen överlämnat kortet till någon
3) jag har inte skickat kortet till Petter eller hans sonOm jag minns fel och kortet faktiskt blev utfärdat under min tid så har en av två saker skett:
1) kortet togs om hand av någon som utpekades av styrelsen som skulle överlämna kortet.
2) kortet är skickat till #### Wicksell.Hoppas mysteriet löser sig.
24 maj, 2005 kl. 20:46 #186829dlehtihetDeltagareUnder min tid vid laminatorn så utfärdade jag kort 555 med syfte att någon i klubben som skulle till Svenska rallyt skulle överlämna det till Petter S. Jag skickade kortet till Frasse som skulle dit. Vad som har hänt med det efter detta vet jag ej. Men är det nu borta är det väl inte värre än att Marie kan ordna ett nytt??
M v h
Daniel
Är vi ens säkra på att det finns ett sånt medlemskort? (Kan ju förklara varför ingen vet vart det blivit av…)Jag kan ju inte ens minnas att jag nånsin utfärdat ett sånt kort under min tid. Det enda jag minns är att styrelsen bestämde att numret skulle reserveras tills vidare. Sen snackades det om att #### Wicksell (när han köpte WRC-subba) eller Petter, eller Petters son skulle få det men jag minns inte att något formellt beslut någonsin togs.Utesluter iofs inte att jag helt enkelt glömt bort saken men två saker är jag ABSOLUT säker på:1) jag har inte kortet2) jag har inte personligen överlämnat kortet till någon3) jag har inte skickat kortet till Petter eller hans sonOm jag minns fel och kortet faktiskt blev utfärdat under min tid så har en av två saker skett:1) kortet togs om hand av någon som utpekades av styrelsen som skulle överlämna kortet.2) kortet är skickat till #### Wicksell.Hoppas mysteriet löser sig.
25 maj, 2005 kl. 06:11 #186825christopherDeltagareDu skickade inte kortet till mig. Jag hämtade det hos Tony på väg till Svenska -04. Kom dock inte ihåg om det var medlnr.555 men det skulle till Petter. Då vi inte fick några V.I.P samt Petter inte kom till Presskonferensen (han smälde bilen med en turist på shakedown)så lämnade jag tillbaka det till Tony mins jag det som…..
Men kolla med Mr.Matte han var med i den vevan, han kanke har bättre minne.
/
fraSSe medlnr.45529 maj, 2005 kl. 19:02 #186822ToniDeltagareJag hämtade det hos Tony på väg till Svenska -04.
…så lämnade jag tillbaka det till Tony mins jag det som…..MenHmmm… jag minns alltså inte ens att jag varit mellanhand mellan Daniel och Frasse eller än mindre att jag fått något kort tillbaka.
Men är det inte enklast att bara fixa ett nytt kort? Om det nu till äventyrs skulle ligga ett 555-kort nånstans ute på vift så är det ju ändå ingen annan som kan använda det eftersom det tydligen står Petter Solberg på kortet. (inte en det mindes jag…)
29 maj, 2005 kl. 20:02 #186820OzODeltagarehttp://www.bakerstreet221b.de/img/portr-2.gif
Nä nu skall vi gå till botten med detta!! 😉 😀 :+
(Ok, ok… vi får trycka upp ett till och skicka med ett norskt REK-brev till Solberg!)
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::30 maj, 2005 kl. 20:58 #186826christopherDeltagare///Tony sålde du minnet med bilen 😀 😀 Jag var ju förbi hemma hos dig och hämtade kortet. Men skit samma jag tror Matte har det för han skulle till service eller nått och skulle då ev. träffa Petter.
Kolla med Matte så har han det om han inte supit bort det…….
/
fraSSe30 maj, 2005 kl. 21:31 #186830Mr_MatteDeltagareDet ända medlemskortet jag har är mitt som det står 2004 på baksidan för att jag inte fått nå´n klisterlapp me´2005 på. :-))
Om det var jag som fick det så får ja medd. att jag inte har det kvar.
( Det kanske ramlade ur i den otroligt snabba survolvon ja har nu )Kollade du på http://www.rejsa.nu Frasse. Min snygga kojja på förstasidan.
// MA
1 juni, 2005 kl. 05:43 #186827christopherDeltagareDet ända medlemskortet jag har är mitt som det står 2004 på baksidan för att jag inte fått nå´n klisterlapp me´2005 på. :-))Om det var jag som fick det så får ja medd. att jag inte har det kvar.( Det kanske ramlade ur i den otroligt snabba survolvon ja har nu )Kollade du på http://www.rejsa.nu Frasse. Min snygga kojja på förstasidan.// MA
Du har väl 555 kortet brevid sängen så du kan “ruska tupp” på kvällarna:D 😀
Eran koja har jag sett i alla möjliga sammanhang, jag får erat nyhetsmejl typ varje dag…….
När ska du komma tillbaks till rallyskogen?
/
fraSSe19 december, 2005 kl. 06:20 #186823ManorDeltagareDet numret har väl varit “låst”, trodde jag?
mvh Mats N
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.